Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку автозапчастин ЯМЗ України. В огляді описана загальна характеристика ринку запчастин ЯМЗ, державне регулювання галузі, виробництво і динаміка реалізації продукції, існуючі оператори на ринку. Останні роки український ринок автомобільних запчастин ріс синхронно з ринком автомобілів. Бурхливий розвиток ринку автозапчастин в 2007-2008 рр. спровоковано "автомобільним бумом" 2004-2005 років. Розглядаючи структуру українського ринку нових вантажних автомобілів в 2010 році, зазначено, що на частку ГАЗів припадає 22% проданих машин, на частку КАМАЗів і МАЗовотведено і того менше - 12,5% і 12,1% відповідно. Ринок автозапчастин ЯМЗ пропонує великий асортимент запчастин - від великих двигунів до дрібних комплектуючих. До початку кризи ринок автомобільних запчастин був одним з найбільш швидкозростаючих в Україні.
Однак, криза призвела до загального спаду виробництва автозапчастин і до деякої переорієнтації переваг споживачів (з оригінальних запчастин на неоригінальні, з СТО на автомагазини і авторинки).
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку запасних частин ЯМЗ
1.1 Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку ЯМЗ в 2009-2010 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в динаміці в 2008-2010 рр.
1.4 Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів, їх частки, ємність в грошах)
2. Державне регулювання галузі (державне регулювання виробництва, продажу, експорту, імпорту, сертифікація)
3. Виробництво і динаміка реалізації запасних частин ЯМЗ
3.1 Обсяг виробництва і реалізації, в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
3.2 Обсяг виробництва і реалізації, в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
3.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації в 2007-2010 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
4.2 Структурування операторів (по сегментах, спеціалізації, регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
5. Зовнішня торгівля
5.1 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах, основні оператори)
6. Ціна і ціноутворення на ринку запасних частин ЯМЗ
6.1 Динаміка цін на продукцію в 2009-2010 рр.
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів відносно товару, динаміка споживання в 2007-2010 рр.
7.2 Структурування та сегментація споживання (долі основних споживчих сегментів, їх характеристика)
8. Канали збуту (загалом по ринку, за великим операторам ринку)
9. Асортимент продукції, який представлений на ринку
10. Висновки. Прогнозні показники в 2010-2012 рр.
Перелік таблиць:
1. Структура парку вантажних автомобілів в Україні в 2005-2008 рр.
2. Обсяг реалізації вантажівок - основних споживачів запчастин ЯМЗ в Україні в 2007-2010 рр.
3. Парк вантажної техніки - основних споживачів автозапчастин ЯМЗ в Україні, шт.
4. Парк вантажної техніки, яка укомплектована двигунами ЯМЗ, в Україні, шт.
5. Обсяг виробництва двигунів і запасних частин ЯМЗ в 2007-2009 рр., шт.
6. Обсяг виробництва автозапчастин ЯМЗ, в вартісних показниках в 2007-2010 рр., млрд. руб.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка парку вантажних автомобілів на початок 2005-2010 рр., шт.
2. Структура українського ринку нових вантажних автомобілів в 2010 р.
3. Динаміка ємності ринку автозапчастин в 2008-2009 рр., млн. дол. США
4. Динаміка ємності ринку автозапчастин ЯМЗ в 2008-2009 рр., млн. дол. США
5. Динаміка обсягу сегмента автозапчастин для комерційних автомобілів за 2008-2010 рр., млн. дол. США
6. Динаміка обсягу сегмента автозапчастин для вантажних автомобілів за 2008-2010 рр., млн. дол. США
7. Структура ринку автозапчастин ЯМЗ в вартісному вимірі в 2008 році
8. Структура ринку автозапчастин ЯМЗ в вартісному вимірі в 2010 році
9. Динаміка обсягу сегмента двигунів ЯМЗ за 2007-2010 рр., млн. дол. США
10. Динаміка обсягу сегмента запчастин ЯМЗ за 2007-2010 рр., млн. дол. США
11. Динаміка обсягу сегмента решти продукції ЯМЗ за 2007-2010 рр., млн. дол. США
12. Динаміка обсягу реалізації автозапчастин ЯМЗ, в натуральних показниках в 2007-2010 рр., штук
13. Динаміка реалізації автозапчастин ЯМЗ, в вартісних показниках в 2007-2010 рр., млн. руб.
14. Долі ринку основних операторів ринку поставки автозапчастин в Україні в 2009 р.
15. Долі ринку основних операторів ринку автозапчастин ЯМЗ в Україні в 2009 р.
16. Динаміка обсягів імпорту автозапчастин ЯМЗ в 2008-2010 рр., млн. дол. США
17. Динаміка середніх цін на автозапчастини ЯМЗ в Україні в 2008-2010 рр.
18. Динаміка споживання автозапчастин в 2007-2009 рр., млн. дол. США
19. Динаміка споживання автозапчастин ЯМЗ в 2007-2009 рр., млн. дол. США
20. Структура ринку автозапчастин в Україні по каналах збуту в 2006-2010 рр., %
21. Структура ринку автозапчастин ЯМЗ в Україні по каналах збуту в 2006-2010 рр., %
22. Проноз ємності ринку автозапчастин в 2010-2012 рр., млн. дол. США
23. Проноз ємності ринку автозапчастин ЯМЗ в 2010-2012 рр., млн. дол. США