Дата підготовки: | Січень 2009 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
У проведеному аналітиками компанії Pro-Consulting дослідженні ринку автовишок визначені основні характеристики представленої на ринку продукції та проведено її структурування по висоті підйому, конструкції стріли і типу автомобільного шасі. Відзначено, що ринок спецтехніки України в 2003-2007 роках характеризувався динамічним зростанням на 35-50% в рік в грошовому вираженні, що було викликано стрімким розвитком будівельного ринку, але в другій половині 2008 року темпи ринку дещо знизилися. На частку автокранів і автопідйомників, до числа яких відносяться і автовишки, припадає близько 9% загального обсягу продажів на ринку спецтехніки. При цьому частка автокранів в структурі парку спецтехніки складає близько 14%. За період з 2003 по 2007 рік кількість проданих автокранів і автопідйомників в Україні зросла з 170 до 695 одиниць. Вивчено провідні вітчизняні виробники та дистриб'ютори автовишок на ринку України. Відзначено, що вартість зразків зарубіжної техніки перевищує номінальну вартість вітчизняних аналогів більш ніж в два рази, тому придбати будівельні підйомники західноєвропейських виробників (Німеччина, Італія) можуть тільки великі будівельні фірми. Розглянуто структуру ринку в розрізі схеми придбання техніки, виходячи з якої найбільший обсяг покупок відбувається шляхом лізингу (40%), на частку покупок за рахунок кредитних і власних коштів припадає по 25%.