В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку винних барів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: тренди в концепціях винних барів у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фуд-доставки в Україні та світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: середня кількість замовлень на одного користувача в Україні та інших країн де працює оператор ринку доставки їжі за 2023 рік, найзавантаженіший день в світі, праймтайм в Україні та світі, частка безготівкових оплат в Україні, Іспанії та Тунісі, країни, де найчастіше залишають чайові та де чайові найбільші, улюблені кухні та страви в Україні та світі, популярні товари в Україні та світі, сума найбільшого чека за 2023 рік у світі, найпопулярніші категорії серед непродовольчих товарів, середня тривалість доставлення будь-якого замовлення, країни з найбільшою кількістю піших кур’єрів, кур’єрів на велосипедах, мотоциклах та авто.

В матеріалі міститься інформація по фуд-трендам в Україні на 2024 рік. Розглянуто наступне: процес розвитку гастрономії в Україні, fine dining, шефські вечері, крафтові виробники в Україні, попит на рамен в Києві та Одесі, тренди на вино та безалкогольні напої в Україні, чи актуальний мінімалізм у подачі, тренди у коктелів та подачі страв, зміни у ціноутворені на ринку.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-commerce в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяги ринку e-commerce в Україні за 2023 рік та очікуваний обсяг ринку на 2024 рік, п'ять найважливіших трендів ринку та інструменти, що допоможуть українському бізнесу залучити нових клієнтів та збільшити прибутки, очікувані продажі мобільної комерції до 2025 року.

В матеріалі міститься інформація по найкращих франшизах в Україні. Розглянуто наступне: нинішній стан ринку франшиз в Україні на початок 2024 року, головні фактори розвитку ринку франшиз в Україні, франшизи, що користувалися найбільшою популярністю у 2023 році, топ-10 франшиз в Україні, галузь, загальна кількість точок, сума інвестицій, паушальний внесок, роялті та маркетинговий збір та термін окупності топ-10 франшиз в Україні.

В матеріалі міститься дослідження ефективності використання соціальних мереж. Розглянуто наступне: співвідношення b2c до b2b компаній в соціальних мережах на 2023, 10 причин використовувати соціальні мережі для потужних бізнесів промислового сектору, кількість щоденно активних користувачів у соцмережі та середній рівень залученості на один пост станом на 2023 рік, кількість активних користувачів соцмережі в Україні станом на лютий 2023 року, частка користувачів в США, що продивляються оновлення щодня станом на лютий 2023 року.

В матеріалі міститься інформація по найпопулярнішим маркетплейсам в Україні. Розглянуто наступне: обсяг асортименту товарів найпопулярніших маркетплейсів, аудиторія маркетплейсів, виторг компаній за 2022 рік, середній чек маркетплейсів, частка окремих маркетплейсів на ринку.

В матеріалі міститься маркетингова інформація по ринку роздрібної торгівлі в світі. Розглянуто наступне: поведінка споживачів за формами здійснення покупок, особливості покоління Z, вплив новітніх технологій на взаємодію з клієнтами, що найважливіше для жінок під-час покупок, динаміка популярності доставки додому в усіх вікових групах 2019-2023 рр.

В матеріалі міститься маркетингова інформація по ринку ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: напрями використання штучного інтелекту (ШІ) українськими ритейлорами, можливості використання ШІ для вдосконалення процесів прогнозування продажів та управління замовленнями товарів, можливості впровадження штучного інтелекту задля використання кращих практик і досвіду, підвищення продуктивності роботи та ухвалення рішень, моделі прогнозування відтоку покупців в компанії за допомогою ШІ, економічний ефект від впровадження моделі прогнозування, напрямки впровадження ШІ в Україні.

В матеріалі міститься інформація по ринку громадського харчування в Україні. Розглянуто наступне: загальна кількість локацій компанії на січень 2023 року, історія створення та розвитку компанії, особливості моноформату, масштабування на вітчизняному ринку, вартість відкриття одного закладу у Польщі, особливості іноземних замовників, плани на освоєння іноземних ринків, стратегія виходу на ринок США.

