В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інфлюенсерської реклами за 2024 рік у світі. Розглянуто наступне: динаміка обсягу ринку інфлюенсерської реклами за 2016-2024 рр., кількість контенту, який оператори ринку виробляють, типи контенту, яким діляться, частка компаній, що мають окремий бюджет на контент-маркетинг, вплив макроекономічних обставин протягом 2023 року на ринок, розподіл бюджету на маркетинг у 2024 році, скільки бренди витрачають на інфлюенсерський маркетинг у 2024 та 2023 роках, тенденції на ринку, використання штучного інтелекту та машинного навчання у кампаніях інфлюенсерів, основні цілі використання штучного інтелекту та машинного навчання, найпопулярніші типи інфлюенсерів серед брендів у 2024 році, способи оплати послуг інфлюенсерів, найпопулярніший спосіб платити інфлюенсерам, частка компаній, що відстежують продажі завдяки кампаніям з інфлюенсерами, найпопулярніші способи залучення продажів, відсоток брендів, які вимірюють рентабельність інвестицій у кампанії з інфлюенсерами за 2020-2024 рр., найпоширеніший показник успіху інфлюенсерного маркетингу, чи використовують бренди сторонні маркетингові платформи для інфлюенсерів, використання інфлюенсерських платформ, найпоширеніші канали, які використовують бренди інфлюенсер-маркетингу, як легко брендам знайти відповідних інфлюенсерів, основні фактори для оцінки інфлюенсерів, зі скількома інфлюенсерами працюють бренди.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку світової реклами. Розглянуто наступне: обсяг світового ринку рекламних технологій у 2023 році, середньорічний темп зростання ринку, очікуваний обсяг ринку до 2027 року, основні тенденції, які формуватимуть ринок реклами у 2024 році.

Зв'язатися з нами