В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної розсилки в Україні. Розглянуто наступне: загальна сума запланованих витрат на подарунки до дня Святого Валентина у розрізі одержувачів 2013-2023 рр., причини скорочення споживчих витрат на день Святого Валентина в 2024 році, найпопулярніші подарунки на день Святого Валентина, кому планують дарувати «валентинки» у 2024 році, популярні місця для шопінгу на день Святого Валентина, чи потрібні email-розсилки на 14 лютого для single-користувачів, меседжі та дизайн в email-розсилках у 2024 році, що впливає на відсоток відкриття розсилок 14 лютого.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку продуктового ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: скільки магазинів налічує мережа одного з операторів ринку продуктово ритейлу станом на березень 2024 року та скільки їх було до лютого 2022 року, яка частка українських виробників серед постачальників до мереж продуктового ритейлу в 2024 році порівняно із 2023 роком, як відбувається процес пошуку виробників для виробництва власних торгових марок (ВТМ), частка молочних та сирних продуктів, безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, кави та чаю від усього обороту ВТМ, продажі власних торгових марок у грудні 2023 року порівняно із груднем 2022 року, показники власного виробництва у 2023 році порівняно із 2022 роком, найбільші виклики в роботі оператора ринку навесні 2024 року, як змінилися загальні споживчі тренди протягом 2023 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку e-commerce в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: як оцінюють підприємці результати роботи власного інтернет-магазину у 2023 році, як змінювався середній чек у інтернет-магазинах у 2023 році, найпопулярніші категорії інтернет-магазинів у 2023 році, динаміка замовлень в інтернет-магазинах за 2022-2023 рр., наскільки збільшилась кількість продажів у інтернет-магазинах у 2023 році у порівнянні з 2022, як давно працюють інтернет-магазини, які канали продажів були успішними для інтернет-магазинів у 2023 році, чи влаштовували інтернет-магазини у 2023 році активні розпродажі, труднощі та проблеми з якими стикалися власники магазинів, чи відчули підприємці наслідки блокування кордону з Польщею, які зміни запровадили інтернет-магазини у 2023 році, цікаві моменти, які вплинули на роботу українського e-commerce у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація стосовно вартості продуктового кошику навесні 2024. Розглянуто наступне: вартість картоплі станом на початок 2024 року, основні причини здорожчання картоплі, ціни на картоплю на гуртових ринках на початку березня у порівнянні із березнем 2023 року, ціни на моркву у березні на українському ринку у порівнянні із березнем 2023 року, середня ціна в супермаркетах на моркву у 2024 році порівняно із 2023 роком, ціни на цибулю, буряк та капусту у березні 2024 року на українському ринку у порівнянні із березнем 2023 року, вартість яєць та молока у березні 2024 року у порівнянні з показниками минулого року, фактори впливу на ціну на різні продукти, ціни на свинину, курятину та яловичину у березні 2024 року.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: динаміка індексу самопочуття ритейлу січень 2021-2024 рр., середня вакантність торгових площ в Україні станом на січень 2024 року, очікування щодо вакантності на 2024 рік, як змінилися орендні ставки з січня 2023-го по січень 2024 року, що найбільше впливає на формування орендних ставок в ТЦ, перспективи будівництва та відкриття ТРЦ у 2024 році, найбільші виклики у роботі ТРЦ у 2024 році, 10 областей з найбільшою кількістю повітряних тривог у робочий час у грудні 2023 року, як повітряні тривоги впливають на роботу ТРЦ.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Україні. Розглянуто наступне: оборот роздрібної торгівлі України у 2024 році, причини зростання споживання, індекс споживчих настроїв 2000-2023 роки, курс долара, оборот роздрібної торгівлі України за три квартали 2023 року, індекс споживчих цін YoY (зміна за рік) 2021, 2022 та 2023 років, індекс споживчих настроїв українців 2022 та 23 років, динаміка споживчих витрат домогосподарствами.

