В матеріалі розглянуто наступне: частка споживачів, які вважають, що поточний стан соціальних медіа станом на 2023 рік занепав порівняно з попереднім роком або станом п’ятирічної давнини, основні причини спаду довіри до соціальних мереж та ЗМІ, очікувана частка брендів, які будуть орієнтуватися на позиціонування та диференціацію на основі відсутності штучного інтелекту в їх бізнесі та продуктах, частка споживачів, які вважають, що генератори контенту на основі ШІ можуть поширювати неправдиву або оманливу інформацію, частка передових творчих ролей, яка до 2026 року матиме завдання використовувати GenAI для досягнення диференційованих результатів, очікуваний до 2028 року органічний пошуковий трафік брендів, частка організацій, що управляють комерційною рекламою, які впровадять технологію перевірки автентичності контенту, посилений моніторинг та схвалений брендом користувацький контент до 2028 року.

В матеріалі мітситься наступне: стать, вік подкастерів, чи працюють вони над подкастами зараз, геограія походження подкастерів, професійний портрет подкастерів, з якою метою знімаються подкасти, галузь в якій працюють подкастери поза записами, теми, які висвілюються, оптимальна тривалість епізоду, середня кількість прослуховувань, частота випуску епізодів, кількість подкастів випущених у 2022 році, плани на 2023 рік, чи мають автори команду, якими мовами прослуховують подкасти, способи монетизації.

В матеріалі міститься наступне: кількість правовласників подкастів в Україні, портрет українських подкастерів, причини з яких записуються подкасти, цілі запису подкасту, як розвивається ринок подкастів, фінансовий аспект подкастів, кількість подкастерв, що монетизують свою роботу, шляхи фінансування діяльності, найбільш та найменш популярні теми подкастів, формати випуску подкастів, регулярність та тривалість подкастів, показники прослуховувань подкастів, чого бракує в Україні на ринку подкастів.

В огляді наведено наступні аспекти: дотримання Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо україномовних версій сайтів, тренд на ліквідацію російськомовних версій сайтів, завантаження україномовних версій за умовчанням, порушення на регіональному рівні, заключний висновок.

У цьому тексті розглянуто такі питання та аспекти: зміни в соціальних мережах після вторгнення росії в Україну, українську мову в соціальних мережах, динаміка змін за останні роки, порівняльний аналіз за останні три роки, збільшення ролі української мови в Instagram, Twitter, Facebook, YouTube та інших соціальних мережах, регіональний розріз змін у використанні української мови, відзначені позитивні тенденції у західних, центральних, південних та східних макрорегіонах України, ситуація в російських соціальних мережах, збільшення використання української мови в TikTok, оцінка загального посилення присутності української мови.

У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку ЗМІ в Україні. Розглянуто: ключові результати дослідження медіаспоживання в Україні, довіра українців до джерел інформації, оцінка матеріалів, що висвітлюють хід війни, дезінформаційні наративи, фактчекінг, інші дані дослідження.

У даному тексті розглянуто такі питання: наявність мовних версій на сайтах українських медіа, наявність російської та української мовних версій, які медіа-ресурси мають як українську, так і російську версії, та які з них відмовляються від російської мови, розподіл мовних версій серед загальнонаціональних та регіональних медіа, статистика з медіа-ресурсів у розбивці на те, які мають лише українську версію, українську та російську, лише російську та інші, а також у розрізі національних та регіональних медіа, мовну версію сайту за умовчанням, результати та висновки.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо медіаспоживання українців на прифронтових територіях. Розглянуто: інтерес населення до новин України та загальні тенденції медіаспоживання, частота споживання новин, джерела інформації, основні теми громадян новин, популярні формати споживання інформації, критерії вибору джерел інформації та довіра до них, найавторитетніші джерела інформації, структура використання конкретних джерел інформації, ставлення населення до комунікації влади та громадян, довіра до різних постачальників інформації.

У матеріалі розглядаються особливості поведінки та споживчих переваг молодого покоління (зумерів) у сфері інформації, новин та покупок, а також очікування від брендів у контексті особистого захисту та надійності. Розглянуто: як зумері (молоде покоління) споживають інформацію та вибирають бренди, переваги зумерів щодо джерел інформації та новин, вплив соціальних медіа на споживання новин та контенту зумерами, ставлення зумерів до дезінформації та їх рівень довіри до різних джерел інформації, споживча поведінка зумерів у плані покупок та ставлення до брендів, потреба зумерів у комерційній відповідальності брендів та їх лояльність до брендів.

У даному матеріалі представлено наступне: лідери телеперегляду на 38-му тижні та які зміни відбулися в порівнянні з попереднім тижнем, показники медіагруп, які зміни відбулися у їхній пайовій присутності на ринку телемовлення, марафон «Єдині новини», дані про популярність новинного марафону аудиторій надано, прем'єри тижня, нові програми та фільми, які були випущені на телеканалах минулого тижня, провідні програми 38-го тижня, лідери серед різних аудиторій.

