Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку овочевої консервації України здійснений аналітиками компанії Pro-Consulting і містить дані про покомпонентну динаміку ємності ринку за 2009 – першу половину 2013 р. з виділенням сегментів «консервовані овочі без додавання оцту» (85,5% у 2012 р.) і « консервовані овочі з додаванням оцту» (14,5%). Скорочення вітчизняного виробництва після 2011 р. на тлі зростання експортної складової і зменшення імпортних поставок зумовило істотне зниження ємності ринку, особливо в першому півріччі 2013 р. Серед факторів, що впливають на ємність ринку, виділено рівень попиту, сезонність попиту і виробництва, зміну споживацьких уподобань, а також конкуренцію зі свіжими овочами, що останнім часом широко представлені у продажу взимку, та із замороженими овочами, популярність яких на українському ринку зростає. За даними 2012 р. 39,4% ринку становить томатна консервація, в т. ч. томатна паста. Сегмент овочевої продукції з додаванням оцту посідає другу позицію з показником 26,4%. Миколаївська область є лідером у регіональній структурі виробництва з показником 25% від загального випуску консервованої овочевої продукції. Основна частина українського експорту аналізованої продукції надходить до Росії (86,6% в першій пол. 2013 р.); імпорт менш локалізований, трьома основними країнами-постачальниками є Росія, Китай та Угорщина з показниками 36,9%, 27,2% і 15,8% відповідно. Частка вітчизняної продукції на ринку за 2009–2012 рр. коливалась у діапазоні 50,9% – 71,2%. Зазначено трьох провідних операторів ринку (група компаній «Верес», ЗАТ «Чумак» та ЗАТ «Ніжинський консервний комбінат»). Українські споживачі у 2012 р. найбільше купували плодоовочеву консервацію торгових марок «Чумак», «Верес», Bonduelle і «Ніжин». Аналіз територіальної характеристики показує, що обсяги споживання консервації ростуть із південного сходу на захід України. Під час оцінки перспектив розвитку ринку відзначено його потенціал у зв’язку з низьким рівнем споживання консервованої плодоовочевої продукції в Україні (середньорічний середньодушовий показник становить 8 кг, що в 1,25–2,0 раза нижчий за європейський та в 6,25 раза – за американський). За даними короткострокового прогнозування, очікується зростання показників ємності ринку.
Детальний зміст:
1. Загальні тенденції ринку
2. Ємність ринку
3. Внутрішнє виробництво
4. Структура ринку
5. Частки операторів ринку
6. Структурування споживання продукції
7. Формування собівартості продукції
Перелік таблиць:
1. Динаміка обсягу ринку гофротари в Україні за 2008-2013 рр. (натуральне вираження), млн. м2
2. Динаміка виробництва гофротари в Україні за 2008-2013 рр. в натуральному вираженні, млн. м2
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка споживання гофротари в Україні за 2008-2013 * рр., М2 / ос. на рік
2. Динаміка ємності ринку гофротари України за 2008-2013 рр. в натуральному вираженні, млн. м2
3. Структурування виробництва гофротари в Україні у регіональному розрізі за підсумками 2012 р. (натуральне вираження),%
4. Структурування українського ринку картонної та паперової тари в розрізі видів продукції за підсумками 2012 рр. (натуральне вираження),%
5. Структурування ринку гофротари України в розрізі країн-походження продукції за підсумками 2012 р. (натуральне вираження),%
6. Частки основних операторів на ринку гофротари в Україні на 2012 р. (натуральне вираження),%
7. Структурування споживання гофротари в Україні в розрізі основних напрямків за підсумками 2012 р., %
8. Структура собівартості виробництва гофротари в Україні за підсумками 2012 р., %
9. Прогнозні показники розвитку ринку гофротари в Україні на 2013-2016 рр. в натуральному вираженні, млн. м2