В матеріалі міститься аналітична інформація про рекламно-комунікаційний ринок України за 2025 рік. Розглянуто наступне: прогнози розвитку ринку, загальна динаміка ринку порівняно з 2024 роком, показники для телебачення та digital TV, зовнішньої реклами та DOOH, радіо й друкованих медіа, прогноз для digital сегмента з урахуванням SMM, SEO, пошуку, інфлюенсер-маркетингу та інших напрямів, тенденції у маркетингових сервісах, фактори впливу на ринок.
В матеріалі міститься аналітична інформація про ринок реклами в Україні за червень 2025 року. Розглянуто наступне: результати дослідження охоплення та згадуваності реклами за категоріями, приклади розбіжності між рівнем контактів та запам’ятовуваністю, вплив креативу на ефективність комунікації, структура каналів за частотою рекламних контактів, відмінності домінуючих каналів для різних категорій, проблеми слабкої запам’ятовуваності рекламних повідомлень, рекомендації брендам щодо підвищення ефективності креативу та планування медіастратегії.
В матеріалі міститься аналітична інформація по медійному ринку України за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка росту медійного ринку за 2021-2025 рр., динаміка рекламного ринку в розрізі медіа за 2021-2025 рр., частка українців, які звертають увагу на бренд перед покупкою у 2024 році, рекламний ринок в розрізі категорій, очікування на 2025 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: тренди ринку DATA, чому увага стає ключовим показником ефективності реклами, як ШІ агенти трансформують диджитал маркетингові кампанії, тренди ринку MOBILE-реклами, тренди SMM, тренди ІNFLUENCER МARKETING, обсяг світового ринку ІМ за 2016-2024 рр., ключові фактори росту ринку ІМ, тренди DOOH, прогноз розвитку рекламно-комунікаційного ринку України, DOOH реклама - тенденції та прогноз 2024-2033, прогнози programmatic DOOH реклами до 2029 року, тренди вимірювання DOOH у світі, тренди PROGRAMMATIC, кючові фактори тренду server-side ad insertion в ОТТ, тренди PERFORMANCE.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку digital-реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: структура річних обігів агенцій цифрової розробки України за 2024 рік, кількість компаній, що збільшили свій обіг у 2024 році по відношенню до 2023, зовнішній рейт компанії за 2024 рік порівняно із 2023 роком, середній бюджет одного проєкту, кількість проєктів компаній порівняння за 2023 та 2024 роки, кількість людей в компаніях, динаміка основних показників компаній, ніші, з якими працюють компанії, канали продажів, кількість pro bono проєктів, зроблених компанією за 2024 рік, залежність маржинальності від вартості проєкту, залежність зовнішнього рейту та кількості проєктів від вартості проєкту, залежність кількості проєктів від розміру команди.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: загальний обсяг ринку реклами в Україні за 2024 рік порівняно із 2023 роком, прогноз об'ємів ринку на 2025 рік, обсяги ринку реклами в Україні у розрізі напрямків за 2024 рік порівняно із 2023 роком, фактори впливу на ринок реклами в Україні за 2024 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по рекламно-комунікаційному ринку в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяги рекламно-комунікаційного ринку ринку в Україні в розрізі окремих складових ринку ха 2023-2024 роки та прогноз об'ємів на 2025 рік, обсяги ринку digital development за 2023-2024 роки та прогноз обсягів на 2025 рік, основні драйвери ринку.
