in stock

Аналіз розвитку ринку підвісних стель України, 2011 рік.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2011 року
Кількість сторінок:  8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку підвісних стель, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані по динаміці обсягу ринку за 2006-2010 рр. Тенденції розвитку вітчизняного ринку підвісних стельових систем у великій мірі залежать від зміни обсягів ринку первинної комерційної нерухомості. Асортимент підвісних стель досить широкий при різноманітності матеріалів і прийнятному ціновому діапазоні. Структурування українського ринку підвісних стель свідчить про те, що конструкції з мінерального волокна становлять близько 68% загальної маси ринку; на гіпсокартонні потолки відводиться приблизно 21%; по 5% складають сегменти металевих стель, натяжних і інших видів. Конкурентна ситуація на ринку характеризується великим числом поданих операторів як вітчизняного, так і зарубіжного походження. Всього в стельовому бізнесі України зайнято кілька сотень операторів, проте більше 75% з них - дрібні дилери. Наведено частки основних операторів в сегменті підвісних стель з мінеральних волокон на 2010 р Детально розкриті питання ціноутворення та цінової сегментації ринку. Найбільш затребуваним на українському ринку підвісних стель сьогодні є продукція економ-сегмента. Виділено основні групи споживачів підвісних стель і проведено сегментування споживання в регіональному розрізі. Аналіз завершують короткі висновки і прогнози розвитку напрямку.

Детальний зміст:

1. Основні тенденції на українському ринку підвісних стель
2. Структурування українського ринку підвісних стель 
3. Розвиток конкуренції на українському ринку підвісних стель
4. Цінова політика на ринку підвісних стель
5. Основні споживачі на ринку підвісних стель і їх вподобання

Перелік таблиць:

 
1. Основні виробники, які представлені на українському ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг українського ринку підвісних стель, в натуральному вираженні, млн. кв. м, 2006-2010 рр.
2. Структурування ринку в залежності від основних видів підвісних стель в 2010 році, %
3. Долі основних операторів на субринку підвісних стель з мінеральних волокон в 2010 році, %
4. Діапазони цін на ринку підвісних стель України
5. Цінова сегментація на ринку підвісних стель України в 2010 році, %
6. Основні групи споживачів підвісних стель залежно від об'єкта будівництва в 2010 році, %
7. Основні групи споживачів підвісних стель в 2010 році, %
8. Сегментування споживачів підвісних стель залежно від географічного критерію в 2010 році, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами