Дата підготовки: | Серпень 2008 року |
Кількість сторінок: | 17, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку антифризів України, який включає загальну характеристику сегмента і динаміку виробництва продукції в Україні за 2005-2007 рр. Споживання антифризів займає близько 3-5% загального споживання змащувально-охолоджувальних рідин (МОР), в натуральному вираженні складаючи близько 6-10 тис. тонн в 2007 році. Частка імпортної продукції в споживанні досягає 70%. В огляді розглянуті ціни на антифризи вітчизняних виробників і асортимент пропонованої продукції. В майбутньому імпорт продукції буде збільшуватися, що обумовлено збільшенням попиту на імпортні антифризи з боку власників іномарок. Споживчий попит в Україні до 2010 р збільшиться до 300 тис. тонн, що пов'язано зі збільшенням темпів зростання виробництва в чорній і кольоровій металургії, а також в автомобілебудуванні. Зростання споживання МОР вимагатиме збільшення виробництва продукції, яке відбудеться за рахунок двох факторів: виведення з частини виробництва продукції з тіні, а також безпосереднього збільшення обсягів виробництва тосола і антифризів в цілому в Україні.
1. Загальна ситуація, основні гравці
ТОВ ВАМП
ЗАТ СП «Велвана»
НПП «Океан»
ТОВ «Тосол-Синтез»
Група компаній «ХІМАВТО»
Компанія «Валволайн Трейд Ойл»
TOTAL
76 Lubricants
LIQUI MOLY
Спектрол
Luxoil
Деяка продукція, представлена на ринку
2. Виробництво
3. Споживання, включаючи зовнішню торгівлю
4. Висновки, прогнозні показники1. Загальна ситуація, основні гравці
1. Ціни на вітчизняні антифризи (Антифриз «Океан»)
1. Динаміка «видимого» виробництва антифризів (тосолов) в Україні в 2005-2007 рр., Тис. Тонн
2. Структура виробництва охолоджуючих рідин України в розрізі основних виробників (оціночно)
3. Структура споживання антифризів на внутрішньому ринку України в 2007 році (у натуральному вираженні, без урахування продукції «сірого виробництва»)
4. Динаміка обсягів легального ринку антифризів України