В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-commerce в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяги ринку e-commerce в Україні за 2023 рік та очікуваний обсяг ринку на 2024 рік, п'ять найважливіших трендів ринку та інструменти, що допоможуть українському бізнесу залучити нових клієнтів та збільшити прибутки, очікувані продажі мобільної комерції до 2025 року.

У даному матеріалі представлена інформація щодо трендів ринку електронної комерції в Україні на 2024 рік. Розглянуто таке: динаміка зростання ринку електронної комерції у 2023 році, прогнозовані темпи зростання на 2024 рік, ключові тренди українського e-commerce на 2024 рік, мобільний шопінг та його прогнозований вплив на ринок, голосовий шопінг та його застосування в Україні, комерція через соцмережі та його очікуваний обсяг, покупки в сервісах прямих трансляцій та перспективи, інфлюенс-маркетинг як стратегія залучення клієнтів, автоматизація маркетингу та його роль у розвитку бізнесу, зворотний зв'язок та вплив на якість обслуговування, використання чат-ботів у взаємодії з клієнтами, роль доповненої дійсності в електронної комерції та її перспективи, прогнозовані обсяги та витрати, прогнозований обсяг соціальної комерції у 2024 році, очікувані витрати на інфлюенс-маркетинг у 2024 році, ринок автоматизації маркетингу та їх прогнозовані показники, інші аспекти.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку e-commerce в Україні. Розглянуто таке: динаміка пошукових запитів в Україні, зростання кількості україномовних пошукових запитів, аналіз змін у кількості запитів за певні терміни, такі як "текіла" та "корм для котів", аналіз мовної динаміки в різних галузях, зокрема в електроніці, алкоголі, дитячих товарах, косметиці, спорті, новинах та інших, зростання популярності україномовних запитів у різних сегментах, прогноз зростання кількості україномовних запитів у 2024 році, рекомендації щодо просування україномовних версій сайтів, аналіз використання російської та української версій сайтів, проблеми та поради щодо роботи з різними мовами на сайтах, історична динаміка пошукових запитів, порівняння кількості україномовних та російськомовних запитів протягом кількох років.

У даному тексті розглянуто такі питання та аспекти: тренди електронної комерції у 2023 році, зростання витрат на залучення нових покупців та необхідність інвестування у розвиток довгострокових відносин з клієнтами, вимога клієнтів до персоналізованих рішень та методів отримання даних про них, міграція електронної комерції до соціальних мереж та активне використання соцмереж для просування та продажів, товари для продажу у 2023 році, зростання конкуренції та тяжкість залучення нових клієнтів заохочує підприємців акцентувати увагу на створенні сильного бренду, персоналізація продуктів та взаємодія з клієнтами для збору даних, використання соціальних мереж як платформ для реклами та продажів, зокрема, через відеомаркетинг, знаходження перспективних товарів для продажу, аналіз купівельних звичок різного віку, важливість аналітики для пошуку найпопулярніших товарів, ключові аспекти електронної комерції у 2023 році та знаходити перспективні товари для продажу.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо мовних запитів в українському e-commerce. Розглянуто наступне: динаміка кількості україномовних пошукових запитів у сегменті електроніки за останні три роки, і як ця динаміка може вплинути на бізнес, співвідношення російськомовних та україномовних пошукових запитів у 2023 році порівняно з 2021 роком, показники україномовних пошукових запитів Алкоголь, Дитячі товари та Зоотовари, можливі труднощі можуть виникнути через недостатній облік української семантики та регіональних термінів у контексті SEO, якою мовою українці шукають товари в інтернеті та як це впливає на пошукові запити, середня кількість україномовних пошукових запитів у 2024 році.

Стаття містить інтерв'ю експерта про початок діяльності українського маркетплейсу у Польщі у березні 2023 року та надає асортимент товарів з доставкою по всій країні через свій сайт, асортимент якого поступово розширюється. Розглянуто таке: запуск маркетплейсу в Польщі та особливості діяльності компанії на польському ринку, особливості польського споживача, труднощі роботи на польському ринку, проблеми, з якими зіткнулася компанія Rozetka при спробі увійти на польський ринок, включаючи труднощі з банками, встановлення довіри, виклики та складності , які виникають, коли компанія з гарною репутацією на одному ринку (в даному випадку в Україні) переходить на інший ринок, де вона ще невідома.

Стаття містить інформацію щодо розвитку ринку електронної комерції. Розглянуто таке: зростання онлайн-продажів у певних категоріях товарів, таких як продукти харчування та ліки, аспекти, які слід розвивати в e-commerce в Україні, зростання e-commerce в Україні та його динаміка, збільшення частки онлайн-рітейлу та розвиток українських торгових платформ, фактори, що мають найбільший вплив на онлайн-продажі в 2023 році, включаючи вторгнення та блекаути, які надали різний вплив на попит та кількість замовлень, рекомендації ритейлерам щодо залучення клієнтів в онлайн-сфері, включаючи важливість розвитку мобільних додатків, роботу з вартістю доставки , персоналізацію комунікації з клієнтами та зміцнення бренду через соціальну позицію компанії.

