В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку спідньої білизни в Україні у 2020 році. Розглянуто: стан та тенденції розвитку українського ринку спідньої білизни, загальні показники по ринку, обсяг виробництва жіночої спідньої білизни в Україні у 2018-9 міс. 2019 рр., ЗЕД на ринку, імпорт жіночої білизни в Україну в 2018-9 міс. 2019 р., обсяги експорту жіночої білизни з України з 2018 року, географічна структура експорту жіночої білизни з України в 2018 р., оцінка попиту на жіночу білизну в Україні, середньомісячна заробітна плата по регіонах України за 9 міс. 2019 року, висновки та прогнозні тенденції на ринку.
У публікації представлена аналітична інформація щодо ринку спідньої жіночої білизни в Україні за підсумками 2019 року та прогнози на 2020 рік. Розглянуто: стан та тренди ринку, частка імпортної продукції на ринку України, динаміка випуску нижнього трикотажу, бюстгальтерів, поясів, корсетів та підв'язок у 2019 до АППГ, короткі висновки та очікування щодо ринку.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку спідньої білизни в Україні. Розглянуто: стан та тенденції розвитку українського ринку спідньої білизни, динаміка ринку з 2013 року, основи показників ринку спідньої білизни в Україні, частка чоловіків як покупців нижньої білизни в динаміці за останні кілька років, обсяг столичного ринку спідньої білизни, згідно оцінки, частка імпорту в цьому білизняному сегменті України, найпопулярніші цінові категорії на ринку, короткі висновки та прогнози.
В даному огляді представлена аналітична інформація щодо ринку найкращих фірм жіночої нижньої білизни в Україні у 2018 році. Розглянуто: Топ-15 найкращих фірм жіночої спідньої білизни, найкращі фірми бюджетної жіночої спідньої білизни, найкращі фірми жіночої спідньої білизни: ціна-якість, найкращі фірми преміальної жіночої спідньої білизни, найменування, характеристика в рейтингу.
У даній публікації представлена аналітична інформація щодо ринку найкращих виробників термобілизни в Україні на 2018 рік. Розглянуто: Топ-20 найкращих брендів термобілизни, найкращі виробники термобілизни для жінок, найкращі фірми термобілизни для чоловіків, найкращі марки термобілизни для дітей, найкращі виробники термобілизни для риболовлі та полювання, місце бренду в рейтингу, найменування, характеристика в рейтингу.
Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку нижньої білизни в Україні. Розглянуто: стан та тенденції розвитку українського ринку спідньої білизни, порівняння показників ринку у 2015 та 2016 рр., загальні показники ринку жіночої білизни в Україні з 2015-6 міс. 2016 р., зміна структури переваг клієнтів, розвиток ринку в середній ціновій категорії, розвиток конкуренції на ринку, розвиток онлайн-торгівлі.
У даному дослідженні представлена аналітична інформація щодо ринку жіночої білизни України, розглянуто наступне: стан та тенденції розвитку ринку жіночої білизни в країні, темп приросту обсягу ринку в 1 півріччі 2016 р. до АППГ 2015 р., обсяг ринку станом на 2015 р., споживчі переваги клієнтів при виборі продукції, основні оператори та обсяги онлайн продажів продукції ринку.
Інформація, представлена в аналітичній статті, розглядає ринок спідньої білизни України на початок 2015 року, а саме: перелік лідерів українського ринку спідньої білизни та перелік продукції, яку вони пропонують на ринку.
У даній публікації представлено аналітичний матеріал щодо ринку спідньої білизни України за підсумками 2012 року, розглядається наступне: динаміка продажів на ринку одягу 2005-2012 рр., динаміка часток української продукції на ринку одягу за той же період, динаміка виробництва спідньої білизни в Україні з 2003 року, обсяги помісячного виробництва панчішно-шкарпеткових виробів з 2001 р., динаміка експорту/імпорту спідньої білизни з 2006 р., динаміка ємності ринку спідньої білизни, структура збуту спідньої білизни, структура привабливості регіонів з виробництва та інше.
У цьому огляді представлена інформація щодо покупців чоловічої білизни.
Цей огляд містить інформацію щодо ринку спідньої білизни в Україні. Розглядаються основні особливості ринку, а також ситуація на ринку спідньої білизни України, середньорічний приріст ринку спідньої білизни, фактори, що впливають на ринок та інше.
