Стаття розглядає такі питання: основні результати чорної п'ятниці 2023 року одного з рітейлерів електроніки та товарів, показники обсягу продажів, середній чек, кількість чеків порівняно з початком листопада, структура продажів за товарними категоріями, які товари були найпопулярнішими при розпродажі, онлайн та офлайн трафік, структура трафіку між онлайн та офлайн, поведінка покупців, мобільні покупки, активність покупок в офлайн магазинах, піковий годинник покупок у магазинах, демографічні та географічні аспекти, географія онлайн та офлайн покупок, активність покупок за віковими категоріями та гендерами, на майбутнє.

У статті подано коментар експерта з роботи мережі магазинів побутової техніки та електроніки в Україні. Розглянуто: розповідь учасника ринку про історію створення мережі магазинів, включаючи її початок з однієї торгової точки та розвиток до мережі з торговими точками, інтернет-магазином, та власними брендами аксесуарів для продукції Apple, значення роботи з даними великого обсягу (Big Data) для роздрібного бізнесу та як вони можуть використовуватися для покращення взаємодії з клієнтами та розвитку бізнесу, збирання та аналіз інформації про клієнтів та їх покупки з метою кращого розуміння їх потреб, порівняння між відкриттям магазинів та торгових острівців у ТРЦ (торгових та торгово-розважальних центрах), важливість онлайн-продажів, особливо в часи пандемії, плани компанії на майбутнє, включаючи нові формати магазинів та співпрацю з іншими брендами та закладами, такими як кафе.

У статті подано коментар експерта ринку товарів для дому в Україні. Розглянуто такі питання: історія компанії, включаючи інформацію про її створення та розвиток, унікальні особливості бренду та пропонованих ним товарів, вплив війни на бізнес компанії та оцінка збитків, зміна споживчих звичок українців у період війни, включаючи аналіз змін у купівельній поведінці та критеріїв вибору товарів , стратегія розвитку компанії, включаючи плани щодо відкриття нових магазинів у регіонах та використання комбінації онлайн та офлайн продажів (стратегія О+О), плани компанії на вихід в інші регіони, включаючи відкриття магазину у Харкові, плани щодо збільшення кількості торгових точок компанії до кінця поточного року, розвиток онлайн-напряму, включаючи стратегії просування, такі як SEO та контекстна реклама, а також активна присутність у соціальних мережах, орієнтація на потреби клієнтів, оцінка компанією як "друзів" клієнтів та прагнення допомагати їм вирішувати побутові проблеми з естетичним та практичним підходом, плани на майбутнє, включаючи розробку нових колекцій власного імпорту та збільшення впізнаваності бренду.

У даній публікації представлено аналітичну інформацію щодо роботи одного з операторів ринку рітейлу електроніки в Україні. Розглянуто: коментар представника компанії про основні цінності компанії під час війни, на чому зараз зосередився рітейлер, оцінка експерта ситуації в галузі за останній рік та основні підсумки роботи рітейлера.

В даному огляді представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу електроніки в Україні. Розглянуто наступне: коментар експерта з основних результатів роботи одного з операторів ринку електроніки, думка експерта про найважчі рішення військового часу, роботу з командою та боротьбу за клієнта.

В даному огляді представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу електроніки в Україні. Розглянуто: коментар представника компанії про роботу оператора ринку, попит на побутові прилади з власними акумуляторами, товарообіг центрів техніки одного з операторів ринку в березні-квітні 2023 р., продаж побутової техніки та електроніки в мережі в травні, порівняння з показником АППГ, динаміка продажів мережі за категоріями (планшетні ПК, вентилятори, зарядні станції, портативна акустика, навушники та гарнітура, пилососи, пральні машини, електричні печі, телевізори), думка експерта з попиту на товари.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу електроніки в Україні. Розглянуто: коментар представника компанії про збитки, попит, експерименти з форматами та роботу в умовах ракетної небезпеки.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку продажів електроніки в Україні. Розглянуто: коментарі представників різних сегментів рітейлу про основні зміни попиту, середнього чека, трансформацію бізнесу та плани на майбутнє.

Зв'язатися з нами