У даному матеріалі представлено оцінку ринку Influencer Marketing (IM) за 2022 рік. Розглянуто наступне: категорії оцінки ринку IM (інтеграція бренду на платформі інфлюенсеру (Instagram, YouTube, TikTok, Facebook, Twitch та ін.), бюджет на промо-контент інфлюенсерів, бюджет на розробку креативних ідей та стратегій для кампаній IM, бюджет на створення креативу для кампаній IM, оплату комісії агентстві та пов'язані сервіси та платформи), обсяг ринку Influencer Marketing за 2022 рік за 2022 рік, коментарі експертів щодо ринку IM у 2022 році, падіння ринку, його відновлення, зміни у підході до співпраці, а також зростання україномовного контенту та зміни в аудиторії блогерів в Україні.

В огляді представлено оцінку ринку SMM України за 2022 рік. Розглянуто наступне: результати оцінки ринку SMM (соціальних медіа-маркетингу) за 2022 рік, загальний обсяг ринку SMM, частка агентств та аутсорсингу, коментарі експертів галузі, про те, як ринок SMM пережив складний 2022 рік в умовах війни, які зміни відбулися, та які навички стали ключовими для маркетингових агенцій у 2023 році.

Огляд містить ТОП 50 українських інтернет-медіа з доходами від медійних оголошень. Розглянуто наступне: аналіз стану та відповідності ТОП 50 найбільших українських медіа-порталів основним показникам Google Core Web Vitals, швидкість завантаження сторінок, стабільність відображення та інші, вплив на ефективність автоматизованих продажів онлайн-реклами, може погана оптимізація сайту або цих порталах.

У матеріалі представлена інформація про топові SMM діджитал-агентства в Україні на 2023 рік та створення каталогу для рекламодавців та фахівців із закупівель та маркетингу. Розглянуто: огляд топових українських SMM діджитал-агентств, інформація про кожну агенцію, думка експерта про важливість надання повної інформації про діджитале агентства рекламодавцям та іншим зацікавленим сторонам, зміни на ринку діджитал та SMM в Україні.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо вартості SMM послуг в Україні. Розглянуто наступне: вартість послуг SMM в Україні та розкид цін на них, включаючи пропозиції фрілансерів та агентств різних рівнів, відмінності у ціноутворенні між агенціями першого, другого, третього та четвертого ешелонів, а також про те, що включено до цих цін та які послуги надаються клієнтам на кожному рівні, важливість статусу та репутації агентства, досвіду команди, наявності нагород та клієнтів серед факторів, що впливають на вартість послуг SMM, ситуація на ринку SMM-послуг в Україні, виклики, з якими стикаються маленькі агенції, кластеризація ринку SMM-послуг у уникнення конкуренції у різних цінових нішах, прогнози щодо змін на ринку SMM в Україні у найближчій перспективі.

У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку SMM в Україні. Розглянуто: чи відновилася українська SMM з початку війни і яким чином, наскільки сильно впливають рекламні публікації та крафтовий контент на залучення аудиторії, скільки контенту необхідно публікувати на місяць, щоб не поступатися конкурентам, і яким чином збільшувати кількість передплатників у Facebook та Instagram.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо рекламного ринку України на липень 2023 року. Розглянуто: порівняння даних активності рекламодавців за липень з попереднім місяцем (червнем), огляд ТОП-25 категорій за рекламними контактами, включаючи активність рекламодавців у цих категоріях у липні 2023 року, ТОП-7 категорій за кількістю унікальних користувачів, які бачили рекламу та порівняння їх з ТОП-25 категоріями з рекламних контактів, вказівки лідерів серед рекламодавців за кількістю рекламних контактів у липні, включаючи інформацію про найбільшого рекламодавця, зниження медійного тиску деяких брендів у липні порівняно з попереднім місяцем, ТОП-25 сайтів за рекламними показами, включаючи провідні майданчики для рекламних контактів, прогноз на подальше відновлення рекламного ринку з кінця літа-початку осені, враховуючи просідання рекламної активності у червні та липні 2023 року.

У матеріалі повідомляє, що сектор роздрібної торгівлі став лідером у рейтингу рекламодавців в інтернеті. У статті аналізуються дані про те, які галузі бізнесу найбільше інвестують в інтернет-рекламу, і як роздрібний сектор виділяється в цьому контексті.

Стаття містить рейтинг рекламодавців в Інтернеті. Розглянуто наступне: результати рейтингу, активність та ефективність рекламних кампаній в інтернеті, що проводяться рітейловими компаніями, інформація про критерії та методологію, що використовуються при складанні рейтингу, про переваги та результативність рекламних кампаній даних компаній в інтернеті.

В даному огляді наведено аналітичну інформацію за результатами дослідження української аудиторії у Facebook та Instagram на січень 2023 року. Розглянуто: користування соціальними мережами України під час війни, динаміка користування соц. мережами, аудиторія соціальних мереж, динаміка аудиторії з 2020-2022 рр., порівняння аудиторії YouTube та TikTok, динаміка пошукових запитів, проникнення Facebook та Instagram в Україні та ЄС, в областях України, порівняння аудиторії за віковими групами за соц. мереж, гендерне співвідношення користувачів соцмереж, розподіл користувачів операційних систем мобільних пристроїв, частка власників IOS/Android за віковими групами, інші результати дослідження.

У цьому огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку SEO послуг в Україні. Розглянуто: оцінка обсягу ринку SEO послуг, дані по річному обороту всіх учасників, оцінка частки пулу на ринку SEO, частку inhouse, частку окремих фахівців-фізособ на ринку SEO та динаміку ринку SEO 2022/2023 та прогноз 2023/2024.

У даному матеріалі представлена інформація щодо топ-25 інтернет сайтів за перші місяці 2023 року. Розглянуто: найпопулярніші інтернет-сайти за підсумками перших місяців 2023 р., основні зміни у місцях сайтів у рейтингу.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку digital-реклами в Україні. Розглянуто: зміна вартості реклами в Україні в 2022 році, зміна вартості інтернет реклами, стан ринку на початок осені 2022 року, вартість форматів, доступних на цих платформах, зміна CPM за рекламними форматами, вартість відеореклами Google Ads в 2022 році, ціна банерної реклами Google Ads в 2022 році, вартість відеореклама в DV360 в 2022 році, ціна пошукової реклами, вартість Performance Max і конверсійних форматів, зміна цін на рекламу в інших країнах в 2022 році, короткі висновки.

У даному матеріалі представлена інформація щодо ринку онлайн-медіа в Україні за березень 2021 року. Розглянуто рейтинг топ-100 українських онлайн-медіа за січень-березень 2021 року.

У даному матеріалі представлена інформація щодо користування українцями соціальними мережами. Розглянуто: 10 ключових тез про українців у соцмережах, динаміка користувачів Instagram та Facebook з 2017-2021 рр., рівень проникнення Instagram в Україні, проникнення Facebook у всіх регіонах України, популярність Facebook та Instagram за віком, структура користування соціальними мережами за віком гендерний розподіл аудиторії соціальних мереж в Україні, кількість користувачів десктоп версій, мобільних, активність української аудиторії.

У даному матеріалі представлена інформація щодо ринку SMM в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: учасники SMM ринку, оцінка ринку, загальний обсяг ринку та структура, структура ринку SMM за категоріями, очікування та прогнози ринку SMM.

Зв'язатися з нами