У цій статті наведено результати опитування українців у питанні неформальної освіти та підприємництва в Україні. Розглянуто таке: інтерес молоді щодо отримання додаткового знання поза школою та університетом, результати опитування з неформальної освіти, питання актуальності неформальної освіти в цілому, мотивація її здобуття серед молоді, присутність бажання розвитку власної справи.

В даному матеріалі представлені результати опитування українців щодо їхньої освіти та міграції. Розглянуто таке: портрет респондента, плати за освітою, спеціальності, на які планують надходити респонденти, частка молоді, хто не планує переїжджати за кордон, важливі фактори при виборі місця навчання, плани студентів щодо роботи, коментарі провідних експертів результатів дослідження.

У матеріалі подано аналітичну інформацію за результатами дослідження ставлення до викладання російської мови в україномовних школах. Розглянуто: думки та погляди українців щодо вивчення російської мови в школах, частка респондентів, які підтримують збереження вивчення російської мови у певному обсязі, частка тих, хто вважає, що російську мову взагалі не варто вчити, інші результати дослідження.

У даному маркетинговому дослідженні наведено результати опитування респондентів за рівнем володіння англійською та іншими іноземними мовами в Україні. Розглянуто: результати оцінки рівня володіння іноземними мовами серед дорослого населення України (англійська, польська, турецька, угорська, іспанська, французька, німецька), стимули та бар'єри у вивченні іноземних мов.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку освіти для дорослих в Україні. Розглянуто: історія виникнення та функціонування систем освіти дорослих у кількох країнах, у Данії, Швеції, Норвегії, Великобританії та Німеччині, негативні демографічні тенденції, зміни на ринку праці, проблеми безробіття вимагали від них перегляду усталених підходів та вироблення нових стратегічних напрямів розвитку та функціонування людей дорослого віку, інформація про кращі практики освіти дорослих, які вже здійснюються різними структурами, насамперед неурядовими організаціями у різних регіонах України.

У звіті подано результати опитування щодо молоді до освіти в Україні. Розглянуто: стосунки до освіти, майбутньої роботи і чого не вистачає навчальним програмам, на думку респондентів, частка українських студентів, які вважають, що навчаються за актуальними спеціальностями, незважаючи на війну, частка студентів, які вважають свої спеціальності менш перспективними та готові перевчитися, найбільш популярні напрями зміни професії, найбільш корисними навичками, отриманими під час навчання, джерела додаткового навчання, частка студентів, які працюють за спеціальністю паралельно з навчанням.

В огляді наведено результати дослідження професій майбутнього. Розглянуто: думка респондентів щодо найбільш затребуваних професій та напрямів, рейтинг перспективних і затребуваних професій у найближчому майбутньому, частка українців, які планують здобувати нову додаткову професію у зв'язку з початком війни та новими умовами, в яких виявилося. програмам/на освітніх курсах/навчальних закладах, формати поточного навчання, відношення до онлайн-освіти, ставлення до онлайн-навчання у розрізі різних аудиторій, бар'єри онлайн-навчання, знання та досвід навчання на безкоштовних освітніх платформах, бар'єри для здобуття нової освіти.

Матеріал містить план розвитку цифрової грамотності населення на 2021-2027 роки. Розглянуто: прогрес та досягнення в галузі цифрової освіти на сьогоднішній день, вплив Плану дій на 2018 рік, проблеми в реалізації Плану дій, уроки кризи COVID-19, проблеми управління дистанційним навчанням у надзвичайних ситуаціях, пріоритети та напрямки стратегічних дій, використання цифрових технологій для викладання та навчання, інфраструктура та можливості підключення, цифрові можливості освітніх установ у країнах ЄС, цифрова компетентність педагогів, якість цифрового освітнього контенту, розвиток цифрових компетенцій, рівень цифрової компетентності в ЄС, усунення гендерного розриву, просунуті цифрові навички та нові галузі цифрових компетенцій, впровадження та моніторинг.

В огляді наведено результати дослідження цифрової грамотності в Україні. Розглянуто: рівень володіння цифровими навичками, доступ до мережі Інтернет, електронна безпека, інтернет комерція, навчання цифрових навичок, результати фокус-груп, особливості створення хорошого онлайн-курсу для людей 55+.

У матеріалі наведено результати дослідження цифрової грамотності в Україні. Розглянуто: динаміка частки користувачів інтернету з 2019-2021 рр., проблема безпеки в Інтернеті та захисту від кібершахрайства, рівень цифрових навичок у населення України в цілому з 2019 року, специфіка цифрових звичок, карта цифрових звичок в Україні по регіонах, загальна оцінка цифрових навичок у Західному та інших регіонах України, вплив пандемії COVID-19 на цифрові звички українців, ставлення українців до використання мережі Інтернет, ставлення українців до інтернет комерції, кількість українців, які постраждали від інтернет шахрайства, зацікавленість українців у навчанні цифрових навичок, актуальність навчання цифрових навичок в цілому.

В огляді подано аналітичну інформацію щодо ринку інклюзивної освіти в Донецькій та Луганській областях. Розглянуто: загальний огляд системи інклюзивної освіти у Донецькій та Луганській областях, аналіз поточного стану сфери в регіоні (забезпеченість персоналом, методичне та матеріально-технічне забезпечення установ), а також визначення основних проблем розвитку інклюзивної освіти на сході України.

У матеріалі представлена інформація щодо стратегії розвитку цифрової грамотності до 2027 року. Розглянуто: плани з цифрової трансформації, необхідні складові цифрової трансформації, цифрове навчання, інші заходи.

У публікації представлено інформацію щодо ключових пріоритетів цифрової грамотності населення на 2021-2027 роки. Розглянуто огляд двох стратегічних пріоритетів цифрової грамотності, необхідні заходи цифрової грамотності, зміцнення співробітництва та обміну в галузі цифрової освіти на рівні ЄС.

У звіті представлені результати комплексного аналізу системи професійної освіти в Запорізькій області та її відповідності потребам регіонального ринку праці. Розглянуто: економічні та політичні передумови розвитку системи професійно-технічної освіти Запорізької області, соціально-демографічні передумови розвитку професійно-технічної освіти регіону, система освіти регіону, ринок праці та його динаміка, сучасний стан розвитку системи професійно-технічної освіти регіону, фінансові аспекти діяльності системи регіону, оцінка відповідності напрямкам та кількості підготовки робочих кадрів потребам ринку праці, основні проблеми розвитку системи професійно-технічної освіти Запорізької області, система заходів щодо реформування професійно-технічної освіти регіону, пропозиції щодо оптимізації мережі закладів і напрямів підготовки робітничих кадрів в Запорізькій області.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо системи професійної освіти у Запорізькій області та її відповідності потребам регіонального ринку праці на липень 2020 року. Розглянуто: економічні, політичні та соціально-демографічні передумови формування та розвитку системи професійно-технічної освіти Запорізької області, система професійно-технічної освіти області, динаміка закладів Запорізької області, шляхи реформування системи професійно-технічної освіти регіону, пропозиції щодо оптимізації мережі закладів та напрямів підготовки робочих кадрів в Запорізька область.

У матеріалі наведено результати дослідження освіти в Україні. Розглянуто: частка опитаних, які вважають, що в Україні висока якість освіти, оцінка якості української освіти, частка опитаних, які вважає, що роль вищої освіти зменшилася, частка опитаних, які вважають, що блоггерство є повноцінною професією, частка тих, хто вважають найбільш бажаною роботою – власний бізнес, думка респондентів щодо успіху.

Зв'язатися з нами