У цій статті розглядаються такі питання, пов'язані з розробкою та реалізацією маркетингової стратегії для інтернет-магазину. Розглянуто: роль маркетингової стратегії грає у розвитку інтернет-магазину і чому вона є ключовим елементом успіху, важливість розуміння цільової аудиторії та її характеристик, таких як вік, інтереси та уподобання, щоб ефективно налаштовувати маркетингові кампанії, як інтернет-магазин може позиціонувати себе і свої товари в очах цільової аудиторії, створюючи імідж бренду, Customer Journey Map, інструменти аналітики, які допомагають збирати та аналізувати дані про трафік та поведінку користувачів на сайті, а також управляти маркетинговими кампаніями.

У цій статті розглядаються такі питання: характеристика дропшопінгу та особливостей його роботи, переваги та недоліки дропшипінгу як моделі бізнесу в інтернеті, як функціонує дропшопінг і як почати продавати товари за цією системою, переваги та недоліки дропшипінгу для підприємців-початківців.

Матеріал розкриває досвід та стратегію компанії з переходу в онлайн-продажі та надає інформацію про те, як вдалося запустити різноманітні e-commerce сервіси за короткий термін. Розглянуто: планування та запуск онлайн-продажів мережею, яка запустила п'ять e-commerce сервісів за п'ять місяців, деталі та хід запуску сервісів під час першого локдауну, викликаного пандемією коронавірусу, цілі, поставлені для впровадження e-commerce, включаючи доставку з магазинів та послугу самовивезення , кроки розширення, включаючи власну доставку з кур'єрами, доставку з Dark Kitchen та експрес-доставку на скутерах, перші результати у розподілі обороту між онлайн та офлайн, зокрема показники обороту з різних видів послуг, фактори, що сприяли успіху проекту, включаючи авантюризм учасників проекту , високий пріоритет, бренд, MVP та готовність до змін, важливість додавання магії до обслуговування гостей та роботи з кур'єрами, використання даних e-commerce для покращення процесів у офлайн-роздрібній торгівлі, плани на майбутнє, включаючи розширення самовивезення, обслуговування бізнес-клієнтів та супер дальню доставку.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: стан українського ринку електронної комерції та його відновлення у період війни, як оцінювати показники компаній, з чим їх порівнювати та на що звертати увагу, роль омніканальної CDP (Customer Data Platform) у аналізі показників електронної комерції, вплив CDP на розвиток онлайн- торгівлі та комунікації з клієнтами через різні канали, відновлення ринку електронної комерції в Україні після війни та тенденції у поведінці покупців, різні канали зв'язку, що використовуються в українському електронному бізнесі, включаючи e-mail, SMS, Viber, mobile push та web push, порівняння показників ефективності різних CDP-каналів у різних індустріях та приклади успішних стратегій у різних галузях, порівняння показників масових та тригерних розсилок, включаючи кількість переходів на сайт та CTR (Click-Through Rate).

У цьому матеріалі представлено наступне: як мережа магазинів планувала увійти в онлайн-торгівлю протягом року і півтора року, і яким чином вона впоралася з цим завданням лише п'ять місяців, які послуги в онлайн-торгівлі були запущені магазином за п'ять місяців, включаючи доставку, самовивіз та інші послуги, важливість додавання магії та постійної роботи над розширенням можливостей для клієнтів, як дані e-commerce використовуються для покращення офлайн-торгівлі та які висновки можна зробити з цих даних, опис того, як мережа досягла значних результатів у онлайн-торгівлі, роль кур'єрів та їх взаємодія з клієнтами у процесі доставки, показники ефективності та особливості різних сервісів e-commerce у мережі, розширення та покращення можливостей для клієнтів у майбутньому, включаючи сервіс самовивезення та інші напрямки роботи.

У матеріалі розглядаються такі питання: опис популярності військового одягу та сфери мілітарі одягу в Україні на початку війни та трансформації цієї галузі, підхід до вирішення задачі збільшення продажів в інтернет-магазині військового одягу без наявності активних сторінок у соціальних мережах, дії, вжиті для запуску онлайн -реклами, включаючи створення сторінок у соціальних мережах, наповнення їх контентом, налаштування аналітики та пікселів, а також налаштування рекламних кампаній, показники ефективності рекламних кампаній на Facebook та Instagram, включаючи кількість показів, кліків та продажів, процес оптимізації рекламних кампаній шляхом зміни налаштувань аудиторії та його вплив на збільшення кількості продажів, сервісний компонент та важливість надання задовільного обслуговування клієнтів, висновки про те, що правильний вибір аудиторії та сегментація товарів з оптимізацією реклами для продажу за каталогом можуть ефективно збільшити продажі в інтернет-магазинах навіть у разі відсутності сторінок у соціальних мережах.

