У цьому матеріалі подано інформацію про те, як логістика може надати бізнесу додаткову цінність. Розглянуто такі аспекти: партнерські відділення, як точки отримання та відправлення поштових посилок, що розташовані на потужностях інших компаній (рітейлерів, АЗС, аптек тощо), можуть стати частиною логістичного оператора, вплив безкоштовної доставки на конверсію інтернет-магазину, важливість цього сервісу для інтернет-магазинів та можливість запровадження його в партнерстві з поштовим оператором, можливість повного аутсорсингу логістики між партнерськими відділеннями, приклади партнерських відділень у різних країнах і наведення конкретних прикладів позитиву.

У даному матеріалі подано коментар учасника ринку з розвитку міжнародного спрямування українського поштового оператора. Розглянуто таке: складність запуску нових відділень у різних країнах, відмінності в роботі та популярність різних моделей доставки в Європі порівняно з Україною, контроль вмісту міжнародних посилок та правила митного оформлення, цінова політика та конкуренція на ринку міжнародної доставки, партнери компанії в інших країнах та їх сприйняття оператора, переваги компанії на європейському ринку, власна авіадоставка та плани розвитку авіаперевезень компанією.

Стаття підкреслює зростання та важливість сектора 3PL у сучасній логістиці та бізнесі. Розглянуто: особливості роботи логістичної компанії, яка не має власного автопарку, та перспективи цього напряму в сегменті B2B, зростання та трансформація сектора логістики третіх сторін (3PL) у світовій торгівлі, а також прогнози на майбутнє, що вказують на помітне збільшення ринку 3PL у найближчі роки , основні переваги 3PL, включаючи економічну ефективність, масштабованість, гнучкість, зниження ризиків, та можливість клієнтів зосереджуватися на своїх ключових компетенціях, роль 3PL у забезпеченні глобальної експансії бізнесу та міжнародних постачань.

У даному матеріалі представлена інформація щодо роботи поштового оператора України. Розглядаються такі питання: швидка експансія компанії до країн Європейського Союзу (ЄС) за короткий термін, плани компанії на майбутнє, включаючи тестування та запуск міжнародної доставки посилок у рамках ЄС у 2024 та 2025 роках, структура інвестицій компанії та її бюджет на 2022-2025 роки , плани компанії на охоплення польського ринку та плани на завершення 2023 року, запуск авіакомпанії та нові послуги компанії, такі як розвиток експорту та створення школи імпорту, показники роботи компанії у поточному році та значний інвестиційний бюджет на 2023 рік.

У цій статті розглянуто коментар експерта з наступних важливих питань у галузі логістики та управління запасами у непередбачуваних умовах. Розглянуто: виклики, з якими зіткнувся бізнес в Україні, включаючи руйнування чи закриття складів та виробництв постачальників, непередбачуваний попит та блокування імпорту, а також втрату та закриття магазинів, що перебувають у зоні окупації чи активних бойових дій, досвід компанії у відновленні працездатності, як їх компанія впоралася з викликами після вторгнення, включаючи руйнування складської інфраструктури та блокування роздрібних точок у зоні конфлікту, і які заходи вони здійснили для відновлення працездатності, зміни та інновації, оптимізація логістичного ланцюга, вжиті для збереження ефективності в умовах непередбачуваного попиту, включаючи збільшення запасів на соціально значущі товари та співробітництво з українськими виробниками, щоб замінити імпортні товари, потребу у співпраці на локальному та національному рівнях.

У цій статті подано інформацію щодо глобальних тенденцій розвитку транспорту. Розглянуто наступне: поточний стан та перспективи розвитку різних видів транспорту (залізничний, автомобільний, морський та авіаційний), вплив нових технологій та цифровізації на транспортну індустрію, висновки та рекомендації щодо подальшого розвитку транспортної системи України з урахуванням глобальних тенденцій.

У цьому дослідженні представлена аналітична інформація щодо ринку автоперевезень у 2022 році. Розглянуто: стан та тенденції ринку автоперевезень, думки учасників ринку про стан та прогнози його розвитку, потужності переважної більшості підприємств, основні труднощі роботи на ринку автоперевезень.

Зв'язатися з нами