in stock

Аналіз ринку медичних виробів в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 44
Таблиць: 24
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
21450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок досліджуваних медичних виробів є стабільним (крім кетгутів), рівень обсягів виробництва зростає. Вата, марля та подібні вироби, а також кетгут в 2019 році показали позитивний темп. Ринок клейких перев'язувальних виробів знизився менше ніж на 1%, однак у всій досліджуваної групи позитивні тенденції щодо нарощування обсягу ринку.
Ринок клейких перев'язувальних матеріалів залежить від імпорту. На ринку інших досліджуваних категорій національне виробництво перевищує імпорт.
Найбільшою категорією в обсягах досліджуваного ринку є вата, марля і подібні матеріали.


Що стосується експорту, основними країнами збуту є СНД, це обумовлено факторами витрат на транспортні витрати, жорсткі правила технічних характеристик в країнах ЄС. Імпортні товари найбільше завозяться з Китаю. Імпорт з цієї країни переважає в 3 досліджуваних категоріях, це пов'язано з низькою ціною на продукцію, що в свою чергу на даний момент користується найбільшим попитом на території України.
Так як основним каналом збуту медичних виробів є аптеки, розвиток онлайн покупок на аптечних сайтах має безпосередній вплив на способи просування товарів. Запити в пошукових системах мають позитивну динаміку: на українському ринку все більше офлайн аптек переміщують продаж в інтернет. Даний фактор має вплив як на просування і маркетингову стратегію компанії, так і на вибір пріоритетних каналів збуту.
Також слід зазначити, що на українському ринку більше переважає продукція більш дешевого цінового сегмента. Що стосується ринку пластирів, то найбільша частка припадає на продукцію закордонного виробництва, а в зв'язку з валютними коливаннями, ціни на дану продукцію збільшуються пропорційно, а зменшуються незначно при зменшенні валютного курсу.
Так як на даний момент економіка в Україні нестабільна, на ринку пластирів можуть відбутися зміни в розподілі обсягів збуту пластирів між імпортними та вітчизняними компаніями. Подальша дестабілізація економіки країн, може привести до підвищення цін на імпортну сировину, яке використовується в більшості видах досліджуваних медичних виробів, що спричинить за собою зростання вартості кінцевого продукту.
На ринку кетгуту ризиком можуть стати товари-замінники, які складають вже на сьогодні конкуренцію, уникнути цієї небезпеки можливо за рахунок поліпшення якості товарів і диверсифікації виробництва.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку медичних виробів в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2017 - 2019 рр. (Історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок обсягів ринку в 2017-2019 в натуральному і грошовому вираженні (виробництво + імпорт - експорт) - оціночно
1.3. Сегментація ринку медичних виробів в Україні в 2019 р.:
1.3.1. за походженням (в структурі обсягів ринку):
- Частка вітчизняних та імпортних
1.3.2. за видами досліджуваних медичних виробів
2. Державне регулювання ринку
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну (якщо є))
3. Динаміка виробництва досліджуваних медичних виробів в 2017-2019 - в розрізі досліджуваних груп, зазначених в якісних межах дослідження
3.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні в 2017-2019 рр.
3.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні в 2017-2019 рр.. - оціночно
4. Основні оператори на ринку досліджуваних медичних виробів України (виробники та імпортери)
4.1. Основні оператори ринку і їх опис (перелік, коротка характеристика, контакти)
4.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів (на підставі обсягів імпортних поставок і виробництва на ринку)
4.4. Аналіз ринкових часток конкурентів
5. Зовнішня торгівля на ринку досліджуваних медичних виробів України в 2017-2019 рр.
5.1. Експорт продукції в 2017-2019 рр. (Обсяги, структура по ТМ, географія поставок по країнах, основні компанії-експортери та їх частки)
5.2. Імпорт продукції в 2017-2019 рр. (Обсяги, структура по ТМ, географія поставок по країнах, основні компанії-імпортери та їх частки)
6. Ціна та ціноутворення на ринку досліджуваних медичних виробів
6.1. Поточні ціни на досліджувану продукцію в різних каналах збуту (в розрізі основних операторів ринку)
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Канали збуту продукції на ринку
7.1. Аналіз існуючих каналів збуту на ринку (аптеки, роздрібні магазини, спеціалізовані магазини (онлайн і офлайн): аналіз переваг та недоліків різних каналів збуту
7.2. Визначення перспективних каналів збуту. Порівняння і перспективи окремих каналів
8. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача (B2B і B2G) - на підставі кабінетного дослідження. Аналіз пошукових запитів в інтернет з досліджуваних медичних виробів в Україні в динаміці за 2017-2019 рр. - на підставі даних Google AdWords
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022 рр.
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022 рр.
