Компанія розпочала діяльність в 1996 році під назвою «Ерголайн», імпортуючи в Україну товари для дому під торговою маркою «Сучасний Дiм». У 1999 році компанія почала власне виробництво, в результаті чого дистрибуційна компанія «Ерголайн» переросла в виробничу компанію «Ергопак». На сьогоднішній день компанія виробляє продукцію під торговими марками «дрібниці життя», DOMI, NOVAx, «Акція», виробляє продукцію під власними торговими марками для таких мереж як «Ашан», «Білла», «Експансія», «Метро », «АТБ»,« Фуршет», а так само є ексклюзивним постачальником європейського кухонного і прибирального пластика« Plafor »в Україні. Сьогодні компанія є не тільки одним з провідних виробників продукції сегмента household в Україні, а й великим експортером продукції в країни ближнього і далекого зарубіжжя: Південну Корею, Росію, Білорусь, Грузію, Молдову, Польщу, Францію, Канаду, Китай та ін.
Аналітиками Pro-Consulting було підготовлено огляди українського ринку пластмасових піддонів і контейнерів, а також ринку пластикової тари та труб із ПЕ і ПП. У дослідженнях розглянуто структуру й динаміку внутрішнього виробництва, імпортні поставки, асортимент продукції, особливості попиту і пропозиції, конкурентне середовище, експортні можливості вітчизняних операторів, цінові тенденції та вплив дефіциту сировини на собівартість і розвиток галузі.