В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка українців, що свідомо зменшують перегляд реклами, причини зменшення перегляду реклами українцями, частка українців, що стали рідше шукати інформацію та рідше слідкують за брендом, причини зниження онлайн-активності та зацікавленості українців брендами, частка українців, що дивиться щодня телебачення, або не дивиться його взагалі в 2024 році порівняно із 2023 роком, частка українців, яким не подобається або зовсім не подобається рекламна інформація у газетах, на телебаченні та радіо, частка українців, що свідомо зменшують своє перебування онлайн.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами для дітей за 2024 рік. Розглянуто наступне: актуальність захисту прав дітей та підлітків від нездорової їжі в Україні, кращі практики ЄС у сфері маркетингу харчових продуктів для дітей, структура скарг в європейських країнах, основні документи, які регулюють рекламу в сфері харчових продуктів на рівні ЄС, основні віхі впровадження обмежень щодо рекламування продуктів з високим вмістом жирів та цукру, правила реклами харчових продуктів для дітей та підлітків в Ірландії та Румунії, права дітей при рекламуванні і маркування окремих категорій товарів з точки зору чинного законодавства України, цифрові виклики регулювання маркетингу продуктів, надмірне споживання яких не рекомендується, цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі.

В матеріалі міститься дослідження використання ШІ в маркетингу за 2024 рік. Розглянуто наступне: тенденції використання ШІ в маркетингу, частка керівників компаній та маркетологів у США, Великій Британії та Європі, що висловили довіру до листів, згенерованих штучним інтелектом та впевнені в його здатності покращити розсилки, частка керівників компаній та маркетологів, що довіряють аналітиці на основі ШІ, вважаючи її надійною для прийняття рішень та вважають ШІ ефективнішим інструментом у порівнянні з традиційними підходами в email-маркетингу, частка користувачів ще не ознайомлені з можливостями ШІ в email-маркетингу, частка респондентів змінюють контент листів кілька разів на місяць.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: що таке медійний спліт, спліт інструментів медійного флайту, основні переваги онлайн-реклами, середній час, який людина проводить за переглядом реклами, два важливих фактори необхідних для ефективності зовнішньої реклами, базові показники ефективності медійної рекламної кампанії.

В матеріалі міститься дослідження регулювання маркетингу для захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі в Україні. Розглянуто наступне: основні задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі, основні поняття, що потребують законодавчого врегулювання, відомі організації зі сфери захисту прав дітей, групи захворювань серед НІЗ із найбільшою питомою вагою, особливо небезпечні чинники у харчуванні дітей та підлітків.

В матеріалі міститься аналітична інформація по світовим трендам просування товарів. Розглянуто наступне: основні світові тренди у просуванні товарів на полицях у 2024 році, приклади успішних кейсів просування товарів відомими мережами магазинів, які демонструють інноваційні підходи та вдалі стратегії, основні напрямки використання ШІ в маркетингу, цікаві факти про штучний інтелект, виклики та обмеження використання штучного інтелекту у маркетингу, приклади компаній, які успішно використовують системи штучного інтелекту для просування своїх товарів та послуг, топ-5 суперздібностей штучного інтелекту, приклади конкретних застосувань ШІ в харчовій індустрії.

В матеріалі міститься інформація по ринку телевізійної реклами в Україні. Розглянуто наступне: норми ефективності реклами до війни, під час війни та загальна норма ефективності, частка глядачів, яка погоджується із твердженням "На ТБ забагато реклами?" та "Ви розумієте який саме бренд рекламувався?" до лютого 2022 року та станом на вересень 2023 року, динаміка відкритості українців до реклами 2022-2023 рр., кількість роликів з Високим/Середнім індексом Помітності у структурі реклами, фактори успіху реклами.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами та маркетингу в Україні у 2023 році. Розглянуто таке: поточне становище ринку реклами та маркетингу в Україні у 2023 році, особливості маркетингових стратегій звітного року, основні тренди маркетингу та реклами в Україні.

У даному матеріалі представлено оцінку ринку Influencer Marketing (IM) за 2022 рік. Розглянуто наступне: категорії оцінки ринку IM (інтеграція бренду на платформі інфлюенсеру (Instagram, YouTube, TikTok, Facebook, Twitch та ін.), бюджет на промо-контент інфлюенсерів, бюджет на розробку креативних ідей та стратегій для кампаній IM, бюджет на створення креативу для кампаній IM, оплату комісії агентстві та пов'язані сервіси та платформи), обсяг ринку Influencer Marketing за 2022 рік за 2022 рік, коментарі експертів щодо ринку IM у 2022 році, падіння ринку, його відновлення, зміни у підході до співпраці, а також зростання україномовного контенту та зміни в аудиторії блогерів в Україні.

В огляді представлено оцінку ринку SMM України за 2022 рік. Розглянуто наступне: результати оцінки ринку SMM (соціальних медіа-маркетингу) за 2022 рік, загальний обсяг ринку SMM, частка агентств та аутсорсингу, коментарі експертів галузі, про те, як ринок SMM пережив складний 2022 рік в умовах війни, які зміни відбулися, та які навички стали ключовими для маркетингових агенцій у 2023 році.