Матеріал містить інформацію про рейтинги та пайові показники каналів, а також рейтинги конкретних програм і передач, які були популярні в зазначений період часу. Розглянуто таке: лідери телеперегляду на українських телеканалах за 37-й тиждень з 11 по 17 вересня, показники медіагруп та їх частки у загальному телепросторі, дані про марафон "Єдині новини" та його рейтинги, прем'єри тижня на різних телеканалах, популярні програми та передачі на українських телеканалах у різні дні тижня, рейтинги та рейтингові позиції різних програм серед різних аудиторій, таких як чоловіки, жінки та молодь.

Стаття містить інформацію про популярність телеканалів та програм у різних категоріях аудиторії, а також аналізує результати прем'єр та зміни у рейтингах. Розглянуто таке: лідери телеперегляду, телевізійний рейтинг за 36 тижнів з 4 по 10 вересня, лідируючі українські телеканали та їх частки ринку, показники медіагруп, продуктивність медіагруп на телевізійному ринку, рейтинг новинного марафону та зміни в ньому, прем'єри документальних, а також результати показу футбольного матчу, програми, що залучили чоловічу аудиторію, включаючи фільми, футбол та гумористичні проекти, лідери жіночої аудиторії, програми, що залучили жіночу аудиторію, включаючи серіали та кулінарні та розважальні реаліті-шоу, програми, що користуються популярністю серед молоді, включаючи фільми та серіали.

Огляд містить аналіз телеперегляду, рейтингів і популярності різних телепрограм у серпні в Україні. Розглянуто наступне: програми та прем'єри на українських телеканалах у серпні, документальні фільми, що були показані на телеканалах у серпні, рейтинги та частки перегляду телеканалів і програм, включно з популярністю різноманітних передач та шоу, ріст та спад телеперегляду в серпні порівняно з липнем, аналіз медіагруп, профіль аудиторії різноманітних телеканалів та їхні зміни в серпні за віком та статевим співвідношенням, популярність новинного марафону та її аудиторії в серпні.

У даній публікації представлено інформацію про статистику телеперегляду в Україні з 21-27 серпня 2023 року. Розглянуто наступне: показники лідерів телеперегляду в Україні протягом 34-го тижня, включно з частками аудиторії різних телеканалів, результати медіагруп у телевимірюваннях, зниження частки новинного марафону серед комерційної аудиторії, огляд прем'єр тижня, перелік провідних телевізійних програм та їхні рейтинги, лідери серед чоловічої, жіночої та молодіжної аудиторії, рейтинги кінофільмів і телевізійних шоу, що були найпопулярнішими впродовж зазначеного тижня в Україні.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо статистики телеперегляду в Україні з 14-20 серпня 2023 року. Розглянуто: показники телевізійних каналів в Україні на 33-му телевізійному тижні, рейтинги та частки ринку різних каналів, показники медіагруп в Україні, оцінка популярності марафону, презентація даних щодо прем'єри телепередач та фільмів на різних каналах, включно з рейтингами та частками ринку, огляд лідерів серед різних аудиторій: чоловіків, жінок та молоді, їхні вподобання в контенті та програмуванні на телеканалах.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо статистики телеперегляду в Україні з 12-18 червня 2023 року. Розглянуто: рейтинг телеканалів за тиждень (12-18 червня), показники медіагруп, інформація щодо марафону "Єдині новини" та зміни частки перегляду, огляд прем'єрних випусків та популярних програм, рейтинги серед чоловічої, жіночої та молодої аудиторії.

У публікації представлено статистику телеперегляду в Україні 5-11 червня 2023 року. Розглянуто: події тижня та їхній вплив на телеперегляд, лідери телеперегляду в Україні за підсумками тижня (5-11 червня), показники медіагруп та їхнє лідерство в різні періоди, марафон "Єдині новини" та його популярність, нові телепрем'єри тижня на різних каналах, провідні телепрограми тижня та їхні рейтинги, лідери телеперегляду серед чоловічої, жіночої та молодої аудиторії.

У цьому матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку телеперегляду в Україні. Розглянуто таке: відновлення трендів довоєнного перегляду телебачення та зміни у споживанні контенту, тенденції телеперегляду у травні, включно з погодинною динамікою перегляду та поділом на оффпрайм і прайм, зміни у телевізійному ландшафті, зокрема стосовно медіагруп і популярних телеканалів, характеристики аудиторії для різних телеканалів, зростання переглядів марафону "Єдині новини" на тлі подій у країні, список популярних телевізійних проєктів і серіалів у травні, огляд показників та рейтингів деяких телеканалів та їхніх аудіо- та відеопрограми.

Матеріал надає інформацію про телевізійний рейтинг та вподобання глядачів протягом 21-го тижня травня 2023 року. Розглянуто таке: результати телеперегляду українських телеканалів за 21-й тиждень травня 2023 року, рейтинги та лідери телеперегляду за вказаний період, дані медіагруп та їхні показники, показники марафону "Єдині новини" та їхні зміни за тиждень, інформація про прем'єри телепрограм та кінофільмів протягом тижня, рейтинги за різними цільовими аудиторіями, як-от жінки, чоловіки та молодь, Популярні жанри та програма за категоріями аудиторії (жіноча, чоловіча, молодь), взаємозв'язок між рейтингами та типами контенту (кінофільми, серіали та інші програми).

Зв'язатися з нами