Огляд містить аналітичну інформацію щодо цифрового ринку ОАЕ. Розглянуто наступне: про його поточний стан, переваги, як працюють інструменти інтернет-маркетингу, чим відрізняється казахський Ecommerce від українського та план з виходу на ринок Казахстану.

У звіті представлена аналітична інформація про розвиток цифрової економіки в країні, e-commerce, умови ведення бізнесу та інструменти інтернет-маркетингу, які знадобляться в процесі просування на ринках ОАЕ, економічний розвиток, особливості міцної економіки, цифрова економіка, бачення майбутнього та визнане лідерство, топ продуктів експорту та імпорту, торговельні відносини з іншими країнами та Україною, статистика e-commerce, поведінкові чинники населення, соціальні мережі та популярні товари онлайн, типи ліцензій для ведення бізнесу в ОАЄ.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо цифрового ринку Польщі. Розглянуто таке: особливості ринку Польщі, переваги польського ринку, ступінь цифровізації та активний розвиток електронної комерції (E-commerce), помилки взаєморозуміння, важливість розуміння особливостей польського ринку.

У матеріалі представлено оцінку обсягів ринку SEO послуг в Україні за 2022 рік. Розглянуто наступне: інформація про проведену оцінку ринку SEO послуг в Україні за 2022 рік, динаміка розвитку ринку з 2021 по 2022 рік та прогноз на 2023-2024 роки, коментарі експертів про вплив змін на ринку та важливість інвестицій в органічний пошук та гнучкість в умовах змінного бізнес-ландшафту.

У цьому звіті представлено аналітичну інформацію щодо ринку послуг з розробки інтернет-магазину в Україні. Розглянуто наступне: основні методи створення онлайн-магазину, фактори, що впливають на вартість розробки інтернет-магазину, ціни на розробку інтернет-магазину за шаблоном, платформа e-commerce на шаблоні з доопрацюванням, ціна кастомної розробки інтернет-магазину з нуля, вартість інтернет-магазину CMS, дизайн інтернет-магазину стингу для інтернет-магазину, ціна ТС для інтернет-магазину, середня ціна створення e-commerce платформи, особливості оцінки вартості платформи e-commerce.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку HR-сфери України. Розглянуто: основні результати онлайн опитування HR-фахівців з метою виявлення труднощів роботи з персоналом та практик їх подолання, різні аспекти, проблеми та виклики, з якими HR-фахівці стикаються у своїй роботі.

В даному матеріалі наведено результати дослідження маркетингових комунікацій в Україні під час війни. Розглянуто: вплив війни на бізнес та стратегію, зміни у команді та форматі роботи, реакція маркетингу на поставлені виклики, зміни в медійній рекламі, зміни критеріїв вибору рекламних агенцій та медіа, зміни у non-media активності, тематика маркетингових комунікацій, зміни у маркетингових дослідженнях , прогнози та виклики на майбутнє.

Зв'язатися з нами