Огляд містить ТОП 50 українських інтернет-медіа з доходами від медійних оголошень. Розглянуто наступне: аналіз стану та відповідності ТОП 50 найбільших українських медіа-порталів основним показникам Google Core Web Vitals, швидкість завантаження сторінок, стабільність відображення та інші, вплив на ефективність автоматизованих продажів онлайн-реклами, може погана оптимізація сайту або цих порталах.

У матеріалі представлена інформація про топові SMM діджитал-агентства в Україні на 2023 рік та створення каталогу для рекламодавців та фахівців із закупівель та маркетингу. Розглянуто: огляд топових українських SMM діджитал-агентств, інформація про кожну агенцію, думка експерта про важливість надання повної інформації про діджитале агентства рекламодавцям та іншим зацікавленим сторонам, зміни на ринку діджитал та SMM в Україні.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо вартості SMM послуг в Україні. Розглянуто наступне: вартість послуг SMM в Україні та розкид цін на них, включаючи пропозиції фрілансерів та агентств різних рівнів, відмінності у ціноутворенні між агенціями першого, другого, третього та четвертого ешелонів, а також про те, що включено до цих цін та які послуги надаються клієнтам на кожному рівні, важливість статусу та репутації агентства, досвіду команди, наявності нагород та клієнтів серед факторів, що впливають на вартість послуг SMM, ситуація на ринку SMM-послуг в Україні, виклики, з якими стикаються маленькі агенції, кластеризація ринку SMM-послуг у уникнення конкуренції у різних цінових нішах, прогнози щодо змін на ринку SMM в Україні у найближчій перспективі.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку SMM в Україні. Розглянуто: чи відновилася українська SMM з початку війни і яким чином, наскільки сильно впливають рекламні публікації та крафтовий контент на залучення аудиторії, скільки контенту необхідно публікувати на місяць, щоб не поступатися конкурентам, і яким чином збільшувати кількість передплатників у Facebook та Instagram.

У матеріалі представлена наступна інформація: значення інвестицій у бренд компанії та їх вплив на продаж та залучення кваліфікованих співробітників, значення репутації компанії та її власника для залучення співробітників та довгострокової стійкості бізнесу, вплив довіри співробітників до роботодавця на їх мотивацію та лояльність, а також вплив довіри клієнтів до бренду на ймовірність їх повторних покупок, значення емоційного зв'язку клієнтів із брендом для збільшення вартості продукції чи послуг, комунікаційні стратегії для брендів у період війни та невизначеності, очікування українських споживачів від брендів та їх найважливіші вимоги, важливість правильного вибору каналів комунікації та рекламної стратегії для бренду, приклад успішної комунікаційної кампанії одного бренду, включаючи стратегію охоплення аудиторії та вибір медіа, приклад комунікаційної кампанії бренду, що поєднує медіа та перформанс-комунікації, компоненти оцінки вартості бренду, включаючи його значущість, унікальність та спонтанне впізнавання.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо рекламного ринку України на липень 2023 року. Розглянуто: порівняння даних активності рекламодавців за липень з попереднім місяцем (червнем), огляд ТОП-25 категорій за рекламними контактами, включаючи активність рекламодавців у цих категоріях у липні 2023 року, ТОП-7 категорій за кількістю унікальних користувачів, які бачили рекламу та порівняння їх з ТОП-25 категоріями з рекламних контактів, вказівки лідерів серед рекламодавців за кількістю рекламних контактів у липні, включаючи інформацію про найбільшого рекламодавця, зниження медійного тиску деяких брендів у липні порівняно з попереднім місяцем, ТОП-25 сайтів за рекламними показами, включаючи провідні майданчики для рекламних контактів, прогноз на подальше відновлення рекламного ринку з кінця літа-початку осені, враховуючи просідання рекламної активності у червні та липні 2023 року.

У матеріалі повідомляє, що сектор роздрібної торгівлі став лідером у рейтингу рекламодавців в інтернеті. У статті аналізуються дані про те, які галузі бізнесу найбільше інвестують в інтернет-рекламу, і як роздрібний сектор виділяється в цьому контексті.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку медіа та реклами за підсумками 2022 та прогнози на 2023 рік. Розглянуто наступне: важливі спостереження про зміни маркетингових стратегій, споживчих звичок та майбутнього технологій на основі численних досліджень, основні аспекти ринку 2022 року, очікування медійників, маркетологів та всіх, хто причетний до впровадження технологій.

У цьому огляді наведено результати дослідження рекламних комунікацій під час війни. Розглянуто таке: якими бачать червоні лінії в комунікаціях пересічні українці, порівняння їх з думкою фахівців маркетингової спільноти, нові норми того, що є доречним, а що є неприйнятним у рекламі під час війни.

Зв'язатися з нами