Анотація до аналізу ринку:
Фахівці компанії Pro-Consulting провели дослідження ринку кави України. Зазначено, що вітчизняний кавовий ринок посідає перше місце в світі за темпами розвитку. Ємність ринку кави стабільно зростає: за підсумками 2011 року показники збільшились на 13%, а за підсумками 2012 року - на 28%. Головними виробниками розчинної кави та кавових сумішей в Україні є ПАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч», ТОВ «Фес Укр», ПАТ «Крафт Фудз Україна». Натуральна кава виробляється в Україні в менших обсягах, а її основними виробниками є ТОВ «Галка ЛТД» та ТОВ «Віденська кава». У структурі виробництва натуральна кава займає всього 11,9%, а частка, що залишається, припадає на розчинну каву і кавові суміші. Важливою тенденцією розвитку ринку останніми роками є поступове витіснення з ринку імпортної продукції за рахунок зростання обсягів внутрішнього виробництва кави. Представлено індекс споживчих цін на каву в 2011-2012 рр. за місяцями. Найбільш популярними марками кави в Україні є Lavazza, Jacobs, Nescafé, Carte Noire, Галка, MacCoffee і Tchibo. Виконана сегментація ринку в розрізі основних товарних груп: розчинна кава займає 64%, натуральна кава - 21,5%, кавові суміші 14,5%. У останній частині дослідження наведені висновки і прогнози розвитку ринку.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку.
2. Виробництво
3. Структура ринку
4. Зовнішня торгівля
5. Ціни
6. Споживання
7. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Баланс ринку кави в Україні у 2009 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Показники зовнішньої торгівлі на ринку кави в Україні у 2009 – І півріччі 2013 рр. у натуральному (тис. тонн) і грошовому (млн USD) вираженнях
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємності ринку кави в Україні в 2009 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка обсягів виробництва кави в Україні в 2009 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
3. Частки виробників розчинної кави та кавових сумішей в Україні у 2012 році в натуральному вираженні, %
4. Частки виробників натуральної кави в Україні у 2012 році в натуральному вираженні, %
5. Структура виробництва кави в Україні у 2012 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, %
6. Структура ринку кави в Україні в розрізі вітчизняної та імпортної продукції в 2011 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, %
7. Динаміка обсягів зовнішньої торгівлі (експорт / імпорт ) на ринку кави України у 2009 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
8. Географічна структура експорту кави з України у 2012 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, %
9. Географічна структура імпорту кави в Україну у 2012 – І півріччі 2013 рр. у натуральному вираженні, %
10. Індекс споживчих цін на каву в Україні у 2011–2012 рр., %
11. Сегментація споживання кави в розрізі видів продукції у 2012 р. у грошовому вираженні, %
12. Споживчі переваги в сегменті зернової та меленої кави за період 2012 – 8 місяців 2013 рр. у розрізі ТМ, %
13. Споживчі переваги в сегменті розчинної кави за період 2012 – 8 місяців 2013 рр. у розрізі ТМ, %
14. Споживчі переваги в сегменті кавових напоїв швидкого приготування за 2012 – 8 місяців 2013 рр. у розрізі ТМ, %
15. Прогноз ємності ринку кави в Україні у 2013–2016 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн