У статті міститься інформація щодо ринку трикотажу, розглянуто наступне: характеристика та склад, переваги та недоліки, особливості видів трикотажу та вибору споживача.
В огляді представлені відомості щодо ринку трикотажу України, розглядається: тенденції ринку, коментарі експертів щодо розвитку ринку, найпопулярніші формати торгівлі в ТЦ, проблеми та перспективи розвитку галузі, коментарі учасників ринку щодо виробництва, ритейлі та тренди в галузі.
У 2010 р. обсяг виробництва трикотажного полотна збільшився порівняно з докризовим 2008 р. на 33% у кількісному вираженні. Зростає виробництво і цього року: у січні – серпні 2011 р. порівняно з аналогічним періодом минулого року – на 23%. За цей проміжок часу вітчизняне полотно подорожчало майже вдвічі, що зумовлено підвищенням цін на сировину – пряжу. Втім, з тих самих причин збільшилася вартість зарубіжного полотна, внаслідок чого спостерігається приріст його імпорту в грошах. При цьому українські швейники стверджують, що обсяги замовлень трикотажних виробів, вироблених за схемою повного експорту (коли на гроші, одержані від замовника у вигляді передоплати, підприємство самостійно закуповує матеріали: полотно, фурнітуру тощо – Ред.), суттєво не збільшилися . Навпаки, спостерігається тенденція до скорочення кількості фабрик, які працюють на іноземних замовників трикотажних виробів. А ось виробництво цієї продукції, розрахованої на внутрішній український ринок