В матеріалі міститься інформація від одного з гравців ринку. Розглянуто наступне: історія гравця ринку, кількість магазинів на кінець 2023 року, загальний виторг мережі у 2022 та 2023 роках, вплив карантину на справи бізнесу, переваги бізнесів, які масштабуються, маркетингова співпраця бренду, вплив війни на бізнес, якому одягу надавали перевагу українки в 2022-2023 роках, коментар власниці бренду про тенденції фешнринку, швейне виробництво, частка онлайн-продажів через сайт бренду та соцмережі, витрати в організації продажів онлайн, особливості роботи бізнесу під час війни та бізнесу в цілому, динаміка продажів 2022-2023 рр.

У цій статті подано коментар учасника ринку роботи торгової мережі магазинів. Розглянуто наступне: особливості споживання товарів за часів війни, економія при покупках, зростання патріотизму та перевага українських товарів, нові рекламні канали, такі як Telegram та Smart TV, та їх важливість за часів війни, просування продукції в рітейлі, включаючи товари для сім'ї та патріотичні товари.

У цій статті розглядаються такі питання: співробітництво іспанського фешн-рітейлера з американським стартапом у галузі переробки поліестеру, план компанії зі збільшення частки переробленого поліестеру у своїй продукції до 2030 року, інвестиції в цей проект, плани створення першої фабрики з переробки текстильних відходів стартапом, огляд інших інвестицій компанії у стартапи, що займаються переробкою текстильних матеріалів.

У цій статті розглядаються такі питання: вхід польського бренду жіночого одягу на український ринок та плани відкриття 20 франчайзингових магазинів в Україні до 2024 року, історія та розвиток бренду, умови франшизи, цільова аудиторія та конкуренція на українському ринку, плани щодо розширення в Україні, перевага торгових центрів, підтримка франчайзі.

В огляді представлений коментар учасника ринку ринку fashion-рітейлу в Україні. Розглядаються такі питання: нова концепція торгового простору мережі магазинів чоловічого одягу італійських брендів, включаючи добірний асортимент одягу, взуття, аксесуарів та салон чоловічих стрижок, вплив конфігурації попиту, війни та кліматичних конфігурацій на роботу fashion-операторів, опис нового проекту мережі, включаючи концептуальні особливості та місцезнаходження, особливості роботи та способи стимулювання комплексного споживання, включаючи барбершопи, ресторани, фото-послуги та інші додаткові сервіси, розбір різних аспектів бізнесу, включаючи частку виручки від продажу одягу, барбершопів, кафе та інших послуг.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу одягу для сну в Україні. Розглянуто: коментар представника компанії про секрети популярності бренду, проблеми та досвід роботи під час війни.

Зв'язатися з нами