В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим трендам українців за квітень 2024 року. Розглянуто наступне: ставлення до брендів українських споживачів у розрізі вікових груп, ставлення українських споживачів до онлайн/офлайн покупок у розрізі вікових груп, категорії товарів та послуг, на яких економлять українські споживачі у розрізі вікових груп, рівень стресу серед українських споживачів у розрізі вікових груп.

В матеріалі міститься інформація по споживчій поведінці українців у 2024 році. Розглянуто наступне: важливість бренду при виборі товару для українців за результатами опитування у березні 2024 року порівняно до грудня 2022 року, чому споживачі обирають нові бренди, як відрізняються уподобання українських споживачів залежно від віку.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчих трендах українців на 2024 рік. Розглянуто наступне: ставлення українських споживачів до брендів, ключові фактори, що спонукають дати шанс новим брендам, прихильність до українських брендів серед українських споживачів за даними опитування у березні 2024 року порівняно із груднем 2022 року, товарні групи на яких українці схильні чи ні економити.

В даному матеріалі подано інформацію щодо змін настроїв та економічних очікувань українців, ситуацію на ринку праці та рівень безробіття та бідності в країні. Розглянуто таке: споживчі настрої та економічні очікування людей, індекс споживчих настроїв, стан ринку праці, рівень безробіття та бідності.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо цін на товари та послуги в Україні під час війни. Розглянуто таке: вплив повномасштабної війни на економіку України, включаючи питання підвищення цін на товари та послуги, а також інфляції, фактори, що впливають на підвищення цін на товари та послуги в умовах війни, включаючи зниження виробництва, порушення постачання, зростання попиту на товари безпеки та ін., макроекономічні показники України, включаючи дані про ВВП, державний борг та міжнародні резерви, зміни курсу валют, зокрема, курсу долара та євро, в Україні протягом періоду з початку війни, подорожчання палива в Україні, включаючи інформацію про ціни на бензин , дизельне паливо та автомобільний газ з різними тимчасовими відліками, висновки щодо впливу війни на зростання цін та економічну ситуацію в Україні.

У звіті представлено таке: ключові особливості споживчої поведінки українців після повномасштабного вторгнення, споживча активність загалом та за категоріями, продукти харчування, алкогольні напої, косметичні засоби, товари домашнього вжитку та побутова хімія, одяг та взуття, електроніка та побутова техніка, меблі та товари для дому, будівельні матеріали, товари для ремонту, будівництва та DIY, дитячі товари, лікарські засоби, відвідування закладів громадського харчування.

У матеріалі представлено наступне: вплив повномасштабної війни на споживчі настрої та їхню споживчу поведінку, зміни у видатках українських громадян у 2022 році, включаючи скорочення витрат за різними категоріями товарів, підвищення рівня економії серед українців після початку війни та режиму обмежень, збільшення кількості громадян, готових економити на купівлі продуктів харчування та стратегічному запасі їжі, скорочення відвідувань розважальних заходів, таких як кінотеатри та концерти, та збільшення готовності готувати їжу вдома, порівняння переваг між онлайн та офлайн магазинами, включаючи зміну переваг на користь онлайн-покупок, збільшення чека на онлайн- купівлі продуктів харчування, скорочення покупок алкоголю та витрат на нього, зменшення кількості українців, які купують товари для дому та побутову хімію онлайн, пов'язане з низкою факторів, включаючи виїзд громадян за кордон та обмеження на онлайн-торгівлю у зоні воєнних дій та окупованих територіях.

В огляді подано аналітичну інформацію про зниження споживчих цін в Україні в серпні 2023 року. Стаття надає: дані та статистику, що відображають рівень інфляції та які категорії товарів чи послуг стали дешевшими у зазначений період.

Матеріал аналізує зміни у споживчих цінах в Україні за серпень 2023 року. Стаття надає: інформацію про те, як змінилися ціни на різні товари та послуги, та які фактори вплинули на інфляцію та вартість життя цього місяця.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо споживчої активності в Україні у 2 кварталі 2023 року. Розглянуто таке: обсяги розрахунків українців у національній термінальній мережі в 2 кв. у порівнянні з попереднім кварталом, активний приріст продажів, сезонність попиту на ринку, вплив інфляційного фактора у 2 кв., витрати українців за категоріями, короткі висновки експерта.

У даному матеріалі подано коментар експерта ринку про основні зміни купівельної поведінки та звичок українців за рік війни. Розглянуто: вплив конфлікту на економічну ситуацію, рівень споживання, переваги та купівельні звички населення, зміна попиту на певні товари та послуги, переорієнтація на місцеві товари, вплив фінансової нестабільності на споживчі рішення, а також зміни у способах покупок та переваг каналів розповсюдження товарів.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо витрат українців на новорічні свята у 2022 році. Розглянуто: вартість підготовки до свят та ціна новорічного столу, фактори, що впливають на вартість новорічного столу та витрат, коментар та оцінка експерта з витрат українців до новорічних свят 2023 року, топ популярних категорій подарунків, ціна основних святкових страв.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо планів та очікування українців щодо новорічно-різдвяного шопінгу у 2022 році. Розглянуто: плани на шопінг серед жінок та чоловіків, бюджет на новорічний та різдвянський шопінг, зміну витрат на святковий шопінг у 2022 році порівняно з 2021-м, частка українців, які планують спрямувати благодійні кошти, популярні формати шопінгу.

У звіті наведено результати аналізу поточного стану процесів отримання та розподілу гуманітарної допомоги в Україні. Розглянуто: результати опитування ВПО, області проживання ВПО, область проживання до вторгнення, наявність статусу ВПО, портрет ВПО, звернення за гуманітарною допомогою (одяг та взуття) до волонтерських, рівень задоволення потреб в одязі та взутті, актуальність потреби в отриманні одягу та взуття необхідні категорії одягу для ВПО, результати опитування благодійних та волонтерських організацій, кількість ВПО, які зверталися в організацію за запитом забезпечення в категорії одяг та взуття, регіони, з яких звертаються ВПО, наявність одягу на складі організації, найзатребуваніші категорії одягу, спосіб фіксації запитів від ВПО, процедура передачі одягу ВПО, спосіб ведення обліку одягу та взуття на складі організації, основний донор допомоги у категорії одяг та взуття.

Зв'язатися з нами