В матеріалі міститься аналітична інформація про глобальний ринок відеоігор за 2025 рік. Розглянуто наступне: кількість гравців та платників у світі та за регіонами, динаміка доходів за платформами, розподіл виручки за жанрами, ключові тенденції розвитку, вплив нових релізів та апаратних циклів, стратегічні теми індустрії, прогнози до 2028 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок азартних ігор у світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: очікувана динаміка обсягу глобального ринку, основні сегменти зростання, розвиток онлайн-сектору, регіональні особливості попиту, фактори впливу на ринок азартних ігор.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мобільного геймінгу у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: щоквартальний світовий дохід від покупок у мобільних додатках між 4 кв. 2023 р. та 4 кв. 2024 р., світовий дохід від покупок у мобільних додатках у 4 кварталі 2024 року, щоквартальне завантаження додатків у світі між 4 кварталом 2023 року та 4 кварталом 2024 року, завантаження додатків у світі в 4 кварталі 2024 року, найбільші ринки за доходами від покупок через додаток у 4 кварталі 2024 року, найкращі ринки за зростанням доходу від покупок через додаток у 4 кварталі 2024 року в річному обчисленні, найбільші ринки за кількістю завантажень додатків у 4 кварталі 2024 року, найкращі ринки, що прориваються, за річним зростанням завантажень у 4-му кварталі 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мобільного гейміну у світі за 2025 рік. Розглянуто наступне: країни-лідери за витратами користувачів у магазинах мобільних ігор, країни-лідери за кількістю завантажень мобільних ігор, світові споживчі витрати на мобільні ігри за 2024 рік, динаміка нових релізів мобільних ігор за 2024 рік порівняно із 2023 роком, загальна кількість доступних мобільних ігор у світі, кількість нових релізів з доходом понад $1 млн, кількість ігор, що монетизуються у магазинах, глобальні споживчі витрати на одне завантаження в мобільних іграх, середній час, необхідний грі для досягнення $1 млн доходу за 2022-2024 рр., найбільш прибуткові видавці мобільних ігор у світі за 2024 рік, найефективніші мобільні ігри, випущені у 2024 році, за витратами споживачів, структура найприбутковіших мобільних ігор у світі за 2024 рік, ринки з найвищими споживчими витратами на мобільні ігри на душу населення.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мобільного геймінгу у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: кількість завантажень мобільних ігор за 2017-2025 рр., дохід від покупок у додатку мобільних ігор за 2017-2024 рр., загальна кількість витрачених годин в мобільних іграх у світі за 2022-2024 рр., моделі мобільних ігрових продуктів, мобільні ігри за регіонами у 2024 рік, дохід від покупок у додатку за ринками у 2024 році порівняно із 2023 роком, найкращі у світі жанри мобільних ігор за кількістю завантажень, найпопулярніші жанри мобільних ігор у світі за доходами від IAP, топ-20 світових піджанрів мобільних ігор за кількістю завантажень у 2024 році, топ-20 світових піджанрів мобільних ігор за витраченим часом у 2024 році, вікові тенденції серед американських мобільних геймерів за 2022-2024 рр.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ігрового ринку у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: портрет розробників ігор, як звільнення вплинули на девелоперів або компанії, топ-3 причини, які компанії називали для звільнень, чи використовуються інструменти генеративного ШІ у компаніях, який вплив генеративний ШІ має на ігрову індустрію на думку розробників, які платформи використовуються серед розробників, які платформи VR/AR найбільше цікавлять розробників зараз.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мобільних додатків та ігор у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: топ-20 мобільних ринків у 2024 році, щорічний світовий дохід від IAP додатків, за винятком мобільних ігор за 2014 - 2024 рр., зростання світового доходу IAP за категоріями додатків у 2024 році порівняно з 2023 роком, топ-20 світових піджанрів додатків за кількістю завантажень, за загальною кількістю витраченого часу у 2024 році, частка ринку завантажень вітчизняних видавництв, віковий розподіл серед окремих категорій у США в 4 кварталі 2024 року, найкращі додатки за часткою аудиторії, що використовує додатки у США у 4 кварталі 2024 року, тенденції для генеративних додатків за 2021-2024 рр., середньотижневий дохід IAP та завантаження для мобільних ігор 2021 - 2024 рр., топ-жанри серед ігор за ринковою концентрацією за кількістю завантажень, найкращі проривні ігрові піджанри: 2024 проти 2023, щорічні тренди для фінансових, роздрібних та туристичних додатків, щорічні тренди для додатків для потокового відео, щорічні тренди для соціальних додатків, тренди для додатків про їжу та напої.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мобільних ігор у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: споживчі витрати на відеоігровий контент у світі за 1990-2021 рр., світові споживчі витрати на ігровий контент та прогнози зростання за 1990-2024 рр., порівняння прогнозів зростання за 2021-2024 з реальними показниками ринку, світові книжкові продажі, доходи від продажу музичних записів у світі та витрати на цифрове відео за 2019-2023 рр., частка населення США, що регулярно грає у відеоігри за 2018-2024 рр., світове венчурне фінансування студій/видавців, що займаються розробкою контенту за 2018-2024 рр., річна валова кількість звільнень в індустрії відеоігор за 2022-2024 рр., частка зростання світових споживчих витрат на відеоігровий контент з 2011 року, обсяги завантаження мобільних ігор у світі за роками та типами, річні поставки гарнітур AR/VR за даними IDC, факти і прогнози по роках, світові продажі консолей за платформами та поколіннями станом на 15 грудня 2024 року, споживчі витрати на відеоігровий контент у Китаї, найбільш продавані ігри в коробках, частка часу, проведеного за іграми на ПК та PlayStation/Xbox у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку гемблінгу у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг ринку традиційних та онлайн казино, лотарей, ставок на спорт та ігрових автоматів у світі, світові витрати на гемблінг за 2017-2024 рр., витрати на спортивні азартні ігри за 2017-2024 рр. у розрізі країн, структура доходів галузі у розрізі субкатегорій.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ігор у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка кількості гравців у світі за 2022-2024 рр та прогнох на 2027 рік, кількість гравців у світі у розрізі регіонів світу та ігрових платформ, обсяг доходів ігрового сектору у розрізі ігрових платформ у 2024 році, ключові тренди світового ринку ігор, топ-5 жанрів ігор для ПК та консолей за світовим доходом.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку азартних ігор у Великій Британії у 2024 році. Розглянуто наступне: чинні правила казино щодо максимальної кількості автоматів категорії B і співвідношення кількості автоматів до кількості столів, поточна та запропонована кількість автоматів категорії B для різних типів казино, пропонована гнучка шкала для казино за Законом 1968 року, поточне співвідношення автоматів до столів для різних типів казино, поточне та запропоноване співвідношення автоматів до столів для різних типів казино, поточні обмеження на площу для різних типів казино, поточні та пропоновані обмеження на площу для різних типів казино, актуальні правила ставок у різних типах казино, чинні та запропоновані правила щодо ставок у різних типах казино, запропонований ліміт на кількість терміналів самообслуговування у казино за гнучкою шкалою, категорія D Типи ігрових автоматів, включно зі ставками, призами та швидкістю гри, вартість ліцензії на використання приміщень в Англії, Шотландії та Уельсі.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ігор для комп'ютерів та консолей у світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: доходи від комп'ютерних та консольних ігор за 2023 рік порівняно із 2022 роком, частка річного доходу від продажу ПК та консолей за категоріями у 2023 році, динаміка доходів від ПК та консолей за 2015-2026 рр., динаміка зростання кількості гравців на ПК та консолях за 2018-2026 рр., топ-10 ігор за середньою кількістю активних користувачів (MAU) у 2023 році, середня кількість годин за квартал, проведених на ПК, Xbox, PlayStation за 1 квартал 2021 - 4 квартал 2023 рр., частка від загальної кількості зіграних годин за датою релізу, частка ігрового часу від загальної кількості годин, витрачених на нові ігри, час гри за піджанрами за 2022-2023 рр., середня кількість назв, що припадає на частку MAU в місяць за 2023 рік порівяно із 2021 роком, частка платників та час, проведений за грою За кількістю платформ, на яких грали, порівняння зростання кількості гравців на ПК та консолях на розвинених ринках та ринках, що розвиваються.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку мобільних ігор у світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: дохід індустрії мобільного геймінгу у 2023 році, найдохідніші мобільні ігри у 2023 році.