В матеріалі міститься аналітична інформація стосовно змін в поведінці споживачів в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: порівняння витрат українців та мешканців інших країн на певні категорії товарів та послуг, частка бюджету українців, яку вони витрачають на товари першої потреби у порівнянню із Німеччиною та Польщею, загальні витрати на дозвілля та купівлю електроніки українців за 2023 рік, витрати на перегляд стримінгових платформ та передоплати за телебачення в українців за 2023 рік порівняно із 2022 роком, на яких покупках українці економлять, ТОП-7 категорій товарів та послуг, на яких українці заощаджують, способи економії у стратегії у купівлі продуктів харчування, активність онлайн-шопінгу українців у 2023 році порівняно із 2021 роком, середній чек у традиційному та онлайн магазині, які товари українці найчастіше купують онлайн та офлайн, порівняння середніх чеків на деякі категорії товарів в онлайн та офлайн магазинах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: виторг всіх найбільших ритейлерів у 2023 році у порівнянні із 2022 роком, прибуток найбільших ритейлерів України за 2023 рік у порівнянні із 2022 роком, збитки ритейлерів за 2023 рік у порівнянні із 2022 роком, роздрібні продажі в супермаркетах і магазинах у січні – червні 2023‐го у порівнянні із 2022 роком, кількість товарів у середньому кошику, фактори, що вплинули на показники роботи ритейлерів, показники сегменту e‐commerce у 2023 році у порівнянні із 2022 роком, частка електронної комерції в українському ритейлі в 2023 році порівняно із 2021 роком.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку кав'ярень в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: кількість кав'ярень, що працює в Україні станом на кінець 2023 року, виторг сегменту, відвідуваність закладів та середній чек за 2023 рік порівняно із 2022 роком, кількість відкритих кав'ярень за друге півріччя 2023 року порівняно із аналогічним періодом 2022 року, кількість відкритих кав'ярень в Києві, найбільші гравці на ринку кав'ярень в Україні за 2023 рік.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: частка великих гравців на ринку online-ритейлу від всіх продажів, обсяг e-commerce-продажів в Україні за 2021 рік, рекламні бюджети в усіх категоріях у листопаді - грудні 2023-го року порівняно із показниками 2021 року, тенденції ринку e-commerce у воєнний час, обсяг витрачених коштів на онлайн-покупки українцями у 2023 році, кількість українців, які купують товари онлайн та частка українців, що зробила свою першу покупку у 2023 році, динаміка росту кількості замовлень за категоріями у 2023 році порівняно до 2022 року, очікуване зростання online-продажів у 2024 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронно комерції в Україні. Розглянуто наступне: обсяг онлайн-замовлень в ритейлі станом на квітень 2023 року у порівнянні із 2021 роком, співвідношення офлайн- та онлайн-продажів згідно з даними за 2023 рік, кількість щоденних відвідувачів та замовлень на онлайн-сайтах ритейлерів, частка продажів на сайтах різних ритейлів від загальних продажів за підсумками 2023 року, тенденції у поведінці онлайн-покупців.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: сума продажів товарів та послуг через інтернет, частка ecommerce у ритейлі, обсяг роздрібної торгівлі та онлайн-продажів в Україні у 2021-2023 роках, кількість інтернет-користувачів та інтернет-покупців в Україні у 2021-2023 роках, дохід в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, середній чек в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, кількість користувачів в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, витрати на рекламу в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, вартість кліку та розподіл кліків в категоріях: електроніка, продуктів та алкоголю, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, які канали приносять онлайн-ритейлерам найбільшу долю трафіку та доходу.

