У даному матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо оцінної ділової активності будівельників в Україні. Розглянуто таке: індекс ділових очікувань у серпні/вересні, основні складові індексу, індекс очікування ділової активності у динаміці з 09.2021 р.

У цій статті досліджено будівельні підприємства міста Одеси у 2017 році. Представлено: результати опитування респондентів зі сфери будівництва, розмір підприємства, функції маркетингу, найвпливовіші маркетингові фактори, елементи репутації підприємства, заходи щодо стимулювання продажів, види реклами та позиціонування у матриці "Репутація - Ціновий сегмент", основні принципи управління маркетинговою діяльністю будівельної компанії, лідера ринку; рекомендації для житлових будівельних підприємств.

Зв'язатися з нами