В матеріалі міститься аналітична інформація по культурі споживання алкоголю в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: споживання алкоголю в розрізі статі, вікових груп, найпопулярнішим алкоголем та місцем найчастішого вживання алкоголю, частка українців, які зменшили чи збільшили споживання алкоголю з початком повномасштабного вторгнення.

В матеріалі міститься аналітична інформація по споживанню в Україні за грудень 2023 року. Розглянуто наступне: середньодобове споживання серед тих, хто вживає алкоголь, споживання за видами алкогольних напоїв, частка дорослих в Україні, хто утримується від вживання алкоголю, частота вживання алкоголю серед теперішніх споживачів, вікова структура споживачів алкоголю, частота і обсяг споживання за один епізод вживання, соціально-економічний статус споживачів алкоголю, місця вживання та придбання алкоголю, надмірне епізодичне вживання алкоголю (пияцтво) за останні 12 місяців, вживання неоподаткованого алкоголю в Україні, зміни в споживанні алкоголю з початку повномасштабного вторгнення, наслідки вживання алкоголю, споживання алкоголю, охорона здоров’я та обізнаність.

Матеріал охоплюють ключові аспекти діяльності одного з гравців ринку, включаючи виробництво, маркетинг, стратегії реалізації та взаємодію із споживачами. Розглянуто наступне: початок діяльності та історія успіху, історія розвитку виробництва до виробництва, вибір рецептів та експорту продукції, процес виробництва та продукція, опис процесу виробництва питних медів, застосування натурального бродіння та значимість технологічності процесу, стратегія маркетингу та назва продукту, реалізація продукції через рітейл та великі мережі, а також стратегію співпраці з невеликими мережами та інтернет-продажами, сприйняття українцями та реалізація продукції, українське сприйняття напоїв з меду, реалізація продукції через різні канали, включаючи ресторани та інтернет-магазини, тренд відновлення традицій та популяризація українського напою, спроби оновлення та популяризації традиційного українського напою.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо споживання сигарет та алкоголю серед молоді в Україні. Розглянуто: вживання сигарет та електронних сигарет серед молоді в Україні. Вказано, що більшість молоді не споживають звичайні сигарети, але деяка частина респондентів вживає електронні сигарети, вейпи та пристрої для нагрівання тютюну, вживання алкогольних напоїв серед молоді в Україні, популярні алкогольні напої серед молоді, популярність міцних напоїв (коньяк у виборі алкогольних напоїв, зміни у вживанні алкоголю під час вторгнення, досвід вживання наркотиків серед молоді в Україні, види наркотичних речовин, які споживаються молоддю.

У матеріалі представлена інформація щодо трендів на ринку алкоголю у 2022 році. Розглянуто: топ 5 основних тенденцій, що формують споживання алкогольних напоїв у 2022 році, вплив попиту на логістику у сфері виробництва напоїв.

У матеріалі представлена інформація щодо ринку вибору алкоголю в інтернеті. Розглянуто: тренди пивного ринку, зміна споживчих уподобань на ринку, динаміка темпів зростання онлайн-продажів у деяких сегментах.

В даному огляді наведено результати дослідження споживання алкоголю в Україні. Розглянуто: результати опитування за частотою вживання алкоголю, портрет споживача алкоголю в гендерному розрізі, вік, частота споживання алкоголю в розрізі гендерно-вікової групи, за типом поселення, види алкогольних напоїв, які вживають найчастіше, причини вживання алкоголю, частота вживання пива , домашніх напоїв, коньяку, горілки, ігристих вин, віскі, сидру, рому, самогону, інших за регіонами, віком, статтю, думка респондентів щодо шкідливості алкоголю.

Зв'язатися з нами