В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку мистецтва, розваги та відпочинку в Казахстані. Розглянуто: стан та тенденції розвитку сфери, обсяг інвестицій у сфері мистецтва, розваги та відпочинку, обсяг інвестицій у сфері мистецтва, розваг та відпочинку в регіональному розрізі, основне джерело фінансування сектора, інвестиції в основний капітал за джерелами, індекс споживчих цін на послуги в області відпочинку, розваг та культури на травень 2023 року, динаміка цін на послуги організаторів із проведення урочистостей.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку казино у Лас-Вегасі за підсумками 2022 року. Розглянуто: динаміка доходів ігрової індустрії Лас-Вегаса у 2022 році, кількість респектабельних відвідувачів у 2022 р., витрати середнього відвідувача, заповнюваність за рік, чисті збитки казино, прогнози по ринку.

У звіті представлена аналітична інформація щодо ринку спорт гемлінгу у світі. Розглянуто: легальні ставки на спорт, відмінності по штатах, вплив на перегляд спортивних передач, маркетингові можливості, портрет гравця, популярність ставок на спорт.

У статті подано аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор у світі з 17 січня 2023 року. Розглянуто: лідери рейтингу найпопулярніших ігор на третій тиждень року за обсягом виручки, ціна представлених ігор, зміна в рейтингу, кількість тижнів ігор у сотні найкращих.

У публікації представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор у світі з 10 січня 2023 року. Розглянуто: лідери рейтингу найпопулярніших ігор на другий тиждень року за обсягом виручки, ціна представлених ігор, зміна в рейтингу, кількість тижнів ігор у сотні найкращих.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор у світі на перший тиждень 2023 року. Розглянуто: лідери рейтингу найпопулярніших ігор на перший тиждень року за обсягом виручки, ціна представлених ігор, зміна в рейтингу, кількість тижнів ігор у сотні найкращих.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор у світі на тижні з 27 грудня-3 січня 2023 року. Розглянуто: лідери рейтингу найпопулярніших ігор за тиждень за обсягом виручки, ціна представлених ігор, зміна в рейтингу порівняно з попереднім тижнем, кількість тижнів ігор у сотні найкращих.

Зв'язатися з нами