В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами на ТБ в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: стан рекламного ринку в Україні за 2025 рік, частка іноземних платформ на українському ринку, роль ШІ у створенні контенту, про експансію за кордон і помилки, прогнози ринку.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтернет реклами в Україні за 1 півріччя 2025 року. Розглянуто наступне: динаміка обсягу ринку медійної реклами за 2018 - 1 півріччя 2025 року, динаміка обсягу ринку платного пошуку за 2018 - 1 півріччя 2025 року, динаміка обсягів окремих сегментів ринку, розподіл медійного ринку по форматах, вплив глобальних гравців на ринок, відстежувана агенціями частка programmatic закупівель, розподіл медіа реклами mobile/desktop на ринку в цілому та за окремими гравцями, частки мобільної дисплейної і відео реклами на ринку та у основних гравців, частка Connected TV від video бюджету і розподіл між гравцями, частка диджитал аудіо.
В матеріалі міститься аналітична інформація про рекламно-комунікаційний ринок України за 2025 рік. Розглянуто наступне: прогнози розвитку ринку, загальна динаміка ринку порівняно з 2024 роком, показники для телебачення та digital TV, зовнішньої реклами та DOOH, радіо й друкованих медіа, прогноз для digital сегмента з урахуванням SMM, SEO, пошуку, інфлюенсер-маркетингу та інших напрямів, тенденції у маркетингових сервісах, фактори впливу на ринок.
В матеріалі міститься аналітчина інформація по ринку ТВ-реклами в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: продажі реклами на телеканалах за перші 20 тижнів 2025-го порівняно з аналогічним періодом минулого року, скільки отримали медіагрупи у 2024 році, фактори впливу на ринок ТВ-реклами, кількість проданих GRP на топ-7 національних каналах за січень-травень 2025 року порівняно із 2024 роком, кількість проданих GRP за найпопулярнішими категоріями на топ-7 національних каналах, як змінилися рекламодавці на радіо.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтернет-реклами в Україні за 2025 рік. Розглянуто наступне: прогноз демографічної та економічної ситуації в Україні до 2040 року, частота використання інтернету за типом міста, віковою групою, використання пристроїв для користування інтернет, топ-10 причин використання інтернет, динаміка медіа-ринку в Україні за 2018-2025 рр., формати-лідери відновлення ринку, медіа інфляція 2025, спліт інструментів на ринку у світі порівняно із Україною за 2023-2024 рр., динаміка інвестицій в пошукову рекламу за 2023-2025 рр., динаміка медіа відео та дисплей інвестицій, частка мобільних розміщень в бюджетах, виклики перед маркетингкомандами, секунди уваги на кожні 1000 показів, зв’язок між увагою та ефективністю, екосистема OTT/CTV платформ, як українці дивляться відео у 2025, розподіл частки преміум підписників по віковим сегментам, медіаспоживання VOD платформ.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок реклами в Україні за червень 2025 року. Розглянуто наступне: результати дослідження охоплення та згадуваності реклами за категоріями, приклади розбіжності між рівнем контактів та запам’ятовуваністю, вплив креативу на ефективність комунікації, структура каналів за частотою рекламних контактів, відмінності домінуючих каналів для різних категорій, проблеми слабкої запам’ятовуваності рекламних повідомлень, рекомендації брендам щодо підвищення ефективності креативу та планування медіастратегії.
В матеріалі міститься аналітична інформація по медійному ринку України за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка росту медійного ринку за 2021-2025 рр., динаміка рекламного ринку в розрізі медіа за 2021-2025 рр., частка українців, які звертають увагу на бренд перед покупкою у 2024 році, рекламний ринок в розрізі категорій, очікування на 2025 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: тренди ринку DATA, чому увага стає ключовим показником ефективності реклами, як ШІ агенти трансформують диджитал маркетингові кампанії, тренди ринку MOBILE-реклами, тренди SMM, тренди ІNFLUENCER МARKETING, обсяг світового ринку ІМ за 2016-2024 рр., ключові фактори росту ринку ІМ, тренди DOOH, прогноз розвитку рекламно-комунікаційного ринку України, DOOH реклама - тенденції та прогноз 2024-2033, прогнози programmatic DOOH реклами до 2029 року, тренди вимірювання DOOH у світі, тренди PROGRAMMATIC, кючові фактори тренду server-side ad insertion в ОТТ, тренди PERFORMANCE.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку digital-реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: структура річних обігів агенцій цифрової розробки України за 2024 рік, кількість компаній, що збільшили свій обіг у 2024 році по відношенню до 2023, зовнішній рейт компанії за 2024 рік порівняно із 2023 роком, середній бюджет одного проєкту, кількість проєктів компаній порівняння за 2023 та 2024 роки, кількість людей в компаніях, динаміка основних показників компаній, ніші, з якими працюють компанії, канали продажів, кількість pro bono проєктів, зроблених компанією за 2024 рік, залежність маржинальності від вартості проєкту, залежність зовнішнього рейту та кількості проєктів від вартості проєкту, залежність кількості проєктів від розміру команди.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: загальний обсяг ринку реклами в Україні за 2024 рік порівняно із 2023 роком, прогноз об'ємів ринку на 2025 рік, обсяги ринку реклами в Україні у розрізі напрямків за 2024 рік порівняно із 2023 роком, фактори впливу на ринок реклами в Україні за 2024 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по рекламно-комунікаційному ринку в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяги рекламно-комунікаційного ринку ринку в Україні в розрізі окремих складових ринку ха 2023-2024 роки та прогноз об'ємів на 2025 рік, обсяги ринку digital development за 2023-2024 роки та прогноз обсягів на 2025 рік, основні драйвери ринку.
