Анотація до аналізу ринку:
У результаті дослідження питань дистрибуції матеріальних ресурсів для сільськогосподарських виробників в Україні, аналітиками компанії Pro-Consulting було розглянуто окремі аспекти розподілу таких ресурсів: сільськогосподарської техніки, насіння, добрив, засобів захисту рослин. По ринку с/г техніки надано показники ємності і темпів приросту, виконано рейтинг компаній-імпортерів техніки для рослинництва у 2011 році у вартісному вираженні. Зазначено, що у короткостроковій перспективі варто очікувати подальшого зростання ринку через його недостатню насиченість. Для ринку насіння побудовано рейтинги десяти найбільших дистриб’юторів і виробників всього посівного матеріалу та вказано, що найближчим часом ситуація на ринку залишиться стабільною. На ринку засобів захисту рослин домінують іноземні препарати (близько 94%). Представлено структуру споживання зазначених засобів за сільськогосподарськими культурами у грошовому вираженні за 2009–2011 рр., а також за компаніями-імпортерами та дистриб’юторами. Перспективи зростання ринку засобів захисту рослин спеціалісти компанії обґрунтовують апробацією вітчизняними агропідприємствами препаратів із Китаю, головною конкурентною перевагою яких є їхня ціна у порівнянні з оригінальними продуктами провідних світових хімічних фірм. Стосовно добрив, то тут також домінує іноземна продукція, однак рівень диверсифікації за країнами-постачальниками значно нижчий: понад двох третин ринку складають постачання з Росії, ще близько 23% продукції привозять білоруські підприємства. Надано рейтинг найбільших імпортерів мінеральних добрив у вартісному вираженні. Ринок матеріальних ресурсів для сільськогосподарських виробників достатньо ємний і в цілому демонструє тенденції до зростання у натуральному та грошовому вираженні.
Детальний зміст:
1. Ринок сільськогосподарської техніки
2. Ринок насіння
3. Ринок засобів захисту рослин
4. Ринок добрив
Перелік таблиць:
1. Рейтинг компаній-імпортерів с/г техніки для рослинництва у 2011 р. (у вартісному вираженні)
2. Рейтинг найбільших дистриб’юторів усього посівного матеріалу (насіння) у 2011 р. (у натуральному вираженні)
3. Рейтинг найбільших виробників всього посівного матеріалу (насіння) у 2011 р. (у натуральному вираженні)
4. Структура споживання ЗЗР за сільськогосподарськими культурами, млн. USD
5. Структура ринку за компаніями-імпортерами ЗЗР у 2011 р. (у вартісному вираженні)
6. Рейтинг найбільших дистриб’юторів ЗЗР у 2011 р. (у вартісному вираженні)
7. Рейтинг найбільших імпортерів мінеральних добрив у 2011 р. (за вартістю)