В матеріалі міститься інформація по найпопулярнішим маркетплейсам в Україні. Розглянуто наступне: обсяг асортименту товарів найпопулярніших маркетплейсів, аудиторія маркетплейсів, виторг компаній за 2022 рік, середній чек маркетплейсів, частка окремих маркетплейсів на ринку.

В матеріалі міститься маркетингова інформація по ринку роздрібної торгівлі в світі. Розглянуто наступне: поведінка споживачів за формами здійснення покупок, особливості покоління Z, вплив новітніх технологій на взаємодію з клієнтами, що найважливіше для жінок під-час покупок, динаміка популярності доставки додому в усіх вікових групах 2019-2023 рр.

В матеріалі міститься маркетингова інформація по ринку ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: напрями використання штучного інтелекту (ШІ) українськими ритейлорами, можливості використання ШІ для вдосконалення процесів прогнозування продажів та управління замовленнями товарів, можливості впровадження штучного інтелекту задля використання кращих практик і досвіду, підвищення продуктивності роботи та ухвалення рішень, моделі прогнозування відтоку покупців в компанії за допомогою ШІ, економічний ефект від впровадження моделі прогнозування, напрямки впровадження ШІ в Україні.

У матеріалі представлений Індекс самопочуття рітейлу в Україні на листопад 2023 року. Розглянуто наступне: Індекс самопочуття рітейлу (RWBI), як змінився індекс самопочуття рітейлу в Україні у листопаді 2023 року, які фактори призвели до збільшення цього показника, тенденції у рітейлі.

У цьому огляді наведено аналітичну інформацію щодо ринку торгівлі в Україні. Розглянуто наступне: як змінилася поведінка відвідувачів ТРЦ (торгово-розважальних центрів) під час війни, зміна конверсії, тривалість візитів та кількість відвідуваних магазинів, портрет відвідувача, зміна вікової структури відвідувачів ТРЦ, вплив міграції та війни на кількість клієнтів ТЦ у різних регіонах України, зміни у структурі витрат відвідувачів ТРЦ, вплив війни на витрати на продукти харчування, одяг, взуття та інші товари та послуги, зміни, що відбулися в онлайн-покупках відвідувачів ТРЦ, вплив зростання частоти покупок в інтернеті на офлайн покупки, активність відвідувачів ТРЦ у соціальних мережах, соціальні мережі, найбільш популярні серед цільової аудиторії ТРЦ, вплив війни на поведінку клієнтів, основні відмінності у поведінці відвідувачів ТРЦ відзначені під час війни, фактори, такі як повітряні тривоги та відсутність настрою для шопінгу, що впливають на рішення відвідувачів.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо вивчення попиту та переваг українських споживачів стосовно етичних, функціональних та локальних продуктів харчування, а також виявлення особливостей їх купівельної поведінки. Розглянуто наступне: ставлення споживачів до продуктів харчування, вибір продуктів за ключовими факторами, таким як термін придатності та склад, відображення патернів купівельної поведінки споживачів, переваги в упаковці продуктів, вибір паперової упаковки, використання багаторазових сумок, сортування сміття, рівень обізнаності споживачів про функціональні продукти , драйвери споживання функціональних продуктів (підтримка імунітету та користь для здоров'я), локальні продукти, частота споживання локальних товарів, вибір локальних продуктів, у тому числі що мають короткий термін зберігання.

У цій статті представлена аналітична інформація щодо ринку продажів у період Чорної п'ятниці. Розглянуто наступне: очікування від «Чорної п'ятниці – 2023», динаміка конфігурацій у купівельній поведінці українців під дією військових подій, підготовка рітейлерів до події, очікування рітейлерів від «Чорної п'ятниці – 2023», прогноз зростання середнього чека, прогнозовані зміни в товарів, очікувані популярні товари у 2023 році у різних магазинах: смартфони, планшети, ноутбуки, посуд, текстиль, подарунки, побутова техніка, товари для дому, кухні, краси та здоров'я, драйвери продажу в аптечному рітейлі.

У цьому звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку торгівлі на період Чорної п'ятниці. Розглянуто наступне: прогнози з продажів у Black Friday в умовах військового стану в Україні, знання різних розпродажів серед українців порівняно з 2021 р., частка тих, хто планує купівлі на Black Friday 2023, причини планів покупок на BF 2023 р.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо роботи брендів. Розглянуто наступне: результати опитування споживачів у США та Великобританії в травні 2023 року, фактори, що впливають на лояльність клієнтів, важливість відмінного продукту, але також виявляються можливості зміцнення лояльності через програми лояльності, зворотний зв'язок та унікальні враження, фактори, що впливають на бренд онлайн-спільноти, роль брендових онлайн-спільнот у зміцненні зв'язку з клієнтами, фактори цінності у брендовому співтоваристві, завоювання довіри через брендові товариства, переваги брендових спільнот, такі як активне залучення, зниження відтоку та вплив на конверсії, підсумки та узагальнюючи основні висновки та рекомендації для брендів у контексті використання онлайн-спільнот для завоювання довіри клієнтів.

