Аналіз ринку прокату автомобілів України. 2009

Аналіз ринку прокату автомобілів України. 2009
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2009 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 6
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
1850 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку автопрокату України. Описана загальна характеристика ринку, місткість ринку, основні гравці та існуючий парк прокатних автомобілів в Україні. Оренда автомобілів - одна з послуг, яка за підсумками 2007-2008 років зазнала серйозних змін. Уже в 2008 році відзначено значне зростання попиту на прокат машин в Україні, при цьому пропозиція ледь встигало задовольняти зростаючу необхідність у товарі. Якщо раніше значна частина автопрокатних компаній орієнтувалися в основному на туристів, то пізніше вітчизняні споживачі стали користуватися послугами прокату досить активно. В Україні авто на прокат в основному беруть для службових цілей, тоді як у багатьох зарубіжних країнах статистика інша: більше 50% машин орендують іноземні громадяни. У 2006-2008 році спостерігалося щорічне збільшення попиту на даний вид послуг, що викликало розширення пропозиції - збільшення парку прокатних автомобілів. Так, в 2007 році парк прокатних машин виріс на 38% або на 500 машин. У 2008 році зростання чисельності машин склав 22% або 400 машин, проте вже до кінця 2008 року почали спостерігатися негативні тенденції зменшення попиту на прокат автомобілів, обумовлені початком економічної кризи в країні. У першій половині 2009 року спостерігалося скорочення парку прокатних автомобілів на 18% або на 400 шт., через зменшення споживчого ринку, а також виходу з ринку деяких гравців.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Місткість ринку
3. Основні гравці ринку
4. Парк прокатних автомобілів в Україні

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку прокату автомобілів в 2006 - 1 пол. 2009 рр.
2. Структура ринку за видами послуг
3. Структура ринку по споживачах
4. Характеристика основних іноземних гравців ринку прокату автомобілів в Україні
5. Характеристика основних вітчизняних гравців ринку прокату автомобілів в Україні
6. Динаміка чисельності прокатних автомобілів в 2006-1 п / р 2009 року

Перелік графіків і діаграм:

1. Частки ринку основних гравців ринку прокату автомобілів в 2006 році (грошовий вираз)
2. Частки ринку основних гравців ринку прокату автомобілів в 2007 році (грошовий вираз)
3. Частки ринку основних гравців ринку прокату автомобілів в 2008 році (грошовий вираз)
4. Частки ринку основних гравців ринку прокату автомобілів в 1 пол. 2009 року (грошовий вираз)
5. Структура парку прокатних автомобілів України у 2009 році за вартістю автомобілів

Зв'язатися з нами