in stock

Аналіз ринку моніторингу транспорту в Україні. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2013 року
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
8900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У процесі дослідження ринку систем моніторингу транспорту аналітиками компанії Pro-Consulting було детально розглянуто широкий спектр питань, пов’язаних із розвитком технологій М2М (Machine-to Machine) зв’язку. Описано етапи розвитку М2М, компоненти систем, їхні основні переваги та сфери застосування. Відзначено, що в Україні ринок систем моніторингу транспорту знаходиться на початковій стадії розвитку. Охарактеризовано системи GPS-моніторингу транспорту, окреслено спектр завдань, що вирішуються для їхнього використанням. Узагальнено основні фактори впливу на розвиток українського ринку моніторингу транспорту, вказано труднощі та проблеми впровадження. Показано, що в Україні ступінь проникнення GPS-систем (тобто частка вантажного автотранспорту, обладнаного системами моніторингу) становить близько 2,6%, тоді як у США цей показник наближається до 10%. Для підвищення обґрунтованості результатів аналізу подано інформацію про динаміку ринку й динаміку парку вантажних автомобілів і автобусів. Відзначено, що обсяг ринку засобів моніторингу транспорту демонструє стійке зростання з високими показниками приросту. Здійснено сегментацію ринку, яка показує, що частка корпоративних споживачів становить дві третини ринку, а решта – державні та приватні споживачі. У витратах виокремлюють витрати на обладнання (60%), на експлуатацію (диспетчеризацію) і зв’язок. Виробництво систем моніторингу, показники якого зросли в 2011 році у 2,4 раза, наступного року дещо скоротилося. Перелік основних виробників обладнання та програмного забезпечення доповнено даними щодо їхніх часток на ринку (у грошовому вираженні) та порівняльною характеристикою продукції. Детально охарактеризовано ризики ринку й питання ціноутворення. В аспекті каналів продажів описано конкурентну ситуацію, обсяги реалізації й динаміку розвитку. Висвітлено питання дистрибуції та реклами. Сформовано портрет споживача. Перераховано основні компанії, що здійснюють вантажні та пасажирські перевезення, а також провідні агрохолдинги. Вказано провідні європейські компанії – постачальники обладнання. Виконано середньострокове прогнозування, що демонструє стабільні тенденції зростання ринку, а також оцінювання його інвестиційної привабливості.

Детальний зміст:

1.Загальна характеристика ринку систем моніторингу транспорту
1.1.Опис ринку (історія розвитку ринку, проблеми, специфіка)
1.2.Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008 - 2012 рр. 
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2008 - 2012 рр.
1.4. Сегментація і структурування ринку
2. Виробництво і динаміка реалізації систем моніторингу транспорту
2.1. Перелік основних виробників обладнання та ПЗ
2.2. Частка ринку основних виробників
2.3. Ступінь конкуренції і ризики
3. Основні компанії, що надають послуги на ринку моніторингу транспорту
3.1. Конкуренція за цінами. Динаміка цін за 3 роки
3.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
3.3. Конкуренція за каналами продажів
3.4. Динаміка розвитку каналів продажів
3.5. Обсяги реалізації через канали продажів
3.6. Порівняння продуктів конкурентів. Основні відмінності
3.7. Канали просування у конкурентів. Ключові види реклами
4. Споживання систем моніторингу транспорту на ринку
4.1. Переваги споживачів з систем моніторингу транспорту.
4.2. Портрет споживача. Опис основних споживачів.
4.3. Структурування та сегментація споживачів
4.4. Ступінь задоволеності споживання
5. Успішний світовий досвід на ринку моніторингу транспорту
5.1. Аналіз 3-4 компаній розвиненої Європи (визначення нових продуктів, технологій, підходів для розвитку ринку України в галузі  моніторингу транспорту)
6. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку систем моніторингу транспорту в 2014-2016 рр. 
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7.2. Чинні ризики та перешкоди входу і роботи на ринку

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток українського ринку моніторингу транспорту
2. Динаміка ємності ринку моніторингу транспорту в Україні в 2008 - 2012 рр., у грошовому вираженні, тис. грн
3. Динаміка виробництва обладнання для моніторингу транспорту в Україні в 2008 - 2012 рр., у грошовому вираженні, тис. грн
4. Перелік основних виробників устаткування і ПЗ на ринку моніторингу транспорту
5. Частка основних операторів ринку моніторингу транспорту (у тому числі UMT) в Україні в 2008 - 2012 рр., у грошовому вираженні, %
6. Ризики на ринку моніторингу транспорту в Україні
7. Перелік основних компаній, що надають послуги на ринку моніторингу транспорту
8. Динаміка цін на обладнання на ринку моніторингу транспорту в Україні в 2008 - 2012 рр.
9. Цінова політика операторів ринку моніторингу транспорту в Україні в 2013 році, грн.
10. Канали продажу, використовувані основними операторами ринку моніторингу транспорту
11. Порівняльна характеристика продуктів основних конкурентів
12. Канали просування послуг основних учасників українського ринку моніторингу транспорту
13. ТОП 10 АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯ
14. ТОП 15 АВТОТРАНСПОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ: пасажироперевезення
15. ТОП 10 Агрохолдинг
16. Сегментування споживачів послуг з моніторингу транспорту в Україні
17. Загальний SWOT-аналіз на ринку моніторингу транспорту України
18. Ризики на ринку моніторингу транспорту України

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура споживання М2М рішень в Україні, %
2. Рівень проникнення gps моніторингу транспорту в різних країнах
3. Динаміка українського ринку вантажних автомобілів і автобусів в Україні в 2009 - 2012рр., у натуральному вираженні, шт.
4. Динаміка українського парку вантажних автомобілів і автобусів в Україні в 2009 - 2012рр., у натуральному вираженні, тис. шт
5. Динаміка ємності ринку моніторингу транспорту в Україні в 2008 - 2012 рр., у грошовому вираженні, млн грн
6. Структура ринку моніторингу транспорту залежно від типу споживачів в 2012 році,%
7. Структура ринку моніторингу транспорту за типами витрат, у грошовому вираженні, %
8. Динаміка виробництва обладнання моніторингу транспорту в Україні в 2008 - 2012 рр., у грошовому вираженні, тис. грн
9. Частка основних операторів ринку моніторингу транспорту в Україні у 2012 році, у грошовому вираженні, %
10. Динаміка розвитку основних операторів ринку моніторингу транспорту в Україні в 2008 - 2012 рр., у грошовому вираженні, %
11. Індекс цін на ринку моніторингу транспорту в Україні в 2009 - 2012 рр. 
12. Ціноутворення на ринку моніторингу транспорту
13. Динаміка темпів зростання розвитку каналів продажів систем моніторингу транспорту в Україні, %
14. Динаміка обсягів реалізації систем моніторингу транспорту в розрізі каналів продажів в Україні в 2009 - 2012 рр., у грошовому вираженні, тис. грн
15. Структура реалізації систем моніторингу транспорту в розрізі каналів продажів в Україні в 2012 р. в грошовому вираженні, %
16. Фактори прийняття рішення про співпрацю з постачальником систем моніторингу транспорту
17. Структура компаній здійснюють вантажоперевезення автомобільним транспортом у 2012 році в натуральному вираженні, %
18. Структура автотранспортних компаній в розрізі областей України в 2012 році в натуральному вираженні, %
19. Географічний розподіл автотранспортних компаній в 2012 році, од.
20. Структура парку вантажних автомобілів у розрізі видів власності в 2012 році в натуральному вираженні, %
21. Структура парку вантажних автомобілів в розрізі типів у 2012 році в натуральному вираженні, %
22. Структура парку вантажних автомобілів в розрізі областей України в 2012 році, в натуральному вираженні, %
23. Географічний розподіл автомобільного вантажного парку в 2012 році, тис. од.
24. Розподіл компаній, що здійснюють пасажирські перевезення в розрізі областей України в 2012 році, в натуральному вираженні, %
25. Структура парку пасажирських автобусів в розрізі областей України в 2012 році, в натуральному вираженні, %
26. Географічний розподіл пасажирського автопарку приватних власників і автотранспортних підприємств у 2012 році, в натуральному вираженні, %
27. Структура компаній, діяльністю яких є таксі, в розрізі областей України в 2012 році, в натуральному вираженні, %
28. Структура сільськогосподарських підприємств у розрізі видів діяльності в 2012 році, в натуральному вираженні, %
29. Структура підприємств, діяльністю яких є рослинництво, в розрізі областей України в 2012 році, в натуральному вираженні, %
30. Прогнозні показники розвитку ринку моніторингу транспорту в Україні в 2013 - 2016 рр. 

Зв'язатися з нами