В матеріалі міститься аналітина інформація по ринку е-commerce в категорії товарів для догляду за домашніми тваринами. Розглянуто наступне: розбивка продажів за різними каналами трафіку у категорії зоотоварів на глобальному ринку станом на жовтень 2023 року, показники відвідувань вебсайтів, джерела трафіку в ніші зоотоварів в США, середній коефіцієнт конверсії (CVR) на різних сервісах розміщення реклами, у пошуковій мережі та у медійній мережі у 2023 році, середні витрати на конверсію, бенчмарки в ніші зоотоварів на різних сервісах розміщення реклами, рейтинг кліків (CTR) в індустрії догляду за домашніми тваринами порівняно із середнім показником CTR в інших галузях, ціна за клік порівняно із середньою ціною в інших галузях, показник СРА для петіндустрії, коефіцієнт відкриття електронних листів (Open Rate) у ніші зоотоварів та ветіндустрії, показник переходів з листів американських eCom-компаній з петіндустрії.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: як розвивався ринок e-commerce під час війни, динаміка обсягу ринку 2017-2023 та прогноз до 2028 року, купівельні звички споживачів в Україні, ключові фактори, які впливають на поведінку українських споживачів та мають бути враховані при побудові бізнес-стратегії компаній e-commerce, що продавати у 2024 році, фактори вибору брендів українцями.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: загальна сума інтернет-покупок українців протягом 2023 року, кількість українців, що робить покупки онлайн, кількість українців, що зробили свою першу онлайн-покупку в 2023 році, структура інтернет-покупок, улюблений час для онлайн-покупок, способи оплати, які обирають українці, середній чек на різних онлайн-платформах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: частка українців, що надає перевагам покупкам онлайн та офлайн, частка українців, що вважає, що купувати в інтернеті - легко, патернів поведінки в онлайні, частка активних та високозалучених споживачів в онлайні, частка користувачів, що в онлайні майже щодня купують товари та послуги онлайн, оплачують рахунки та користуються інтернет-банкінгом.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ресторанного бізнесу в Україні. Розглянуто наступне: виручка, відвідуваність та середній чек закладів громадського харчування України у другому півріччі 2023 року у порівнянні з аналогічним періодом 2022 року, динаміка зростання виручки, відвідуваності та середнього чеку у ресторанах, кав'ярнях, барах, кафе, пекарень, фастфудів, кальянних, тенденції на ринку, очікування власників закладів стосовно показників роботи закладів за 2023 рік, найбільші складнощі у 2023 році, як змінилась рентабельність у 2023 році порівняно до 2022 року, середня рентабельність закладів у 2023 році, середній фудкост у 2023 році, як змінилась кількість працівників у закладах у 2023 році.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ресторанного бізнесу в Україні. Розглянуто наступне: загальна кількість закладів ресторанного бізнесу за час великої війни, середній виторг у 2023 році в порівнянні з 2022 роком, зміни в середньому чеці, зміни у виручці закладів, кількість ресторанних ФОП і ТОВ у 2023 році порівняно з 2022 роком, рейтинг закладів за кількістю точок.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку електронної комерції в Україні. Розглянуто наступне: динаміка рекламного бюджету, доходу, користувачів, вартості залучення користувача, середнього чеку, ЧРВ з січня 2022 по лютий 2023 року в сфері продуктів, електронної та побутової техніки, одягу та взуття, товарів для дітей, зоотоварах, косметиці, гігієнічних і господарських товарах, кількість користувачів та доходів за областями у вищезгаданих сферах, динаміка та ключові зміни середнього чека за 2022 рік в різних нішах, динаміка доходу у різних нішах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку продовольчого ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: головний фактор впливу на український ринок FMCG, динаміка попиту на продукцію FMCG за час війни за період вересень-серпень 2022-2023 року, в порівнянні з аналогічним періодом 2020-2021 року, найбільш популярні категорії товарів, зростання та падіння за окремими позиціями товарів в різних гравців ринку, основні тренди для покупця товарів категорії FMCG, тренди і прогнози на 2024 рік, середня частота походів в магазин за запланованим асортиментом товарів в 2022 та 2023 році, тренд на здорове харчування, кількість одиниць обліку товарних позицій (SKU), що представлені в різних торгівельних форматах, продажі в категорії private label cтаном на серпень 2023 року, частка таких брендів cтаном на серпень 2023 року, тренди на 2024 рік.

Зв'язатися з нами