У цьому огляді представлена інформація щодо ринку спідньої білизни в Україні. Розглядається ситуація на українському ринку спідньої білизни, основні тенденції ринку, а також імпорт трикотажної спідньої білизни в Україну, гравці на ринку спідньої білизни в Україні, механізми продажів, канали збуту спідньої білизни в Україні, обсяги виробництва спідньої білизни в Україні, обсяги експорту та імпорту , вартість обладнання для пошиття та інше.
Oysho спеціалізується на нижній білизні та пропонує не тільки класичні моделі стандартних кольорів, але й яскравіші та легковажніші, у тому числі дитячу продукцію та білизну для тінейджерів. Крім того, під цією маркою випускаються аксесуари. На сьогодні Inditex володіє більш ніж 4,7 тис. магазинів у 76 країнах світу, що робить її одним із найбільших гравців на ринку роздрібної торгівлі одягом. Компанія завоювала симпатії покупців у всьому світі демократичними цінами та якістю. Її засновник Амансіо Ортега серед найбагатших європейців (журнал Forbes оцінює його стан більш ніж у
Цікаво, що статистика зафіксувала стрімке (на 31%) зростання імпорту панчішно-шкарпеткових виробів у 2010 р., тоді як попередні роки темпи приросту становили 2-3%. Але оператори запевняють, що заморського товару на ринку більше не стало, оскільки ця статистика здебільшого свідчить про часткову легалізацію минулого року “сірого” імпорту. Більше того, вони запевняють, що у 2010 р. імпорт із Китаю та інших країн
Цікава ситуація складається на ринку спідньої білизни. Зважаючи на прогнози, після останніх двох невдалих років ринок цього року може вийти на показники докризового 2008 р. у кількісному вираженні. Одночасно гравці ринку, включаючи імпортерів, які організували реекспортні поставки, продовжать експансію на привабливі ринки сусідніх Росії, Білорусії та Польщі.
"Скажи мені яку білизну ти носиш і я скажу, хто ти" - так можна перефразувати відомий вислів. Психологи впевнено стверджують, що дорога білизна дозволяє жінці відчути себе якщо не королевою, то точно Скарлетт О'Хара. І це відчуття обов'язково передається оточуючим, переконують покупниць власниці бутіків білизни. Такі запевнення дають свій результат - продаж елітної білизни щороку зростає на 60%. Щороку, 31 грудня, кожна жінка йде... ні, не в лазню, а в бутік білизни. Продавці стверджують, що заможні українки щонайменше раз на рік балують себе таким подарунком. Хороше взуття, сумка і супердорога білизна - хто ж відмовить собі в задоволенні приміряти образ успішної леді, що так активно пропагується глянсовими журналами?!
Менталітет українок змушує закордонних виробників жіночої білизни адаптувати свій товар під його особливості. Щоб догодити українкам та успішно працювати на ринку, виробникам жіночої спідньої білизни необхідно враховувати їхній менталітет та несхожість на європейських жінок. З настанням весни представниці прекрасної статі не тільки активніше оновлюють свій гардероб, а й ґрунтовно підходять до питання оновлення асортименту нижньої білизни, стверджують оператори. Ірина Малиновська, директор магазину «Мирабель», розповідає, що жіноча білизна має стабільний попит цілий рік, але саме починаючи з 8 березня і закінчуючи літніми місяцями спостерігається сплеск купівельної активності.
Поки що на українському ринку переважає продукція китайських, турецьких та польських виробників. Однак його перспективність та ненасиченість сприяють витісненню дешевих товарів більш дорогою та якісною продукцією європейських брендів. При цьому щоб не помилитися, європейським, так само як і вітчизняним виробникам, продукція яких не поступається за якістю світовим виробникам, треба враховувати той факт, що українки менш схильні до модних тенденцій у даному сегменті товарів, тому їх не завжди можна зацікавити тим, що модно в Європі. Менталітет українок змушує закордонних виробників жіночої білизни адаптувати свій товар під його особливості. Найбільш затребуваною продукцією «білизняних» бутиків залишаються мереживні комплекти та коригуюча білизна, яка за ціною може перевищувати вартість найблагороднішого мережива. Щоб догодити українкам та успішно працювати на ринку, виробникам жіночої спідньої білизни необхідно враховувати їхній менталітет та несхожість на європейських жінок.
Імпорт білизняного трикотажу (коди УКТ ЗЕД 6107 та 6108) за той же період зріс у 4,8 раза в кількісному вираженні (з 38,9 млн до 188,2 млн виробів), щоправда, і в грошовому - у 4,2 раза ( з $3,87 млн. до $16,5 млн.).