У цій публікації представлена аналітична інформація щодо ринку вікон. Розглянуто наступне: чотири найбільші проблеми для віконної галузі в 2022 році, найважливіші тенденції на ринку світлопрозорих виробів, з якими компанії матимуть справу по всьому світу.

У даному матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо оцінної ділової активності будівельників в Україні. Розглянуто таке: індекс ділових очікувань у серпні/вересні, основні складові індексу, індекс очікування ділової активності у динаміці з 09.2021 р.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо трендів у віконній промисловості. Розглянуто наступне: поточні зміни, що відбуваються в економіці, пов'язані з порушенням ланцюгів постачання, недоліком природних ресурсів, необхідних для виробництва, і прагненням скоротити викиди CO2, інвестиції в екологічність сировини за рахунок змін виробничих процесів, логістики та розробки продуктів, тренд-переробок.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо результатів опитування дилерів ринку вікон в Україні щодо використання соціальних мереж. Розглянуто таке: результати опитування дилерів віконних компаній 2021 року, відсоток дилерів, які працюють із одним постачальником з 2018-2021 рр., частка дилерів, які активно розвивають свої сторінки у соціальних мережах.

У цьому огляді наведено результати опитування віконних компаній в Україні щодо використання соціальних мереж. Розглянуто наступне: оцінка середньомісячного трафіку у віконних салонах у 2021 році порівняно з 2020-м, порівняння загальної кількості замовлень за два останні роки, оцінка продажів економ та стандарт сегментів, динаміка продажів вікон преміум-сегменту у 2021 р., оцінка поведінки покупців у 2021 р., оцінка середньої поінформованості відвідувачів ваших салонів, готовність покупця здійснити покупку після відвідування салону, фактори, які більше вплинули на результати продажів компаній у 2021 р.

У даному дослідженні представлена аналітична інформація щодо ринку вікон в Україні в 2021 р. Розглянуто наступне: показники з реклами в інтернеті та соціальних мережах за результатами опитування дилерів віконних компаній, активність використання соціальних мереж гравцями, короткі висновки та рекомендації щодо просування віконної продукції в соціальних мережах .

Обзор содержит результаты исследования потребительских предпочтений на рынке строительных смесей Украины по итогу 2017 года. Рассмотрено: результаты опроса потребителей, экспертов и знаменитостей по выбору смесей в категории "строительство" по итогам 2017 года.

У цій статті досліджено будівельні підприємства міста Одеси у 2017 році. Представлено: результати опитування респондентів зі сфери будівництва, розмір підприємства, функції маркетингу, найвпливовіші маркетингові фактори, елементи репутації підприємства, заходи щодо стимулювання продажів, види реклами та позиціонування у матриці "Репутація - Ціновий сегмент", основні принципи управління маркетинговою діяльністю будівельної компанії, лідера ринку; рекомендації для житлових будівельних підприємств.

Зв'язатися з нами