В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку коротких відео у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний дохід від короткої відеореклами за 2022 рік порівняно із 2019 роком, вплив короткого відео на маркетинг у 2024 році, маркетингові тренди та їхній відсоток повернення інвестицій, частка глядачів, що дивляться відео від початку до кінця у 2024 році порівняно із 2017 роком, частка компаній, які використовують короткі відео у своїх маркетингових стратегіях, які медіа-формати мають найвищу рентабельність інвестицій, які медіа-формати маркетологи використовують у своїй маркетинговій стратегії, частка маркетологів, які використовують коротке відео як формат реклами, глобальна база користувачів соціальних мереж, тенденції короткометражного відео, на які варто звернути увагу у 2024 році.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку інтернет-реклами Європи за підсумками 2022 року. Розглянуто: Витрати на інтернет рекламу в Європі за 2022 рік, очікування та окремі прогнози на 2023 рік.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку інтернет-реклами у світі за підсумками 2021 року. Розглянуто: доходи від інтернет-реклами у 2021 р. порівняно з 2020 р., основні події 2021 року, стан галузі у 2022 р., квартальна динаміка, доходи від реклами у розрізі пристроїв, доходи за форматами.