В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку розваг та медіа Великобританії за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг ринку розваг та медіа Великобританії за 2024 рік та прогноз до 2028 року, основні драйвери ринку, динаміка обсягу ринку інтернет-реклами у Великій Британії за 2024-2028 рр, світовий дохід від відеоігор за 2023 рік, обсяг доходів ігрового ринку Великобританії за 2023 рік та прогноз до 2028 року.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний світовий дохід від реклами за 2024 рік порівняно із 2023 роком, порівняння зростання світової реклами та зростання світового ВВП за 2000-2030 рр., імперативи для рекламодавців у 2025 році, рівень зростання та обсяг доходу різних категорій медіа за 2025 рік, особливості розвитку різних категорій реклами, топ-10 ринків у світі.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка загального доходу ринку розваг і медіа (E&M) за 2019-2028 рр., динаміка витрат на рекламу порівняно із доходами споживачів за 2019-2028 рр., глобальні доходи від інтернет-реклами за 2019-2028 рр., витрати на підключену потокову телевізійну рекламу за 2019-2028 рр., середній глобальний дохід від підписки на відео OTT за 2028 рік порівняно із 2023 роком, світовий дохід від відеоігор у 2023 році, структура ринку відеоігор у 2028 році порівняно із 2023 роком, частка касових зборів в кіно та продажів квитків на живу музику від споживчих витрат в 2023 році.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інфлюенсерської реклами за 2024 рік у світі. Розглянуто наступне: динаміка обсягу ринку інфлюенсерської реклами за 2016-2024 рр., кількість контенту, який оператори ринку виробляють, типи контенту, яким діляться, частка компаній, що мають окремий бюджет на контент-маркетинг, вплив макроекономічних обставин протягом 2023 року на ринок, розподіл бюджету на маркетинг у 2024 році, скільки бренди витрачають на інфлюенсерський маркетинг у 2024 та 2023 роках, тенденції на ринку, використання штучного інтелекту та машинного навчання у кампаніях інфлюенсерів, основні цілі використання штучного інтелекту та машинного навчання, найпопулярніші типи інфлюенсерів серед брендів у 2024 році, способи оплати послуг інфлюенсерів, найпопулярніший спосіб платити інфлюенсерам, частка компаній, що відстежують продажі завдяки кампаніям з інфлюенсерами, найпопулярніші способи залучення продажів, відсоток брендів, які вимірюють рентабельність інвестицій у кампанії з інфлюенсерами за 2020-2024 рр., найпоширеніший показник успіху інфлюенсерного маркетингу, чи використовують бренди сторонні маркетингові платформи для інфлюенсерів, використання інфлюенсерських платформ, найпоширеніші канали, які використовують бренди інфлюенсер-маркетингу, як легко брендам знайти відповідних інфлюенсерів, основні фактори для оцінки інфлюенсерів, зі скількома інфлюенсерами працюють бренди.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку світової реклами. Розглянуто наступне: обсяг світового ринку рекламних технологій у 2023 році, середньорічний темп зростання ринку, очікуваний обсяг ринку до 2027 року, основні тенденції, які формуватимуть ринок реклами у 2024 році.