У матеріалі представлено інформацію про вплив підтримки від Проекту USAID на українського виробника максі-мішків, що дозволило розширити виробництво та залучити нових замовників, включаючи зарубіжних партнерів. Розглянуто: популяризація максі-мішків на ринку для агровиробників, переваги цієї технології, комунікаційна кампанія та збільшення кількості цих мішків у ланцюзі агроекспорту, досвід компанії у виробництві упаковки для транспортування продуктів та товарів, збільшення потенціалу України з виробництва, зберігання, транспортування та експорту зерна.

У даному маркетинговому дослідженні представлена аналітична інформація щодо ринку виробництва упаковки. Розглянуто: результати опитування виробників ринку, думка учасників ринку різного розміру бізнесу, ринків, на яких вони працюють, на кшталт здійснених інвестицій та отримання доступу до фінансування своїх інвестицій.

В огляді наведено результати маркетингового дослідження ринку пластикової тари в Україні. Розглянуто: державне регулювання ринку використання пластикової тари в Україні, думку українців щодо результатів заборони використання пластику в Україні, думка респондентів щодо зміни споживчої поведінки.

Зв'язатися з нами