in stock

Аналіз ринку елітних алкогольних напоїв України. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2011 року
Кількість сторінок:  65, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 41
Таблиць: 25
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку елітних алкогольних напоїв, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані щодо обсягів експорту / імпорту досліджуваних напоїв і темпах їх приросту. Відзначено, що елітність алкогольної продукції в сприйнятті споживача складається з декількох складових: географії виробництва, вартості, рекламного іміджу і популярності виробника. При цьому якість стає в свідомості споживачів характеристикою продукту. Лідерами споживчого ринку і законодавцями трендів ринку по Україні є великі міста: Київ, Одеса, Дніпропетровськ, Донецьк та інші. В огляді проаналізовано щорічні обсяги продажу елітних алкогольних напоїв, і відзначена якого з'ясувалася позитивна динаміка зростання, що викликано як збільшенням купівельної спроможності, так і підвищенням культури споживання. Також відзначено, що ринок алкогольних напоїв високого, середнього + і середнього цінового сегмента знаходиться в активній стадії розвитку і значно випереджає темпи споживання спиртних напоїв в цілому. Розглянуто тенденції розвитку ринку, а також його сегментація в натуральному і грошовому вираженні. Виконано порівняльний аналіз найбільших операторів ринку і займаних ними ніш. Окрему увагу приділено винним бутіках і спеціалізованих магазинах, в яких можна придбати елітну алкогольну продукцію. Виконано конкурентний аналіз досліджуваного ринку, а також оцінка ризиків, з якими можна зіткнутися при виході на нових операторів. Вивчено структуру споживання алкогольних напоїв в Україні, а також описані споживчі переваги. Проведено ретельний аналіз маркетингових стратегій, зважаючи на специфіку ринкового спрямування, структуровані висновки і спрогнозовані показники розвитку ринку. Досліджуваний напрямок є дуже динамічним, вітчизняні оператори не можуть в повній мірі задовольнити попит, тому на ринку основну частку буде займати імпортна продукція.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку елітних алкогольних напоїв України 
1.1 Опис ринку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008-2011 рр.
1.3 Сегментація та структурування ринку
2. Державне регулювання галузі
3. Основні оператори ринку
3.1 Перелік основних операторів ринку та їх опис (найбільші імпортери алкогольної продукції)
3.2 Опис найбільших пивних магазинів, які працюють на ринках м. Києва, м. Донецька, м. Дніпропетровська, м. Харкова, м. Одеси, м. Ялти
3.3 Структурування операторів (по сегментах, групах, спеціалізації та регіонально)
3.4 Долі ринку основних операторів ринку
3.5 Ступінь конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля 
4.1 Обсяги імпорту елітної алкогольної продукції
4.2 Структура імпорту елітної алкогольної продукції, географія поставок продукції
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію, поквартальна динаміка цін в 2008-1 пів. 2011 рр.
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни
6. Споживання товарів на ринку
6.1 Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
6.2 Структурування та сегментація споживання алкогольної продукції на ринку
6.3 Потреба в товарі/послузі
6.4 Ступінь задоволеності споживання
7. Брендінг та реклама, шляхи просування бренду на ринку
8. Висновки. Прогнозні показники
9. Інвестиційна привабливість ринку
9.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
9.2 Привабливість виходу на локальні ринки (м. Київ, м. Одеса, м. Донецьк, м. Дніпропетровськ, м. Харків, м. Ялта) мережі супермаркетів з акцентом на продаж вин («середній +», «високий +» ціновий сегмент)
9.3 Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток ринку алкоголю високого та середнього цінового сегменту в Україні в 2010-2011 рр.
2. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті алкогольних напоїв
3. Основні постачальники коньяку на український ринок за підсумкамии 2010 р., в грошовому і натуральному вираженні
4. Основні постачальники вин високого та середнього цінового сегменту на український ринок за підсумками 2010 р., в грошовому і натуральному вираженні
5. Основні постачальники віскі на український ринок за підсумками 2010 р., в грошовому і натуральному вираженні
6. Основні постачальники рому на український ринок за підсумками 2010 р., в грошовому і натуральному вираженні
7. Основні постачальники джину на український ринок за підсумками 2010 р., в грошовому і натуральному вираженні
8. Основні імпортери коньяку в Україну за підсумками 2010 р., в натуральному вираженні, кг
9. Основні імпортери віскі в Україну за підсумками 2010 р., в натуральному вираженні, кг
10. Основні імпортери віскі в Україну за підсумками 2010 р., в натуральному вираженні, кг
11. Опис основних мережевих магазинів алкогольної продукції в Україні
12. Структурування операторів ринку (імпортерів) залежно від товарного асортименту за підсумками 2010 р.
