УЛІС – це комплекс будівель, максимально інтегрованих у природне середовище. Компанія створює атмосферні фізичні простори з якісним сервісом. Цінності нашої компанії – усвідомленість, відкритість, прагнення побудувати гармонійне суспільство на основі взаємної поваги та розуміння потреб наших гостей та команди.
З метою визначення рівня впізнаваності, сприйняття та ставлення споживачів до бренду заміського комплексу проведене дослідження споживчих вподобань щодо заміського відпочинку методом CATI (Computer Assisted Telephone Interview).
Опитування респондентів проводилось за узгодженою анкетою у форматі онлайн або телефонної розмови.
Основні пункти, що оцінювались:
1. Вид відпочину
2. Вибір місця для відпочину
3. Критерії оцінки місця відпочинку
4. Питання про заміський комплекс