В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку винних барів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: тренди в концепціях винних барів у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фуд-доставки в Україні та світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: середня кількість замовлень на одного користувача в Україні та інших країн де працює оператор ринку доставки їжі за 2023 рік, найзавантаженіший день в світі, праймтайм в Україні та світі, частка безготівкових оплат в Україні, Іспанії та Тунісі, країни, де найчастіше залишають чайові та де чайові найбільші, улюблені кухні та страви в Україні та світі, популярні товари в Україні та світі, сума найбільшого чека за 2023 рік у світі, найпопулярніші категорії серед непродовольчих товарів, середня тривалість доставлення будь-якого замовлення, країни з найбільшою кількістю піших кур’єрів, кур’єрів на велосипедах, мотоциклах та авто.

В матеріалі міститься інформація по фуд-трендам в Україні на 2024 рік. Розглянуто наступне: процес розвитку гастрономії в Україні, fine dining, шефські вечері, крафтові виробники в Україні, попит на рамен в Києві та Одесі, тренди на вино та безалкогольні напої в Україні, чи актуальний мінімалізм у подачі, тренди у коктелів та подачі страв, зміни у ціноутворені на ринку.

В матеріалі міститься інформація по ринку громадського харчування в Україні. Розглянуто наступне: загальна кількість локацій компанії на січень 2023 року, історія створення та розвитку компанії, особливості моноформату, масштабування на вітчизняному ринку, вартість відкриття одного закладу у Польщі, особливості іноземних замовників, плани на освоєння іноземних ринків, стратегія виходу на ринок США.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку української кухні за кордоном. Розглянуто таке: як українська гастрономія впливає на культурний простір в інших країнах, особливо у зв'язку з еміграцією, які ресторани та кулінарні проекти були започатковані українцями за кордоном під час вторгнення, відкриття ресторанів за кордоном, які українські страви найбільш популярні у ресторанах за кордоном, які традиційні українські техніки приготування інтерпретуються у сучасному стилі, як сприймається українська кухня у містах за кордоном, зокрема, у продажу борщу у Кембриджі, реакція клієнтів на українські страви у таких форматах, як кіоски, передпродаж та реакція на книгу «Львівська кухня» , рецепти та страви викладені у цій книзі і що вони розкривають про українську кулінарію, інтерес іноземців до українських страв, тренди в українській гастрономії, міжнародне визнання української кухні, роль української гастрономії у культурному обміні, зміни у споживчому підході до української кухні.

У цій статті розглядається коментар учасника ресторанного ринку щодо особливостей роботи під час війни. Розглянуто такі питання: розвиток ресторанного бізнесу, особливо франчайзингу, в Україні в умовах воєнних дій та економічних викликів, зміна у поведінці споживачів та їх перевагах після відновлення роботи після початку повномасштабної війни в Україні, зміна у трафіку в ресторанах протягом 6 місяців цього року, маркетингова стратегія в ході повномасштабної війни, включаючи зміну підходу та співробітництво з українськими компаніями, зміни в меню закладів, плани мережі, канали комунікації та підходи до маркетингу, включаючи наголос на локальному бізнесі та співпрацю з українськими компаніями, адаптація ресторанного бізнесу одного з операторів ринку умов повномасштабної війни в Україні та активні кроки щодо підтримки місцевої економіки та соціальних проектів.

Стаття містить інформацію про шлях розвитку бізнесу пекарні, помилки, які були зроблені, та фактори, що сприяли успіху мережі пекарень. Розглянуто: інтерв'ю експерта, помилки, які допускалися у процесі розвитку мережі та які уроки з них винесли, основні фактори успіху мережі, включаючи вдалий час появи на ринку та маркетингові аспекти, історія створення першої пекарні та вибір монопродуктової концепції з продажем круасанів з різними начинками, управління бізнесом та команда, у тому числі поділ ролей між партнерами, експансія мережі на ринок Польщі та США.

У цьому матеріалі представлені наступні питання: зростання чистого прибутку мережі ресторанів швидкого харчування за третій квартал і загальні продажі по всіх ресторанах у світі, фактори, що сприяли цій динаміці, включаючи акції та знижки, що залучали клієнтів, приклади акцій та знижок у різних країнах, зміни у купівельній поведінці клієнтів.

Матеріал звертає увагу до зміни у культурі кави та споживчому поведінці під впливом молодих поколінь і дає розуміння у тому, які напрями стають ключовими зростання у цій промисловості. Розглянуто: вплив покоління Z (осіб, що народилися після 1996 року) на культуру споживання кави та зміну їх переваг у порівнянні з попередніми поколіннями, особливості вибору напоїв поколінням, попит на холодні напої, купівельна спроможність покоління Z, дані про зростання продажів холодних напоїв та адаптацію компанії до зростання попиту на них, популярність кави з льодом і холодних кавових напоїв, рекомендація вендинговим операторам і мережам кави.

Матеріал надає інформацію про те, які фактори сприяли рішенню інвестувати в Україну та як власники компанії переконалися у перспективності країни для розвитку бренду. Розглянуто: процес залучення бренду в Україну, включаючи терміни, історія запровадження бренду в Україну, включаючи мотивацію та зусилля для залучення бренду, умови та критерії, що висуваються, включаючи вибір локацій, навчання персоналу, підбір постачальників, дотримання стандартів якості, початковий внесок та роялті, витрати на інвестиції для запуску ресторану KFC.

У публікації представлена інформація щодо розвитку ресторанного бізнесу у Варшаві. Розглянуто: коментар учасника ринку щодо особливостей польського ресторанного ринку, можливості варшавського ринку, нерухомість у місті та розцінки, податки на бізнес, культурні особливості.

В огляді представлена інформація щодо запуску ресторанного бізнесу у Празі. Розглянуто: особливості запуску успішного бізнесу у Празі, досвід власника трьох закладів у Празі, рецепт успішного бізнесу від ресторатора.

У матеріалі представлена інформація щодо розвитку ресторанного ринку в Лісабоні. Розглянуто: особливості будівництва ресторанного бізнесу в Європі, досвід власників трьох бранч-закладів у Лісабоні, поради рестораторів.

У статті подано інформацію щодо будівництва ресторанного бізнесу в Польщі. Розглянуто: досвід власників мереж кафе, суші-закладів та ресторанів у Польщі, історія розвитку бізнесу одного з операторів, концепція, зростання бізнесу у Польщі, зміна бізнесу в період карантину, польські особливості ведення бізнесу.

Зв'язатися з нами