В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку франчайзингу в Україні. Розглянуто наступне: кількість франчайзингових пропозицій в Україні до ковіду у порівнянні з пост-ковідним періодом та під-час війни, головні причини зменшення франчайзингових пропозицій, які напрями бізнесу є недооціненими з боку перспективи відкриття франшизи, які напрями бізнесу можуть бути найбільш перспективними в невеликих населених пунктах, скільки треба грошей і часу, щоб відкрити франшизу, як заробляти на франшизі, наскільки швидко окупаються франшизи, головні фактори успіху франчайзингу, що найбільше заважає з боку держави розвитку франчайзингу в Україні.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку франчайзингу в Україні. Розглянуто наступне: як краще обирати напрямок франшизи, які франшизи найбільш актуальні у 2024 році, які гроші потрібні на запуск франшизи, чи варто відкривати франшизу, якщо не вистачає грошей, які юридичні питання виникають при запуску франшизи, на що варто звернути увагу в договорі комерційної концесії, як правильно відкрити франчайзингову точку.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо роботи франчайзингового оператора ринку. Розглянуто: історія створення мережі та вибір напряму бізнесу, кількість торгових точок у мережі (власні та франчайзингові) та розподіл їх по регіонах, унікальність та особливості продукту компанії в порівнянні з конкурентами, рішення про розвиток у напрямку франчайзингу та проблеми, що виникли на цьому шляху, інші питання, пов'язані з розвитком мережі пекарі, включаючи призначення точок продажу та підходів до бізнесу в умовах нестабільності в Україні.

Стаття обговорює важливість вибору ніші для бізнесу та пропонує поради про те, як вибрати відповідну нішу, враховуючи свій досвід, інтереси, вивчення галузі та конкурентів. Розглянуто: перспективні ніші, які можуть бути цікавими для підприємців у 2023 році, як вибрати нішу на конкурентному ринку та які фактори слід враховувати при виборі, інструменти, які можуть бути використані при виборі ніші, помилки, які слід уникати при виборі ніші для бізнесу, перспективні ніші для бізнесу у 2023 році, такі як проекти на базі штучного інтелекту та електронна комерція.

У даному матеріалі розглядаються такі питання: збільшення кількості франчайзингових точок видачі товарів онлайн-рітейлером у 2023 році та як це порівнюється з попереднім роком, розподіл нових точок видачі по регіонах, з основним фокусом на Київській, Львівській, Дніпропетровській, Івано-Франківській та Одеській областях, плани компанії на подальше відкриття франчайзингових точок протягом 2023 року, історія та контекст створення франчайзи для відкриття точок видачі замовлень на маркетплейсі, починаючи з жовтня 2020 року, інформація про інвестиції, необхідні для відкриття точок видачі замовлень з франшизи, вплив відкриття франчайзингових точок та успіх компанії, а також задоволення потреб клієнтів, загальна кількість точок видачі замовлень компанії та їх розподіл за населеними пунктами України.

Зв'язатися з нами