В матеріалі міститься інформація по трендам діджитал маркетингу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг інвестицій в digital в Україні у 2024 році порівняно із 2023 роком, обсяг інвестицій в digital в Польщі та США, особливостіі планування в компаніях на ринку за 2022-2024 рр., частка платної видачі в пошукових системах від загального ринку digital-реклами за перше півріччя 2024 року, тренди маркетингу в Україні.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетингу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні проблеми, з якими зіткнулися маркетингові компанії, вплив війни на бізнес та стратегію, що змінилось в стратегії в 2024, виклики перед маркетинг-командами зараз та у найближчому майбутньому, специфіка взаємодії з рекламними агенціями, критерії вибору рекламних агенцій, труднощі в роботі з рекламними агенціями, тренди в маркетинговій комунікації, які ключові тенденції в рекламній комунікації спостерігаються в Україні, зокрема у змісті комунікацій, каналах, підходах, порівняння змін маркетингової активності з 2022 до 2024 рр., наскільки сильно змінилися підходи до управління медійною рекламою за 2014-2024 рр., частота контактів зі споживачем у 2024 році, порівняно до 2023 року, плани на поновлення медіа-активності, наскільки сильно змінилися підходи до управління non-media рекламно-комунікаційною активністю за 2014-2024 рр., зміни в non-media активності після 24.02, як змінилась кількість проєктів у 2024 році, порівняно до 2023 року, наскільки сильно змінилися підходи до управління маркетинговими дослідженнями за 2014-2024 рр., як змінилась кількість досліджень у порівнянні з минулим роком, оцінка ефективності digital-реклами.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку інтернет-реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка медійної реклами за 2018-2024 рр., динаміка платного пошуку за 2018-2024 рр., обсяг окремих сегментів ринку за 2021-2024 рр., розподіл медійного ринку по форматах за 2018-2024 рр., вплив глобальних гравців, відстежувана агенціями частка programmatic закупівель, розподіл медіа реклами mobile/desktop на ринку в цілому та за окремими гравцями, частки мобільної дисплейної і відео реклами на ринку та у основних гравців, частка Connected TV від video бюджету і розподіл між гравцями, частка диджитал аудіо.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетингових сервісів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка ринку маркетингових сервісів в Україні за 2017-2024 рр., структура ринку маркетингових сервісів за сегментами за 2019-2024 рр., коментарі експертів ринку маркетингових сервісів в Україні стосовно настроїв, трендів та планів ринку.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку SMM в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: загальний обсяг ринку SMM за 2024 рік, динаміка обсягу ринку SMM за 2021-2025 рр., структура ринку за категоріями, динаміка категорій SMM ринку за 2021-2024 рр.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний ріст ринку реклами в Україні за 2024 рік порівняно із 2023 роком, обсяги ринку інтерактивної реклами за 2024 рік порівяно із 2023 роком, основні драйвери ринку інтерактивної реклами, обсяги ринку ТБ реклами за 2024 рік, частка ринку спонсорства від всієї телевізійної реклами, прогнозовані обсяги рекламної комунікації у транзитній рекламі за 2024 рік порівняно із 2023 роком, очікуваний ріст ринку радіо реклами в 2024 році, основні чинники, які впливають на очікування на ринку реклами в пресі на 2024 рік, очікуване зростання ринку маркетингових сервісів в Україні на 2024 рік, обсяг ринку МС за 2023 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку influencer marketing в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: загальний обсяг ринку Influencer Marketing за 2021-2025 рр., розподіл форм співробітництва, динаміка форм співробітництва у Influencer marketing за 2021-2024 рр., частки категорій послуг.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за липень 2024 року. Розглянуто наступне: вартіість договорів на рекламу за 24 лютого 2022 – 24 лютого 2023 порівняно із 2021 роком та за 7 місяців 2024 року, динаміка витрат на рекламу в Україні за 2021 - 7 місяців 2024 року, тенденції ринку реклами в Україні, структура витрат на рекламу у розрізі областей України, топ-5 міськрад за витратами на рекламу.
В матеріалі міститься аналітична інфомація по ринку SSM в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг відновлення ринку SSM на різних платформах за 2024 рік порівняно із попереднім роком, рівень відновлення ринку за категоріями, кількість публікацій на ринку за категоріями у розрізі платформ, середня кількість підписників по всім категоріям у розрізі платформ, середня залученість по ринку у розрізі платформ, формати та типи контенту на різних платформах, рівень модерації сторінок на платформах, прояви благодійоості.