В даному матеріалі розглянуто такі питання: зміни ключових показників української електронної комерції у 2023 році, відновлення бізнесу в Україні після війни, і зокрема, в електронній комерції, пенетрація інтернету та її вплив на електронну комерцію, перерозподіл рекламних бюджетів у сфері цифрового маркетингу та зростання ефективності рекламних кампаній, динаміка доходів у різних сегментах електронної комерції, з акцентом на сезонність та порівняння з довоєнними показниками, конкретні сегменти, такі як торгівля побутовою технікою та електронікою, косметичними та гігієнічними товарами, товарами для дітей, одягом та взуттям, а також товари для тварин, дані щодо кількості споживачів, сезонності та ефективності рекламних кампаній, регіональні відмінності та робиться згадка про прогнози на кінець року, поточний стан та динаміка електронної комерції в Україні після війни, особливості різних сегментів ринку та вплив інтернету на цю сферу.

У цьому огляді розглянуто такі питання: відмінності між покупцями в супермаркеті та користувачами послуг доставки продуктів, зростання електронної комерції на ринку України, незважаючи на війну, та прогноз на 2025 рік, розвиток роздрібних мереж та створення власних онлайн-магазинів та сервісів доставки, відмінності у кількості товарів у кошику та середньому чеку між покупцями у супермаркетах та користувачами послуг доставки, популярні категорії товарів, які купують у супермаркетах та замовляють з доставкою, досвід покупців у магазинах та при замовленнях з доставкою, включаючи час, витрачений на покупки та очікування доставки, пікові годинник та дні для покупок як в офлайн, так і в онлайн форматі, а також акції та спеціальні пропозиції для залучення клієнтів.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку e-commerce в Україні. Розглянуто таке: вплив війни на споживчу поведінку українських громадян в інтернеті, як це вплинуло на їхнє повсякденне життя та взаємодію з онлайн-ресурсами, статистика та дані про те, як українці використовують інтернет на даний час, включаючи інформацію про частоту їхньої онлайн-активності та використання різних пристроїв, значимість інтернету в житті українців, включаючи його важливість у спілкуванні, роботі та доступі до важливої інформації, зміни в сегментах аудиторії українських користувачів інтернету та їх поведінкових характеристиках внаслідок війни, сегментація аудиторії за рівнем активності та інтересів, сприйняття онлайн-покупок , переваги у покупках, та ставлення до онлайн-шопінгу серед українців, оцінка рівня довіри до інформації з інтернету та вплив онлайн-середовища на їхні вибори та поведінку.

У цьому огляді розглянуто такі питання: тенденції у продуктовому онлайн-шопінгу та його зростання, особливо в контексті пандемії COVID-19, вплив цифрової трансформації та гострої конкуренції на світовому ринку рітейлу, вплив війни на поведінку українських споживачів, особливості світових тенденцій в онлайн-покупках продуктів та динаміка цього сегменту, включаючи дані про США, Азію та Європу, проблеми, з якими стикаються сегмент e-grocery, включаючи якість товарів та службу доставки, переваги різних вікових груп та пристроїв для онлайн-шопінгу, досвід онлайн-торгівлі продуктами в Україні , включаючи виклики та зміни в часи війни, прогнози на майбутнє розвитку онлайн-шопінгу продуктів та передбачуване зростання ринку e-grocery, включаючи оцінки рітейлерів та їх очікування щодо збільшення обсягів доставки.

У матеріалі представлена інформація щодо ринку e-commerce в Україні. Розглянуто: зростання сегменту e-commerce в Україні та його динаміка, перспективи розвитку онлайн-продажів в Україні, зокрема, у сегментах продуктів харчування та ліків, фактори, що найбільше впливають на онлайн-продаж у 2023 році, рекомендації щодо того, як рітейлерам залучати покупців в онлайні, включаючи розробку мобільних додатків, оптимізацію доставки, персоналізацію комунікації та роботу над брендом.

У цьому звіті представлена аналітика онлайн-замовлень найбільш затребуваних товарів улітку 2023 року. Обговорюються наступні аспекти: список найбільш популярних продуктів, які мали попит серед українських споживачів протягом літнього сезону 2023 року через онлайн-платформу продуктового супермаркету (куряче філе, цукор, банани, солодкі батончики, морозиво, мінеральна вода, соки, пиво та віскі, а також торт "Наполеон"), розглядається високий попит на морозиво в літній період та популярні смаки цього морозива, найбільш популярні дні та години для здійснення онлайн-замовлень серед клієнтів, підкреслюється важливість аналізу переваг клієнтів та приділяння уваги їх очікуванням для рітейлерів, впровадження нових сервісів з метою покращення клієнтського досвіду.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку e-commerce в Україні. Розглянуто таке: вплив війни на споживчу поведінку українських громадян, статистику користування інтернетом в Україні, пристрої, якими найчастіше користуються українці при користуванні інтернетом, значущість інтернету для людей, ключові сегменти української діджитал-аудиторії, схема покупок в інтернеті.

Зв'язатися з нами