У матеріалі представлений Індекс самопочуття рітейлу в Україні на листопад 2023 року. Розглянуто наступне: Індекс самопочуття рітейлу (RWBI), як змінився індекс самопочуття рітейлу в Україні у листопаді 2023 року, які фактори призвели до збільшення цього показника, тенденції у рітейлі.

У цьому огляді наведено аналітичну інформацію щодо ринку торгівлі в Україні. Розглянуто наступне: як змінилася поведінка відвідувачів ТРЦ (торгово-розважальних центрів) під час війни, зміна конверсії, тривалість візитів та кількість відвідуваних магазинів, портрет відвідувача, зміна вікової структури відвідувачів ТРЦ, вплив міграції та війни на кількість клієнтів ТЦ у різних регіонах України, зміни у структурі витрат відвідувачів ТРЦ, вплив війни на витрати на продукти харчування, одяг, взуття та інші товари та послуги, зміни, що відбулися в онлайн-покупках відвідувачів ТРЦ, вплив зростання частоти покупок в інтернеті на офлайн покупки, активність відвідувачів ТРЦ у соціальних мережах, соціальні мережі, найбільш популярні серед цільової аудиторії ТРЦ, вплив війни на поведінку клієнтів, основні відмінності у поведінці відвідувачів ТРЦ відзначені під час війни, фактори, такі як повітряні тривоги та відсутність настрою для шопінгу, що впливають на рішення відвідувачів.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо рейтингу популярних брендів в Україні. Розглянуто: зміна рейтингу соціальних мереж, хто з рітейлерів входить до числа лідерів за кількістю передплатників у Facebook та Instagram за підсумками осені 2023 року.

У даному матеріалі представлена інформація щодо трендів ринку електронної комерції в Україні на 2024 рік. Розглянуто таке: динаміка зростання ринку електронної комерції у 2023 році, прогнозовані темпи зростання на 2024 рік, ключові тренди українського e-commerce на 2024 рік, мобільний шопінг та його прогнозований вплив на ринок, голосовий шопінг та його застосування в Україні, комерція через соцмережі та його очікуваний обсяг, покупки в сервісах прямих трансляцій та перспективи, інфлюенс-маркетинг як стратегія залучення клієнтів, автоматизація маркетингу та його роль у розвитку бізнесу, зворотний зв'язок та вплив на якість обслуговування, використання чат-ботів у взаємодії з клієнтами, роль доповненої дійсності в електронної комерції та її перспективи, прогнозовані обсяги та витрати, прогнозований обсяг соціальної комерції у 2024 році, очікувані витрати на інфлюенс-маркетинг у 2024 році, ринок автоматизації маркетингу та їх прогнозовані показники, інші аспекти.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо вивчення попиту та переваг українських споживачів стосовно етичних, функціональних та локальних продуктів харчування, а також виявлення особливостей їх купівельної поведінки. Розглянуто наступне: ставлення споживачів до продуктів харчування, вибір продуктів за ключовими факторами, таким як термін придатності та склад, відображення патернів купівельної поведінки споживачів, переваги в упаковці продуктів, вибір паперової упаковки, використання багаторазових сумок, сортування сміття, рівень обізнаності споживачів про функціональні продукти , драйвери споживання функціональних продуктів (підтримка імунітету та користь для здоров'я), локальні продукти, частота споживання локальних товарів, вибір локальних продуктів, у тому числі що мають короткий термін зберігання.

У цій статті представлена аналітична інформація щодо ринку продажів у період Чорної п'ятниці. Розглянуто наступне: очікування від «Чорної п'ятниці – 2023», динаміка конфігурацій у купівельній поведінці українців під дією військових подій, підготовка рітейлерів до події, очікування рітейлерів від «Чорної п'ятниці – 2023», прогноз зростання середнього чека, прогнозовані зміни в товарів, очікувані популярні товари у 2023 році у різних магазинах: смартфони, планшети, ноутбуки, посуд, текстиль, подарунки, побутова техніка, товари для дому, кухні, краси та здоров'я, драйвери продажу в аптечному рітейлі.

Зв'язатися з нами