В матеріалі міститься аналітична інформація про споживчу поведінку під час Чорної п’ятниці в Україні за листопад 2025 року. Розглянуто наступне: загальна активність покупців у період Чорної п’ятниці порівняно зі звичайним листопадовим тижнем, зміна споживчих пріоритетів, попит на покупки у розтермінування, роль онлайн-торгівлі, структура популярних товарних категорій, способи оплати, часові піки купівельної активності.

В матеріалі міститься аналітична інформація про споживчу поведінку в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: зміна ставлення населення до подарунків, рівень емоційного виснаження, поведінкові відмінності різних вікових груп, способи емоційного відновлення, тенденції трансформації культури дарування та їхній вплив на бренди.

В матеріалі міститься аналітична інформація про зміни харчових звичок українців під впливом війни за 2025 рік. Розглянуто наступне: динаміка витрат на продукти, пріоритети економії за категоріями, емоційний та психологічний вплив на харчову поведінку, відмінності у споживанні за статтю, віком і регіонами, адаптація населення до нових умов, чинники, що визначають вибір базових продуктів і ритм харчування.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчій поведінці в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: динаміка рівня стресу серед українців за 2020-2024 рр., рівень психоемоціного стану серед українців станом на березень 2025 року порівняно із квітнем 2023 року, сфери зростання завантаженості протягом року серед українців, частка тих, для кого бренд є вторинним за березень 2025 року порівняно із 2022 роком, рівень лояльності до брендів серед українців у розрізі міст України, споживчі уподобання стосовно брендів, рівень спонтанних покупок серед українців, структура витрат серед українців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим трендам в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: динаміка рівню стресу за травень 2020 - грудень 2024 рр., роль ціни за бренд у розрізі вікових категорій, частка тих, хто діє імпульсивно під час шопінгу у 2025 році, структура витрат.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим уподобанням українців за квітень 2025 року. Розглянуто наступне: зміна витрат українців, порівнюючи з довоєнним періодом, основні категорії поточних витрат (у розрізі розміру населеного пункту, у регіональному розрізі та у статево-віковому розрізі, купівельна поведінка в контексті скорочення витрат, категорії товарів, на яких почали економити, місце, де найчастіше купують ліки, доступність ліків за останній рік, оцінка середньої націнки на ліки в аптеках, відчуття подорожчання ліків за останній рік, ставлення до впровадження державних програм доступних ліків, задоволеність обслуговуванням в аптеках, досвід пропонування дорожчого аналогу ліків, ставлення до виробників ліків та їх підтримка з боку держави.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчій поведінці в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: ключові зміни у поведінці покупців за 2024 рік порівняно із 2023 роком, зміни в споживчих звичках, важливість змін та реакція на них ритейлерів.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку споживчої поведінки в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: середній чек на продукти в Україні за 2024 рік порівняно із 2023 роком, середній чек на продукти для українця від 18 до 27 років в офлайн та онлайн сегментах, середня сума чека в офлайн торгівлі залежно від віку в різних сегментах ритейлу.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим звичкам українців за 2024 рік. Розглянуто наступне: порівняння розподілу місячного бюджету українців з бюджетом споживачів у інших країнах, категорії товарів, які купують найбільше, купівельна активність українців у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по вподобанням українських споживачів за 2024 рік. Розглянуто наступне: індекс лояльності клієнтів в галузі медицини, логістики, готельно-ресторанного бізнесу, ритейлу, фінансового та страхового сектору, які галузі в Україні відновлюються найшвидше, що цінували клієнти у 2024 році, як бізнесу зберегти лояльність клієнтів.

В матеріалі міститься аналітична інформація стосовно споживчої поведінки на День Святого Валентина в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка святкування Дня Святого Валентина з 2019 по 2024 роки, наміри щодо святкування Дня Святого Валентина за поколіннями, як святкують День Святого Валентина, які витрати на День Святого Валентина, кому дарують подарунки на День Святого Валентина, найпопулярніші подарунки.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим звичкам українців за 2024 рік. Розглянуто наступне: глобальні мегатренди, що впливають на харчові звички українців за 2024 рік, частка споживачів у світі, яка звертає увагу на інгредієнти у харчах, вплив війни на харчування українців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчих трендів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні місця для різдвяного та новорічного шопінгу в Україні, як війна впливає на споживацькі звички, найбільш популярні святкові тоари, чи готові українці чекати на доставку товарів з-за кордону.

В матеріалі міститься аналітична інформація по настроям українців за 2024 рік. Розглянуто наступне: як змінились доходи українців за 2024 рік, як змінилися витрати та заощадження українців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по купівельній поведінці споживачів по всьому світу за 2024 рік. Розглянуто наступне: що впливає на негативну оцінку європейців, як європейські споживачі реагують на зростання цін, темпи зростання акційних покупок порівняно з попереднім роком, частка дискаунтерів в різних країнах Європи, темпи зростання частки витрат на приватні торгові марки порівняно з попереднім роком, частка приватних торгових марок у загальному товарообігу FMCG в Європі за 2024 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку споживчої поведінки в Україні за 10 місяців 2024 року. Розглянуто наступне: кількість візитів до магазинів за 10 місяців 2024 року порівняно з попереднім роком, кількість продажів за 10 місяців 2024 року порівняно з попереднім роком, попит на промоакції за 10 місяців 2024 року порівняно з попереднім роком, як змінилась купівельна поведінка у розрізі регіонів за 2023-2024 роки, доля одиниць промо-товарів у розрізі регіонів за 2024 рік відносно 2023 року, продукти-лідери за споживанням у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживчим уподобанням у світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: як виробники реагують на зміни попиту, динаміка продажу товарів різної цінової категорії за 2024 рік, реакція на успіхи приватних торгових марок, динаміка продажів брендованих товарів за 2022-2024 рр., реакція на появу дорожчих аналогів.

В матеріалі міститься дослідження споживчої поведінки під час святкового шопінгу за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні причини відмови українців від різдвяного та новорічного шопінгу у 2024 році, ключові дати, плани щодо місця для святкування Різдва та/або Нового року залежно від покоління, сума, яку українці планують витратити на святковий шопінг залежно від виду зайнятості, співвідношення благодійної допомоги та та святкового шопінгу, вибір місця для шопінгу респондентами різних поколінь, вибір платформи для різдвяного або новорічного онлайн-шопінгу залежно від віку, готовність використовувати ШІ у розрізі вікових категорій, найпопулярніші товари, які купують респонденти різної статі під час святкового шопінгу, наміри щодо шопінгу респондентів у Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок, причини відмови респондентів від шопінгу на іноземних сайтах, глобальні тренди, що набувають популярності на українському ринку, способи оплати святкових товарів залежно від регіону.

У матеріалі представлена ​​аналітична інформація про зміни харчових звичок українців внаслідок війни, зростання цін, стресу та енергетичних криз. Розглянуто таке: частка українців, які адаптували свій раціон, особливо молодь, основні чинники впливу, вплив емоційного виснаження, економічних труднощів, перебої з електроенергією, зміни споживчих пріоритетів, зокрема, зменшення витрат на кондитерські вироби та морепродукти, та акцент на базових продуктах.

Зв'язатися з нами