В даному матеріалі представлена інформація за результатами та прогнозами щодо Чорної п'ятниці 2023 р. Розглянуто наступне: як вплине зсув календарних свят на патерни споживання під час Чорної п'ятниці в Україні, сезон Black Friday в Україні у 2022 році та які основні особливості споживчої поведінки були виявлені, прогнози та очікування щодо Чорної п'ятниці в Україні у 2023 році, цінова ситуація в країні на споживчі переваги у Чорну п'ятницю, особливо в порівнянні з іншими ринками, стратегії та рекомендації фахівців для підготовки до Чорної п'ятниці в Україні, прогнози щодо обсягу онлайн-продажів під час Чорної п'ятниці та Кіберпонеділка у 2023 році, вплив платного пошуку на продажі у Чорну п'ятницю, і чому це залишається головною стратегією в digital-маркетингу, інші канали маркетингу, крім платного пошуку, використовуються у Чорну п'ятницю, і чому вони мають значення, зміна споживчої поведінки в залежності від типу пристрою (мобільний пристрій або настільний комп'ютер) до Чорної п'ятниці, і як це впливає на стратегії маркетингу.

У статті подано аналітичну інформацію щодо ринку ТРЦ в Україні. Розглянуто: міжнародні бренди, які заходять на ринок України, незважаючи на війну, нові відкриття та магазини у ТРЦ, які бренди та магазини відкрилися останнім часом та як привертають увагу покупців, як ТРЦ приваблює міжнародні компанії, навіть в умовах війни, які тренди у рітейлі спостерігаються в даний час і чи змінилися вони через воєнний стан, як ТРЦ співпрацює з орендарями щодо забезпечення безпеки та комфорту покупців в умовах воєнного стану.

У статті представлена аналітична інформація щодо трендів українського рітейлу. Розглянуто: вплив війни на оформлення вітрин українських магазинів, включаючи зміну декору, колірну паліту та символіку, тренди в оформленні вітрин: концептуальність, використання бюджетних матеріалів, акцент на ідею замість дорогих декорацій, поради щодо використання трендів, адаптація існуючого обладнання, використання бюджетних матеріалів, артколаборації з художниками, патріотичні мотиви в оформленні вітрин, включаючи використання національних кольорів, символіки, ідентичності та відомих діячів, поради щодо впровадження патріотичних мотивів, адаптація світових трендів в оформленні вітрин, таких як екологічність, урбанізм, монохром, структурність та футуризм, вітрин українських магазинів під впливом військових подій, а також способів адаптації та впровадження актуальних тенденцій в оформленні вітрин для залучення клієнтів.

У цьому огляді розглядаються такі питання та тренди у сучасній роздрібній торгівлі: розвиток онлайн-торгівлі та електронної комерції, використання штучного інтелекту (ШІ) у роздрібній торгівлі, використання Big Data (великих даних) для прийняття рішень, омніканальність та забезпечення єдиного клієнтського досвіду, приклади компаній, які активно розвивають клієнтський досвід, впровадження чат-ботів та інших автоматизованих систем обслуговування клієнтів; рішень у роздрібній торгівлі, приклади та практичний досвід компаній, які успішно впроваджують ці тренди у свій бізнес.

Огляд містить коментарі учасника ринку щодо роботи одного з продовольчих рітейлерів в Україні. Розглянуто: підготовка та адаптація компанії до незвичайних обставин, включаючи пандемію коронавірусу та війну в Україні, розвиток специфічних навичок та знань для роботи в умовах війни, зміни в корпоративній культурі та управлінні персоналом для забезпечення стабільної роботи в екстремальних умовах, інновації та зміни у ритейлі, включаючи ефективне управління енергетичною інфраструктурою, кадрову політику та забезпечення безпеки продовольчого постачання суспільства, роль системних інновацій у бізнесі, включаючи впровадження нових рішень, підвищення кваліфікації персоналу та оптимізацію бізнес-процесів, важливість підготовки до екстремальних ситуацій та адаптації бізнесу для забезпечення стабільної роботи в умовах війни та криз.

В огляді подано аналітичну інформацію щодо роботи одного з ТРЦ ринку України. Розглянуто: історія розвитку ТРЦ, інформація про закриття деяких магазинів та вакантність у ТРЦ, рішення про проведення реконцепції ТРЦ після закінчення пандемії COVID-19 та труднощів, з якими він зіткнувся, заміна продуктового оператора та плани відновлення роботи магазину, подробиці про реконцепцію ТРЦ та зміни, включаючи появу нових магазинів та операторів, плани з розширення та додавання різних зон та розваг, включаючи коворкінги, критий скейт-парк, ролердром та інші об'єкти, інформація про нового оператора фуд-холу, оновлення та перезапуск ТРЦ, стратегічні зміни, що плануються після проведення реконцепції.

Зв'язатися з нами