Анотація до аналізу ринку:
Дослідження світового ринку ювелірних виробів (зокрема, ринків Польщі, Болгарії, Румунії), підготовлене аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані про динаміку обсягів ювелірних виробів у 2007 – 1 пол. 2012 рр. за вагою (тонн) і в грошовому вираженні (млн євро). Зазначено перспективність ринків нових членів ЄС, а також перенесення виробничих потужностей до країн, багатих на золоті ресурси і дешеву робочу силу (наприклад, турецьке, італійське, німецьке виробництво переноситься в Болгарію та Румунію). Показано зниження частки ювелірних виробів у структурі світового споживання золота (від 84% у 2000 р. до 61% у 2010 р.). Що стосується ємності ринку, то цікаво зазначити, що в Болгарії мали місце негативні показники в 2011 р. через реалізацію запасів готової продукції зі складів операторів ринку за кордон. При цьому якщо в Болгарії й Польщі максимальні показники спостерігалися в 2008 р., то в Румунії в грошовому вираженні ємність ринку досягла максимуму в 2011 р. Виконано структурування ринків у розрізі країн і матеріалів виробів. Зазначено, що серед країн – постачальників ювелірної продукції виділяються Туреччина, Данія та Італія. При аналізі сировинної бази показано 14-кратне збільшення виробництва золота в Польщі в 2011 р. (до цього більша його частина вироблялася в Болгарії, при цьому більше 90% срібла стабільно виробляється в Польщі). Описано технологію виробництва ювелірних виробів із дорогоцінних металів. Розглянуто питання державного регулювання ринку ювелірних виробів ЄС. Детально проаналізовано показники виробництва та зовнішньоекономічної діяльності. Охарактеризовано основних операторів ринків за досліджуваними країнами, розглянуто асортиментну пропозицію, цінову і регіональну сегментацію. Оцінена конкурентна ситуація і ризики ринків. Детально викладені питання ціноутворення (виробництво, імпорт, роздріб), при цьому наведені поквартальні дані за світовими цінами на дорогоцінні метали. Розглянуто переваги споживачів за широким спектром критеріїв. Для поглиблення аналізу подана інформація щодо чисельності населення в розглянутих країнах за віковими групами, а також ВНП на одну особу населення. Досліджено канали збуту продукції з виділенням роздрібних торгових мереж. Проаналізовано ризики ринків ювелірних виробів, оцінено їх привабливість. Спрогнозовано збільшення ємності ринків на середньострокову перспективу з поступовим скороченням темпів приросту.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку ювелірних виробів в розрізі країн
1.1 Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2007-2011 рр., нові тренди
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку (у грошовому і натуральному вираженні)
1.4 Сегментація і структурування ринку (виявлення найбільш привабливих сегментів)
1.5 Аналіз сировинної бази, технології виробництва
2. Державне регулювання ринку ювелірних виробів в розрізі країн, в тому числі експорт, імпорт, виготовлення на умовах давальницької сировини
3. Виробництво і динаміка реалізації продукції в 2007-2011 рр.
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку ювелірних виробів в розрізі країн
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (аналіз асортиментних позицій, цінової політики)
4.2 Структурування операторів ринку (по сегментах, групах, специалізації та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку. Ступінь конкуренції і ризики
5. Ціна та ціноутворення на ринку ювелірних виробів в розрізі країн
5.1 Рівень та динаміка цін на продукцію
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
5.3 Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживання товару на ринку ювелірних виробів в розрізі країн
6.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача
6.2 Структурування і сегментація споживання
6.3 Потреба в товарі / в послузі. Ступінь задоволеності споживання
7. Канали збуту продукції на ринку
8. Асортимент продукції, який представлений на ринку
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку ювелірних виробів в розрізі країн в 2012-2015 рр.
9.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
9.2 Аналіз ризиків та бар’єрів входу на ринок
9.3 Прогноз розвитку ринку в 2012-2015 рр.
