Ринок непродовольчих дискаунтерів у Польщі: динамічний розвиток усупереч кризі
1617

Ринок непродовольчих дискаунтерів у Польщі: динамічний розвиток усупереч кризі

Аналіз ринку дискаунтерів у Польщі проведено компанією Pro-Consulting у листопаді 2022 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:

  • загальні показники роздрібної торгівлі в РП;
  • структуру ринку дискаунтерів;
  • фактори впливу та тенденції розвитку даної сфери бізнесу;
  • рівень конкуренції та розподіл часток операторів;
  • асортимент товарів і принципи ціноутворення;
  • аналіз споживчої аудиторії, у тому числі українців, що перебувають у РП.

Висновок за результатами першого етапу аналізу ринку дискаунтерів у Польщі можна придбати на сайті компанії.

Моніторинг ринку дисткаунтерів у Польщі показує, що цей напрямок бізнесу останнім часом перебував під впливом низки факторів, характерних для всього польського роздрібного ринку.

У 2020 році в Польщі, як і в багатьох країнах світу, активно боролися з пандемією вірусу COVID-19 шляхом введення різних карантинних обмежень. Це негативно вплинуло на зростання загального обсягу ринку рітейлу, але дало додатковий стимул для розвитку дистанційної електронної комерції. У 2021 році інтернет-продажі зберігали завойовані рубежі, їх частка протягом року коливалася від 7,4% до 11,4% у різні квартали. Зокрема, на ринку дискаунтерів у Польщі з'явилися нові онлайн-гравці:

  • сервіс Amazon Prime;
  • сінгапурська торгова платформа Shopee;
  • маркетплейс Decathlon.

Можливо, вам знадобиться готовий аналіз ринку доставки в Молдові (2022).

Водночас деякі учасники ринку непродовольчих дискаунтерів у Польщі, наприклад, Tedi, не мають інтернет-магазинів. Це може пояснюватися бажанням покупців на власні очі вибирати та оцінювати товари, які пропонують такі бренди, тому попит на онлайн-обслуговування у них низький.

У 2022 році загострення міжнародної ситуації у світі в цілому та у східноєвропейському регіоні зокрема створило додаткові фактори, що гальмують розвиток ринку дискаунтерів у Польщі. Головними серед таких факторів стали:

  • порушення логістичних ланцюжків постачання;
  • інфляційні процеси;
  • дефіцит ресурсів та споживчих товарів.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз перевезень між Україною та Польщею (2019 рік) – цей або будь-який інший звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Незважаючи на зазначені вище бар'єри, динамічне зростання ринку роздрібної торгівлі та пов'язаного з ним ринку непродовольчих дискаунтерів у Польщі продовжувалося протягом усього періоду, що досліджувався. Деяке просідання темпу збільшення обсягу 2020 року було компенсовано 2021-му.

Маркетингове дослідження ринку непродовольчих дискаунтерів у Польщі показує, що у великих містах оператори даного напряму бізнесу найчастіше стикаються з бар'єрами для розвитку, спричиненими дефіцитом торгових площ та конкуренцією з роздрібними магазинами інших форматів. У середніх та малих населених пунктах РП дискаунтери забезпечують максимальне охоплення населення.

Понад 2000 готових аналізів ринків світу та України доступні для покупки в каталозі готових проектів.

За результатами аналізу ринку непродовольчих дискаунтерів у Польщі прогнозується подальше збільшення його ємності у середньостроковій перспективі з наростаючим темпом близько 5% щорічно. Таким чином вплив позитивних факторів впливу на ринок дискаунтерів у Польщі зможе пересилити негативний вплив.

Зі структурою аналізу ринку непродовольчих дискаунтерів у Польщі (2022 рік) ви можете ознайомитись за цим посиланням.

Докладніше про дану сферу економічної активності, її інвестиційну привабливість, а також наявні ризики та бар'єри можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку роздрібної торгівлі в сегменті непродовольчих дискаунтерів у Польщі, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Вас також може зацікавити: Аналіз ринку одягу в Україні (2022 рік)

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами