Аналітична записка по ринку глемпінгів України. 2024 рік

Аналітична записка по ринку глемпінгів України. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
6500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку глемпінгів в Україні для отримання детального опису поточного стану ринку, його тенденції та перспективи, ідентифікування головних проблем та потенційних ризиків.
Глемпінг — формат відпочинку, що поєднує природність кемпінгу з комфортом готелю. Активний розвиток цього сегменту зумовлений попитом на екологічність, приватність і зручність. Його популярність значно зросла після пандемії, особливо в Європі та США. Сучасні глемпінги пропонують широкий спектр форматів і послуг — від проживання до організації подій. Основні драйвери зростання: сталий туризм, цифровий детокс, оздоровчий відпочинок та активність у соцмережах. Світовий ринок зростає на ~12,5% щорічно та досягне $4,8 млрд у 2025 році.
До 2020 року глемпінг в Україні був малорозвинений через низьку обізнаність, правові бар’єри та слабку інфраструктуру. Ситуація змінилась із початком пандемії, що спричинило бум внутрішнього туризму. Найбільше об’єктів зосереджено у Карпатах, на Поліссі та біля водойм.
З 2021 року кількість глемпінгів зросла з 35 до 63 (на вересень 2024 р.). Попит перевищує пропозицію. Зростає частка преміальних і цілорічних локацій. Основні виклики — доступ до землі, логістика, цифровізація та відсутність класифікації.Найактивніший період розвитку — 2021–2023 роки
Основна аудиторія — мешканці міст 25–45 років із середнім або високим доходом. Популярні серед сімей, молодих пар, компаній друзів і корпоративних клієнтів. Ключові вимоги: комфорт, оригінальний формат, безпека, співвідношення ціни та якості. 79% користуються інтернетом для планування подорожей. Найпоширеніші канали — Google, Instagram, Facebook. Відгуки часто критикують рівень сервісу та цінову
Ринок глемпінгу в Україні активно розвивається і має великий потенціал. Основні перспективи — екологічний відпочинок, зимові формати, діджиталізація, сервіс та унікальний досвід. Пріоритетними залишаються локації біля природних об'єктів. Галузь може стати важливим елементом економічного відновлення сільських територій та експортного туризму.

Детальний зміст:

1. Тенденції та фактори розвитку ринку
2. Оцінка ринку
3. Споживачі
4. Висновки

Перелік графіків і діаграм:

1. ТОП-5 лідерів за сплатою туристичного збору на початок 2024 року, млн грн
2. Аналіз пошукових запитів в Україні помісячно протягом 11 місяців 2024 рр.

Зв'язатися з нами