Перелік таблиць:
1. Споживання ювелірних виробів з дорогоцінних металів в країнах, що досліджуються за даними на 2010 рік, г/душу населення в рік
2. Основні фактори впливу на розвиток ювелірного ринку Болгарії, Польщі та Румунії
3. Структура світового споживання золота, %
4. Ємкість ринку ювелірних виробів Болгарії в натуральному вираженні в 2007-2012 рр., тонн
5. Експорт ювелірних виробів зі срібла Болгарії в грошовому вираженні в 2007-2011 рр., в розрізі країн, євро
6. Експорт ювелірних виробів із золота Болгарії в грошовому вираженні в 2007-2011 рр., в розрізі країн, євро
7. Ємкість ринку ювелірних виробів Болгарії в грошовому вираженні в 2007-2012 рр., тис. євро
8. Ємкість ринку ювелірних виробів Польщі в натуральному вираженні в 2007-2012 рр., тонн
9. Ємкість ринку ювелірних виробів Польщі в грошовому вираженні в 2007-2012 рр., тис. євро
10. Ємкість ринку ювелірних виробів Румунії в грошовому вираженні в 2007-2012 рр., тис. євро
11. Виробництво золота в Болгарії, Польщі та Румунії в 2007-2011 рр., кг
12. Виробництво срібла в Болгарії, Польщі та Румунії в 2007-2011 рр., тонн
13. Споживання срібла в Польщі в 2007-2011 рр., тонн
14. Споживання срібла в Болгарії в 2007-2011 рр., тонн
15. Споживання золота в Польщі в 2007-2011 рр., тонн
16. Споживання золота в Болгарії в 2007-2011 рр., тонн
17. Результати впливу хлорного золота на пробіруемий матеріал
18. Регулювання ринку ювелірних виробів
19. Оцінка бізнес-середовища досліджуваних країн щодо простоти і якості здійснення імпортних операцій
20. Необхідні процедури при здійсненні імпорту в досліджувані країни
21. Необхідні документи при здійсненні імпорту в досліджувані країни
22. Порівняльні дані щодо процедури здійснення імпорту в розрізі країн світу
23. Ставки мит і податків в країнах, що досліджується
24. Тарифи на пробірування в Польщі
25. Обсяг виробництва ювелірної продукції в Болгарії, Польщі та Румунії в 2007-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
26. Обсяг виробництва ювелірної продукції в Болгарії, Польщі та Румунії в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. євро
27. Структура виробництва ювелірної продукції в розрізі країн в загальному обсязі виробництва ЄС в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, %
28. Середні ціни імпортованої продукції з Туреччини в 2007-2011 рр. в країни, що досліджуються, євро/г
29. Середні ціни імпортованої продукції з Італії в 2007-2011 рр. в країни, що досліджуються, євро/г
30. Середні ціни імпортованої продукції з Німеччини в 2007-2011 рр. в країни, що досліджуються, євро/г
31. Середні ціни імпортованої продукції з Китаю в 2007-2011 рр. в країни, що досліджуються, євро/г
32. Середні ціни імпортованої продукції з Данії в 2007-2011 рр. в країни, що досліджуються, євро/г
33. Середні ціни продукції Apart, євро/виріб
34. Основні виробники ювелірних виробів Болгарії
35. Контактні дані основних операторів ювелірного ринку країн, що досліджуються
36. Цінова сегментація операторів ринку
37. Середні ціни виробництва виробів зі срібла в 2007-2012 рр., євро за 1 г
38. Середні ціни виробництва виробів із золота в 2007-2012 рр., євро за 1 г
39. Середні імпортні ціни на ювелірні вироби зі срібла в 2007-2011 рр., євро за 1 г
40. Середні ціни виробників на ювелірні вироби зі срібла в 2007-2012 рр., євро за 1 г
41. Середні ціни виробників на ювелірні вироби із золота в 2007-2012 рр., євро за 1 г
42. Середні роздрібні ціни на ювелірні вироби із срібла в 2007-2012 рр., євро за 1 г
43. Середні роздрібні ціни на ювелірні вироби із золота в 2007-2012 рр., євро за 1 г
44. Сегментування споживачів ювелірного ринку Болгарії, Польщі та Румунії
45. Доходи населення Болгарії, Польщі та Румунії в 2007-2011 рр., євро на душу населення в місяць
46. ВНП на душу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності в доларах, 2005) в 2007-2011 рр.
47. ВНП на душу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності в доларах (2005 р.), який виражений як індекс з використанням мінімального обсягу в 100 доларів США і максимального в 1980-2011 рр.) в 2007-2011 рр.
48. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) в 2007-2011 рр.
49. Характеристика каналів збуту ювелірної продукції
50. Роздрібні мережі Польщі
51. Роздрібні мережі Болгарії
52. Роздрібні мережі Румунії
53. Асортимент продукції на ринку, який представлений
54. Підтипи ювелірних виробів
55. Загальний SWOT-аналіз на ринку ювелірних виробів Болгарії, Польщі та Румунії
56. Ключові фактори успіху на ринку ювелірних виробів Болгарії, Польщі та Румунії
57. Ризики на ринку ювелірних виробів Болгарії, Польщі та Румунії
58. Основні показники розвитку ринку ювелірних виробів в Болгарії, Польщі та Румунії
59. Критерії оцінки основних показників розвитку ринку країн, що досліджуються
60. Оцінки показників розвитку ринку ювелірних виробів в Болгарії, Польщі та Румунії
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємкості ринку ювелірних виробів Болгарії в 2007-2011 рр., в натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка ємкості ринку ювелірних виробів Болгарії в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, тис. євро
3. Динаміка ємкості ринку ювелірних виробів Польщі в 2007-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка ємкості ринку ювелірних виробів Польщі в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. євро
5. Динаміка ємкості ринку ювелірних виробів Румунії в 2007-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
6. Динаміка ємкості ринку ювелірних виробів Румунії в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. євро
7. Структура ринку срібних виробів Болгарії в розрізі походження продукції в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, %
8. Структура ринку золотих виробів Болгарії в розрізі походження продукції в 2009-2010 рр., в натуральному вираженні, %
9. Регіональна структура імпорту ювелірних виробів зі срібла в Болгарію в розрізі країн в грошовому вираженні в 2011 р., %
10. Регіональна структура імпорту ювелірних виробів із золота в Болгарію в розрізі країн в грошовому вираженні в 2011 р., %
11. Регіональна структура імпорту ювелірних виробів зі срібла в Польщу в розрізі країн в грошовому вираженні в 2011 р., %
12. Регіональна структура імпорту ювелірних виробів із золота в Польщу в розрізі країн в грошовому вираженні в 2011 р., %
13. Структура ринку срібних виробів Румунії в розрізі походження продукції в натуральному вираженні в 2009-2012 рр., %
14. Структура ринку срібних виробів Румунії в розрізі походження продукції в грошовому вираженні в 2009-2012 рр., %
15. Структура ринку золотих виробів Румунії в розрізі походження продукції в натуральному вираженні в 2009-2012 рр., %
16. Структура ринку золотих виробів Румунії в розрізі походження продукції в грошовому вираженні в 2009-2012 рр., %
17. Регіональна структура імпорту ювелірної продукції зі срібла в Румунію в розрізі країн в грошовому вираженні в 2006 р., %
18. Регіональна структура імпорту ювелірної продукції із золота в Румунію в розрізі країн в грошовому вираженні в 2006 р., %
19. Структура ринку ювелірних виробів Болгарії в розрізі типу продукції (із золота і зі срібла) в натуральному вираженні в 2007-2012 рр., %
20. Структура ринку ювелірних виробів Болгарії в розрізі типу продукції (із золота і зі срібла) в грошовому вираженні в 2007-2012 рр., %
21. Структура ринку ювелірних виробів Польщі в розрізі типу продукції (із золота і зі срібла) в натуральному вираженні в 2007-2012 рр., %
22. Структура ринку ювелірних виробів Польщі в розрізі типу продукції (із золота і зі срібла) в грошовому вираженні в 2007-2012 рр., %
23. Структура ринку ювелірних виробів Румунії в розрізі типу продукції (із золота і зі срібла) в натуральному вираженні в 2007-2012 рр., %
24. Структура ринку ювелірних виробів Румунії в розрізі типу продукції (із золота і зі срібла) в грошовому вираженні в 2007-2012 рр., %
25. Виробництво золота в Польщі, Болгарії та Румунії в 2007-2011 рр., кг
26. Виробництво срібла в Польщі, Болгарії та Румунії в 2007-2011 рр., тонн
27. Виробництво срібла в Польщі і Болгарії в 2007-2011 рр., тонн
28. Споживання золота в Польщі і Болгарії в 2007-2011 рр., тонн
29. Найбільші імпортери срібла в Болгарію в 2011 р., в натуральному вираженні, %
30. Найбільші імпортери срібла в Польщу в 2011 р., в натуральному вираженні, %
31. Найбільші імпортери золота в Польщу в 2011 р., в натуральному вираженні, %
32. Динаміка виробицтва ювелірної продукції в Болгарії в 2007-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
33. Динаміка виробицтва ювелірної продукції в Польщі в 2007-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
34. Динаміка виробицтва ювелірної продукції в Румунії в 2007-2012 рр., в натуральному вираженні, тонн
35. Структура виробництва ювелірної продукції країн, що досліджуються в 2007-2011 рр. в розрізі матеріалу , в натуральному вираженні, %
36. Структура виробництва ювелірної продукції в розрізі країн і матеріалу в 2011 р., в натуральному вираженні, %
37. Динаміка виробицтва ювелірної продукції в Болгарії в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. євро
38. Динаміка виробицтва ювелірної продукції в Польщі в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. євро
39. Динаміка виробицтва ювелірної продукції в Румунії в 2007-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. євро
40. Доля виробництва ювелірної продукції країн, що досліджуються в загальному обсязі виробництва ЄС в 2007-2011 рр., в грошовому вираженні, %
41. Середні ціни імпортованої продукції з Туреччини в досліджувані країни в 2007-2011 рр., євро/г
42. Середні ціни імпортованої продукції з Німеччини в досліджувані країни в 2007-2011 рр., євро/г
43. Середні ціни імпортованої продукції з Китаю в досліджувані країни в 2007-2011 рр., євро/г
44. Спеціалізація основних операторів на випуск ювелірних виробів в розрізі матеріалу
45. Регіональне сегментування операторів ринку Болгарії
46. Регіональне сегментування операторів ринку Болгарії в 2010 р.
47. Регіональне сегментування операторів ринку Польщі
48. Регіональне сегментування операторів ринку Польщі в 2011 р.
49. Регіональне сегментування операторів ринку Румунії
50. Регіональне сегментування операторів ринку Румунії в 2011 р.
51. Долі ринку основних операторів ювелірного ринку Болгарії в 2010 р.
52. Долі ринку основних операторів ювелірного ринку Польщі в 2011 р.
53. Долі ринку основних операторів ювелірного ринку Румунії в 2011 р.
54. Середні ціни виробництва ювелірних виробів зі срібла в 2007-2012 рр., євро за 1 г
55. Динаміка середніх цін виробництва виробів із золота в 2006-2012 рр., євро за 1 г
56. Динаміка середніх цін виробників на ювелірні вироби зі срібла в 2006-2012 рр., євро за 1 г
57. Динаміка середніх цін виробників на ювелірні вироби із золота в 2006-2012 рр., євро за 1 г
58. Рівень цін на золото в світі в 2007-2012 рр., дол. США за тройську унцію
59. Динаміка цін на золото в світі в 2007-2012 рр., дол. США за тройську унцію
60. Рівень цін на срібло в світі в 2007-2012 рр., дол. США за тройську унцію
61. Динаміка цін на срібло в світі в 2007-2012 рр., дол. США за тройську унцію
62. Структура населення Болгарії, Польщі і Румунії в 2011 р., в розрізі вікового і статевого критерію, %
63. Структурування споживання в розрізі груп споживачів в Болгарії, Польщі і Румунії
64. Чисельність людей віком 15-64 років в Болгарії в 2007-2011 рр., чол.
65. Чисельність людей віком 15-64 років в Польщі в 2007-2011 рр., чол.
66. Чисельність людей віком 15-64 років в Румунії в 2007-2011 рр., чол.
67. Чисельність дітей віком до 15 років в Болгарії в 2007-2011 рр., чол.
68. Чисельність дітей віком до 15 років в Польщів 2007-2011 рр., чол.
69. Чисельність дітей віком до 15 років в Румунії в 2007-2011 рр., чол.
70. Чисельність населення похилого віку старше за 65 років в Болгарії в 2007-2011 рр., чол.
71. Чисельність населення похилого віку старше за 65 років в Польщі в 2007-2011 рр., чол.
72. Чисельність населення похилого віку старше за 65 років в Румунії в 2007-2011 рр., чол.
73. Цінова сегментація на ринку ювелірних виробів Болгарії, Польщі та Румунії
74. Канали збуту продукції на ювелірному ринку Європи
75. Прогноз ємкості ринку ювелірних виробів Болгарії, тис. євро
76. Прогноз ємкості ринку ювелірних виробів Польщі, тис. євро
77. Прогноз ємкості ринку ювелірних виробів Румунії, тис. євро
78. Схема роботи XMLshop