В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку мобільної реклами в Україні. Розглянуто: види рекламних форматів отримали найкращі показники CTR та VTR у 2020 році, тренди десктопної реклами, мобільної реклами, відео, реклами у соц. мережах, Out-Stream, короткі висновки експерта з основних трендів.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо стану рекламно-комунікаційного ринку в період бойових дій з 24.02.2022. Розглянуто наступне: актуальний стан та прогнози рекламодавців, агентств та платформ ринку інтерактивної реклами на березень 2022 року, відновлення комерційної діяльності компаній, середньомісячний рівень комерційної завантаженості компанії, очікування щодо відновлення роботи компаній, заходи для підтримки бізнесу, залучення іноземних інвесторів.

В даному огляді представлена аналітична інформація щодо стану рекламно-комунікаційного ринку в період бойових дій з 24.02.2022. Розглянуто наступне: актуальний стан та прогнози рекламодавців, агентств та платформ ринку інтерактивної реклами на квітень 2022 року, відновлення комерційної діяльності компаній, середньомісячний рівень комерційної завантаженості компанії, очікування по відновленню роботи компаній, заходи для підтримки бізнесу, залучення іноземних інвесторів.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку мобільної реклами в Україні. Розглянуто: стан та тенденції розвитку ринку мобільної реклами в Україні, різноманітність інструментів, для визначення лідерського місця в рекламі.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо стану рекламно-комунікаційного ринку в період бойових дій з 24.02.2022. Розглянуто наступне: актуальний стан та прогнози рекламодавців, агентств і платформ ринку інтерактивної реклами на листопад 2022 року, відновлення комерційної діяльності компаній, середньомісячний рівень комерційної завантаженості компанії, очікування по відновленню роботи компаній, заходи для підтримки бізнесу, залучення іноземних інвесторів.

У цьому огляді представлено аналітичну інформацію щодо результатів дослідження ринку маркетингових технологій в Україні на 2021 рік. Розглянуто: статистика українського ринку маркетингових технологій, кількість компаній у галузі з 2019 року, загальні інвестиції в українські компанії, кількість співробітників у компаніях, розподіл компаній за ринковими сегментами, країни, що приносять більше прибутку для українських MarTеch, найбільш популярні напрямки, в яких працюють українські компанії у сфері маркетингових технологій, найпопулярніші міста для офісів, тренди світового ринку.

У статті подано аналітичну інформацію щодо ринку мобільної реклами в Україні. Розглянуто: спектр форматів мобільної реклами, рекламні формати, що домінують у медійних кампаніях (охоплення, ефективність та RTB), найпопулярніші та найефективніші форми реклами.

Зв'язатися з нами