В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок цифрової реклами для ігор у світі за 2024–2025 роки. Розглянуто наступне: загальні тенденції розвитку ринку, структура рекламних витрат у різних країнах, ключові рекламні канали, зміна форматів рекламних оголошень, поведінкові та демографічні особливості аудиторій, використання брендових колаборацій у геймдеві, динаміка жанрових трендів, динаміка рекламних показів за період 2024–2025 років, фактори впливу на ринок цифрової реклами для ігор, глобальна карта рекламних витрат розробників за 2024–2025 роки, структура рекламних витрат за каналами у 3 кварталі 2025 року, динаміка форматів рекламних показів за кварталами 2024–2025 років, демографічні профілі аудиторій ігор у 2024–2025 роках.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок цифрової реклами у світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: динаміка витрат на цифрову рекламу, зміни структури рекламних бюджетів у сегментах мобільних додатків та десктопу, ключові категорії додатків із найбільшими витратами на рекламу, регіональні особливості рекламних кампаній, популярність форматів реклами та тренди у таргетуванні, а також фактори впливу на ринок цифрової реклами.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку спортивної реклами у світі за березень 2025 року. Розглянуто наступне: приріст DAU на стрімінговий додаток під час березневого "божевілля" порівняно з попередніми 4 тижнями, збільшення витрат на цифрову рекламу в березні порівняно з минулим роком, збільшення рекламних витрат у США у порівнянні з минулим роком завдяки жіночому турніру NCAA, завантаження на truTV і TBS у США за березень 2025 року порівняно із попередніми 4 тижнями.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку коротких відео у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний дохід від короткої відеореклами за 2022 рік порівняно із 2019 роком, вплив короткого відео на маркетинг у 2024 році, маркетингові тренди та їхній відсоток повернення інвестицій, частка глядачів, що дивляться відео від початку до кінця у 2024 році порівняно із 2017 роком, частка компаній, які використовують короткі відео у своїх маркетингових стратегіях, які медіа-формати мають найвищу рентабельність інвестицій, які медіа-формати маркетологи використовують у своїй маркетинговій стратегії, частка маркетологів, які використовують коротке відео як формат реклами, глобальна база користувачів соціальних мереж, тенденції короткометражного відео, на які варто звернути увагу у 2024 році.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку інтернет-реклами Європи за підсумками 2022 року. Розглянуто: Витрати на інтернет рекламу в Європі за 2022 рік, очікування та окремі прогнози на 2023 рік.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку інтернет-реклами у світі за підсумками 2021 року. Розглянуто: доходи від інтернет-реклами у 2021 р. порівняно з 2020 р., основні події 2021 року, стан галузі у 2022 р., квартальна динаміка, доходи від реклами у розрізі пристроїв, доходи за форматами.