13. Товарні групи, за якими здійснюється імпорт елітної алкогольної продукції
14. Обсяги імпорту алкогольної продукції в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в натуральному вираженні, кг
15. Обсяги імпорту алкогольної продукції в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в грошовому вираженні
16. Обсяги імпорту деяких алкогольних напоїв з історичних територій в Україну в 2010 р., кг
17. Витрати на розміщення реклами в інтернеті
18. Витрати на розміщення реклами на ТБ
19. Витрати на розміщення зовнішньої реклами 
20. Витрати на розміщення реклами в друкованих виданнях
21.  Витрати на PR-статті в друкованих виданнях на перший період
22. План виставкової діяльності
23. Населення України в 2010 р. по регіонах, тис. чол.
24. Середньомісячна заробітна плата в розрізі регіонів України в 2010 р., %
25. Структура сукупних витрат населення України в 2010 р., %
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Структурування ринку алкоголю залежно від цінового критерію в Україні в 2010 р., %
2. Товарне структурування ринку елітного алкоголю в Україні в 2010 р., %
3. Структурування ринку елітних алкогольних напоїв залежно від каналу збуту продукції в 2010 р., в натуральному вираженні, %
4. Цінова сегментація імпортерів вина в Україну в 2010 р.
5. Цінова сегментація імпортерів коньяку в Україну в 2010 р.
6. Цінова сегментація імпортерів віскі в Україну в 2010 р.
7. Цінова сегментація імпортерів джину в Україну в 2010 р.
8. Цінова сегментація імпортерів рому в Україну в 2010 р.
9. Основні імпортери коньяку в Україну за підсумками 2010 р., в натуральному вираженні, %
10. Основні імпортери віскі в Україну за підсумками 2010 р., в натуральному вираженні, %
11. Основні імпортери вина в Україну за підсумками 2010 р., в натуральному вираженні, %
12. Динаміка змін обсягу імпорту вин в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в натуральному вираженні, %
13. Динаміка змін обсягу імпорту виноградних бренді і віскі в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в натуральному вираженні, %
14. Динаміка змін обсягу імпорту рому і тафії в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в натуральному вираженні, %
15. Динаміка змін обсягу імпорту вин в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в грошовому вираженні, %
16. Динаміка змін обсягу імпорту виноградних бренді і віскі в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в грошовому вираженні, %
17. Динаміка змін обсягу імпорту рому і тафії в Україну в 2007-9 міс. 2011 рр., в грошовому вираженні, %
18. Товарна структура імпорту алкогольних напоїв в Україну за 9 міс. 2011 р., в натуральному вираженні, %
19. Товарна структура імпорту алкогольних напоїв в Україну за 9 міс. 2011 р., в грошовому вираженні, %
20. Географічна структура імпорту виноградного вина в Україну за 9 міс. 2011 р., в натуральному вираженні, %
21. Основні імпортери вина середнього та високого цінового сегменту в Україну за підсумками 2010 р., в грошовому вираженні, %
22. Географічна структура імпорту ігристого виноградного вина в Україні за 9 міс. 2011 р., в натуральному вираженні, %
23. Географічна структура імпорту виноградного бренді в Україні за 9 міс. 2011 р., в натуральному вираженні, %
24. Основні постачальники коньяку в Україні за підсумками 2010 р., в грошовому вираженні, %
25. Географічна структура імпорту віскі в Україну за 9 міс. 2011 р., в натуральному вираженні, %
26. Основні імпортери віскі в Україну за підсумками 2010 р., в грошовому вираженні, %
27. Географічна структура імпорту рому та аналогічних продуктів в Україну за 9 міс. 2011 р., в натуральному вираженні, %
28. Основні імпортери рому в Україну за підсумками 2010 р., в грошовому вираженні, %
29. Географічна структура імпорту джину та аналогічних продуктів в Україну за 9 міс. 2011 р., в натуральному вираженні, %
30. Основні імпортери джину в Україну за підсумками 2010 р., в грошовому вираженні, %
31. Динаміка цін на деякі види алкогольних напоїв в 2008-9 міс. 2011 рр., дол. США / кг
32. Структура споживання алкогольних напоїв, %
33. Основні критерії вибору алкоголю споживачами, %
34. Динаміка середньомісячної заробітної плати в розрізі регіонів України в 2009-2010 рр., грн./чол.
35. Кореляція темпів зростання ВВП і доходів населення за обсягом імпорту алкогольних напоїв в Україну, %
36. Песимістичний прогноз обсягів імпорту якісних алкогольних напоїв в Україну, тонн
37. Реалістичний прогноз обсягів імпорту якісних алкогольних напоїв в Україну, тонн
38. SWOT-аналіз ринку 
39. Густота населення України в 2010 р., чол./кв.км
40. Динаміка середньомісячної заробітної плати в Україні в 1995-2010 рр., грн.
41. Розподілення ВВП в розрізі регіонів України в 2010 р., млн. грн.

Зв'язатися з нами