У цьому звіті представлена інформація щодо ринку комп'ютерних ігор. Розглянуто: стан і тенденції користування комп'ютерними іграми, 5 найкращих ігор для різних платформ серед багатокористувацьких, 5 кращих розрахованих на багато користувачів ігор з розбивкою по підлозі, платформи для розрахованих на багато користувачів відеоігор, види і кількість консолей, які використовують, частота відтворення розрахованих на багато користувачів відеоігор, час, витрачений на ігри, ключові результати крос-платформних ігор.

У цьому матеріалі представлені результати маркетингового дослідження гейм-індустрії. Розглянуто: частка респондентів, які грали в розраховані на багато користувачів ігри за останній рік, питому вагу молодих гравців (від 18-44), частка тих, хто грає на мобільних телефонах/консолях, вибір ігор у гендерному розрізі, причини, з яких користувачі частіше запускають ігри.

Зв'язатися з нами