9.3. Рекомендації щодо доцільності та перспективності виходу на ринок
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST - аналіз ринкового спрямування
10.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
10.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Основні оператори на ринку вати, марлі та подібних виробів
2. Основні оператори на ринку хірургічного кетгуту
3. Основні оператори на ринку клейких перев'язувальних матеріалів
4. Сегментація товарів основних виробників медичних товарів на ринку України
5. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку медичних виробів України
6. Оцінка конкурентного середовища на ринку клейких перев'язувальних матеріалів і подібних зделій України
7. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку клейких матеріалів і подібних виробів України
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку вати, марлі та подібних виробів України
9. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку вати, марлі та подібних виробів України
10. Оцінка конкурентного середовища на ринку хірургічного кетгуту України
11. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку хірургічного кетгуту України
12. Обсяги експорту типів вати, марлі та інших подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тонн
13. Обсяги експорту типів клейких перев'язувальних матеріалів і подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
14. Обсяги імпорту типів вати, марлі та інших подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
15. Обсяги імпорту типів клейких перев'язувальних матеріалів і подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
16. Поточні ціни на ринку медичних виробів в різних каналах збуту
17. Основні канали збуту, приклади, переваги і недоліки.
18. Пошукові запити в інтернеті з досліджуваних медичним категоріям 2017-2019 рр.
19. SWOT-аналіз ринку вати, марлі та подібних виробів
20. SWOT-аналіз ринку клейких перев'язувальних матеріалів
21. SWOT-аналіз ринку хірургічного кетгуту
22. PESTLE -аналіз ринку досліджуваних медичних виробів
23. Сегментація ринкових ризиків
24. Карта ризиків для ринку досліджуваних медичних виробів в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяги ринку вати, Марді і подібних виробів в Україні, в натуральному вираженні, тон
2. Обсяги ринку клейких перев'язувальних матеріалів і подібних виробів в Україні, в натуральному вираженні, тон
3. Обсяги ринку хірургічного кетгуту в Україні, в натуральному вираженні, тон
4. Сегментація ринку вати, марлі та подібних виробів за походженням в Україні в 2019 р. в натуральному вираженні, тон
5. Сегментація ринку хірургічного кетгуту за походженням в Україні в 2018 р, в натуральному вираженні, тон
6. Сегментація ринку клейких матеріалів і подібних виробів за походженням в Україні в 2019 р. в натуральному вираженні, тон
7. Сегментація ринку медичних виробів в Україні в 2019 р. видам, в натуральному вираженні
8. Динаміка виробництва вати, марлі та подібних виробів в 2017-2019 р., в натуральному вираженні, тон
9. Динаміка виробництва кетгуту в 2017-2019г., В натуральному вираженні, тон
10. Динаміка виробництва клейких медичних матеріалів і аналогічних товарів в 2017-2019 р., в натуральному вираженні, тон
11. Динаміка виробництва вати, марлі та подібних виробів в 2017-2019г., в грошовому вираженні, млн. грн
12. Динаміка виробництва кетгуту в 2017-2019 р., в грошовому вираженні, млн. грн
13. Динаміка виробництва клейких медичних матеріалів і аналогічних товарів в 2017-2019 р., в грошовому вираженні, млн. грн
14. Регіональна структура виробництва медичних виробів в 2018 році в Україні, в натуральному вираженні
15. Частки основних операторів (виробники та імпортери) на ринку вати, марлі та подібних виробів в Україні в 2018 р., в натуральному вираженні
16. Частки основних операторів (виробники та імпортери) на ринку хірургічного кетгуту в Україні в 2018 р., в натуральному вираженні
17. Частки основних операторів (виробники та імпортери) на ринку клейких матеріалів і подібних виробів в Україні в 2018 р., в натуральному вираженні
18. Обсяги експорту вати, марлі та інших подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
19. Обсяги експорту клейких перев'язувальних матеріалів і подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
20. Обсяги експорту хірургічного кетгуту в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
21. Структура торгових марок експорту вати, марлі та інших аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
22. Структура торгових марок експорту клейких перев'язувальних матеріалів і подібних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
23. Географічна структура експорту вати, марлі та подібних виробів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
24. Географічна структура експорту хірургічного кетгуту в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
25. Географічна структура експорту клейких перев'язувальних матеріалів і аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
26. Структура основних компаній експортерів вати, марлі і аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
27. Структура основних компаній експортерів клейких перев'язувальних матеріалів і аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
28. Структура основних компаній експортерів хірургічного кетгуту в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
29. Обсяги імпорту вати, марлі та інших подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
30. Обсяги імпорту клейких перев'язувальних матеріалів і подібних виробів в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон
31. Обсяги імпорту хірургічного кетгуту в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
32. Структура торгових марок імпорту вати, марлі та інших аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
33. Структура торгових марок імпорту клейких перев'язувальних матеріалів і подібних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
34. Структура торгових марок імпорту хірургічного кетгуту в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
35. Географічна структура імпорту вати, марлі та подібних виробів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
36. Географічна структура імпорту клейких перев'язувальних матеріалів і аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
37. Географічна структура імпорту хірургічного кетгуту в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
38. Структура основних компаній імпортерів вати, марлі і аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
39. Структура основних компаній імпортерів клейких перев'язувальних матеріалів і аналогічних товарів в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
40. Структура основних компаній імпортерів хірургічного кетгуту в 2019 році, в натуральному вираженні, тон
41. Структура собівартості компаній з виробництва вати, марлі, бинта і клейких перев'язувальних матеріалів
42. Прогноз розвитку ринку вати, марлі та подібних виробів в Україні в 2020-2020 рр.
43. Прогноз розвитку ринку хірургічного кетгуту в Україні в 2020-2020 рр.
44. Прогноз розвитку ринку клейких перев'язувальних матеріалів і подібних виробів в Україні в 2020-2020 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами