У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами та маркетингу в Україні у 2023 році. Розглянуто таке: поточне становище ринку реклами та маркетингу в Україні у 2023 році, особливості маркетингових стратегій звітного року, основні тренди маркетингу та реклами в Україні.

У матеріалі представлена наступна інформація: значення інвестицій у бренд компанії та їх вплив на продаж та залучення кваліфікованих співробітників, значення репутації компанії та її власника для залучення співробітників та довгострокової стійкості бізнесу, вплив довіри співробітників до роботодавця на їх мотивацію та лояльність, а також вплив довіри клієнтів до бренду на ймовірність їх повторних покупок, значення емоційного зв'язку клієнтів із брендом для збільшення вартості продукції чи послуг, комунікаційні стратегії для брендів у період війни та невизначеності, очікування українських споживачів від брендів та їх найважливіші вимоги, важливість правильного вибору каналів комунікації та рекламної стратегії для бренду, приклад успішної комунікаційної кампанії одного бренду, включаючи стратегію охоплення аудиторії та вибір медіа, приклад комунікаційної кампанії бренду, що поєднує медіа та перформанс-комунікації, компоненти оцінки вартості бренду, включаючи його значущість, унікальність та спонтанне впізнавання.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку медіа та реклами за підсумками 2022 та прогнози на 2023 рік. Розглянуто наступне: важливі спостереження про зміни маркетингових стратегій, споживчих звичок та майбутнього технологій на основі численних досліджень, основні аспекти ринку 2022 року, очікування медійників, маркетологів та всіх, хто причетний до впровадження технологій.

У цьому огляді наведено результати дослідження рекламних комунікацій під час війни. Розглянуто таке: якими бачать червоні лінії в комунікаціях пересічні українці, порівняння їх з думкою фахівців маркетингової спільноти, нові норми того, що є доречним, а що є неприйнятним у рекламі під час війни.

В даному матеріалі представлені глобальні та локальні тренди за відповідними напрямками цифрової індустрії (Data, Mobile, Programmatic, Influencer Marketing, Performance, SMM та Цифрової розробки).

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку діджитал-агенств в Україні. Розглянуто: коментарі учасників ринку, дані щодо діджитал агенцій України (посилання на сайт, юр. особа, кількість співробітників, рік заснування, місія, послуги та портфель клієнтів).

У матеріалі представлений коментар учасника ринку рекламних комунікацій в Україні. Розглянуто: частка українців, хто сприймає рекламні комунікації позитивно, стан і тендеції рекламно-комунікаційної галузі 2022 року, зміна запитів клієнтів, ключові галузеві зміни, фактори, що впливають на ефективність рекламних кампаній, очікувані зміни в маркетинговому плануванні та бюджетуванні у 2023 р.

 

У звіті подано аналітичну інформацію з медіатрендів на 2023 рік. Розглянуто: 10 основних тенденцій витрат на рекламу в 2023 році, глобальний огляд, медіа перспективи, цифровий, телебачення, OOH реклама, аудіо-, кінотеатр, фокус на ринку, огляд трендів по регіонах.

У матеріалі представлені прогнози та оцінка медіатрендів на 2023 рік. Розглянуто: перелік глобальних медіатрендів на 2023 рік, зміна в контенті, комерції, спільноті.

В даному матеріалі представлено глобальні та локальні тренди за відповідними напрямками цифрової індустрії в Україні за 1 половину 2022 року. Розглянуто: виклики воєнного часу для цифрової індустрії, тренди Market Standards, Mobile, Programmatic, Performance, SMM.

У матеріалі подано результати рекламного креативу в Україні під час війни. Розглянуто: зміни в поведінці аудиторії та її ставлення до рекламного креативу, який рекламний креатив є релевантним для споживача, а яка комунікація є неприйнятною під час воєнного стану.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами в Україні. Розглянуто: частка українців, яким подобається використання образів "Байрактар", "Патрон", "Хімарс" у брендингу товарів та послуг, частка тих, хто вважає, що рекламні активності брендів повинні враховувати військові реалії, частка тих, хто хоче бачити в рекламі щасливе життя без війни, частка опитаних, які вважають доречним використання патріотичної теми, частка опитаних, які відзначають, що є дії дратівливих їх брендів у період військового стану, частка тих, хто негативно сприймають використання російської мови.

В огляді представлена інформація щодо ринку реклами в Україні. Розглянуто: оцінка впливу війни на компанії, їх стан та управління бізнесом, частка працюючих рекламних компаній на ринку, дані за типами компаній, оцінка респондентів стану бізнесу, рівень завантаження компаній, динаміка кількості працюючих у компанії в порівнянні з довоєнним періодом, кількість працюючих за кордонами України, динаміка кількості клієнтів, нові клієнти, співпраця з міжнародними компаніями.

У звіті наведено результати дослідження ринку реклами в Україні під час війни. Розглянуто: зміни в поведінці аудиторії та її ставлення до рекламного креативу, релевантний рекламний креатив для споживача, неприйнятна комунікація під час військового стану.

У матеріалі подано аналітичну інформацію щодо ринку рекламних комунікацій в Україні під час війни. Розглянуто: оцінки впливу війни на маркетингові комунікації, розуміння існуючих викликів перед маркетинг-командами та планів на майбутнє, ключові зміни в бізнес-процесах, функціях маркетингу компаній, в рекламно-комунікаційній діяльності, в умовах вибору агенцій та медіа, а також прогнозів компаній на майбутнє у сфері маркетингу.

У даному маркетинговому огляді представлена аналітична інформація щодо маркетингових бюджетів у Європі у 2021 році. Розглянуто: тренди глобальних маркетингових бюджетів по регіонах з травня 2021 року до травня 2022 року, індикатори стану світової маркетингової індустрії, фактори, що впливають на маркетинг у світі.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку маркетингових та рекламних технологій в Україні. Розглянуто: зростання ринку світового MarTech, ключові світові тренди, очікування експертів з індустрії на 2021 рік, інвестиції, маркетингові комунікації, інвестиції в індустрію та витрати, ключові цифри українського MarTech, історія MarTech екосистеми в Україні, розподіл компаній за сегментами, основні країни, що приносять найбільшу кількість доходу, основні напрямки діяльності українських MarTech компаній, ключові бізнес-моделі, найбільші країни-інвестори, структура зарубіжних інвестицій в українські компанії, найпопулярніші міста для офісів, основні джерела фінансування компаній, гендерна залученість.

У звіті представлені медіатренди у рекламі у світі. Розглянуто: 10 головних тенденцій витрат на рекламу в 2022 році, глобальний огляд ринку реклами, медіа перспективи, стан і тренди ринку реклами за видами, перспектива витрат на рекламу і стійкість, медіатренди в географічному розрізі.

В огляді наведено аналіз ринку реклами України через нейромаркетинг. Розглянуто: рівень емоційного реагування на рекламу в Україні та світі, тренд Sadvertising, планова емоція в Україні, подача продукту, топ п'ять покращень, які допоможуть вам підвищити ефективність ТV-роликів.

Зв'язатися з нами