У цій статті обговорюються такі питання: переорієнтація мережі на розвиток інтернет-магазину під час пандемії коронавірусу та зростання онлайн-продажів, інформація про бренд та його особливості, такі як увага до складу продуктів та наявність консультантів, вплив війни на бізнес мережі, включаючи проблеми з поставками та вплив на асортимент та ціни, запуск мобільного додатка та переорієнтація на омніканальний бренд, поради для тих, хто планує запустити інтернет-магазин, включаючи роботу з SEO, інвестиції та створення команди, поточні роботи та напрямки розвитку, такі як аналітика, автоматизація процесів , персоналізація та експерименти на нових ринках, плани на майбутнє, включаючи покращення атмосфери в магазинах, пошук якісних європейських брендів, соціальні проекти та розширення як в Україні, так і міжнародно через франшизу.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу косметики. Розглянуто наступне: розвиток продажів косметики через інтернет, частка споживачів, які купуватимуть кошти для догляду за тілом онлайн, частка споживачів, які замовлять косметику у спеціалізованих магазинах, у продуктових магазинах, найпопулярніше місце купівлі косметичних засобів.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметичного рітейлу в Україні. Розглянуто наступне: коментар представника компанії ринку косметичного рітейлу про роботу в перший рік повномасштабної війни, цінності та підходи до роботи, динаміка товарообігу компанії з 2021-2022 р., розвиток компанії та благодійності, плани компанії на 2023 рік.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку косметичного рітейлу в Україні. Розглянуто наступне: коментар представника косметичного рітейлу про роботу компанії під час війни, плани на майбутнє, сплату податків і благодійність, основні виклики війни, перспективи дрогері-рітейлу на думку експерта.

У статті подано аналітичну інформацію щодо розвитку космічного ринку. Розглянуто: нові технології в косметичній промисловості, частка клієнтів косметичних брендів, які говорять, що перед покупкою вони шукають думки інших людей про обрані косметичні продукти в Інтернеті, кілька ринкових тенденцій, про створення та просування свого косметичного бізнесу в Інтернеті, в соціальних мережах.

У даному матеріалі представлений рейтинг ТОП-6 брендів косметики та парфумів, що виробляються в Україні. Розглянуто: історія розвитку українських брендів, характеристика країни, в яких представлена продукція.

Зв'язатися з нами