В матеріалі міститься інформація по трендам діджитал маркетингу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: обсяг інвестицій в digital в Україні у 2024 році порівняно із 2023 роком, обсяг інвестицій в digital в Польщі та США, особливостіі планування в компаніях на ринку за 2022-2024 рр., частка платної видачі в пошукових системах від загального ринку digital-реклами за перше півріччя 2024 року, тренди маркетингу в Україні.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетингу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: основні проблеми, з якими зіткнулися маркетингові компанії, вплив війни на бізнес та стратегію, що змінилось в стратегії в 2024, виклики перед маркетинг-командами зараз та у найближчому майбутньому, специфіка взаємодії з рекламними агенціями, критерії вибору рекламних агенцій, труднощі в роботі з рекламними агенціями, тренди в маркетинговій комунікації, які ключові тенденції в рекламній комунікації спостерігаються в Україні, зокрема у змісті комунікацій, каналах, підходах, порівняння змін маркетингової активності з 2022 до 2024 рр., наскільки сильно змінилися підходи до управління медійною рекламою за 2014-2024 рр., частота контактів зі споживачем у 2024 році, порівняно до 2023 року, плани на поновлення медіа-активності, наскільки сильно змінилися підходи до управління non-media рекламно-комунікаційною активністю за 2014-2024 рр., зміни в non-media активності після 24.02, як змінилась кількість проєктів у 2024 році, порівняно до 2023 року, наскільки сильно змінилися підходи до управління маркетинговими дослідженнями за 2014-2024 рр., як змінилась кількість досліджень у порівнянні з минулим роком, оцінка ефективності digital-реклами.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку маркетингових сервісів в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: динаміка ринку маркетингових сервісів в Україні за 2017-2024 рр., структура ринку маркетингових сервісів за сегментами за 2019-2024 рр., коментарі експертів ринку маркетингових сервісів в Україні стосовно настроїв, трендів та планів ринку.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: очікуваний ріст ринку реклами в Україні за 2024 рік порівняно із 2023 роком, обсяги ринку інтерактивної реклами за 2024 рік порівяно із 2023 роком, основні драйвери ринку інтерактивної реклами, обсяги ринку ТБ реклами за 2024 рік, частка ринку спонсорства від всієї телевізійної реклами, прогнозовані обсяги рекламної комунікації у транзитній рекламі за 2024 рік порівняно із 2023 роком, очікуваний ріст ринку радіо реклами в 2024 році, основні чинники, які впливають на очікування на ринку реклами в пресі на 2024 рік, очікуване зростання ринку маркетингових сервісів в Україні на 2024 рік, обсяг ринку МС за 2023 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні за липень 2024 року. Розглянуто наступне: вартіість договорів на рекламу за 24 лютого 2022 – 24 лютого 2023 порівняно із 2021 роком та за 7 місяців 2024 року, динаміка витрат на рекламу в Україні за 2021 - 7 місяців 2024 року, тенденції ринку реклами в Україні, структура витрат на рекламу у розрізі областей України, топ-5 міськрад за витратами на рекламу.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами фармбрендів у медіа в Україні за І квартал 2024 року. Розглянуто наступне: динаміка обсягів ринку реклами на ТБ фармацевтичних брендів за підсумками І кв. 2014–2024 рр., динаміка закуплених рейтингів EqGRP телевізійної реклами фармбрендів з січня 2021 до березня 2024 р., активність іноземних маркетуючих організацій на ТБ, топ-10 фармбрендів та маркетуючих організацій за показником EqGRP за підсумками І кв. 2024 р., динаміка EqGRP телевізійної реклами та обсягів продажу з січня до кінця березня 2024 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2022 до березня 2024 р., динаміка показників реклами в інтернеті Impressions та Viewable ad contacts з січня до березня 2024 р.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами одягу в Україні та світі за 6 місяців 2024 року. Розглянуто наступне: приклади відкритих, платних та власних джерел інформації, обсяг транзакцій в українському е-комерс за 2023 рік порівняно із 2022 рокуом, частка сегменту "Одяг та взуття" в структурі транзакцій е-комерс за 2023 рік, частка замовлень у 2023 році, що були оплачені карткою під час покупки, основний пристрій для онлайн-пошуку та покупок, обсяг медіаінвестицій та обсяг показів реклами на ринку одягу та взуття за 2021 - 1 півріччя 2024 рр., динаміка медіарозміщення у діджиталі за 2022 - червень 2024 рр., динаміка медіабюджетів виробників одягу за 2021 - 1 півріччя 2024 рр., обсяг запитів за 2023 порівняно з 2021 роком, чому аналіз власних джерел є найважливішим.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка гравців роздрібної торгівлі, що планує збільшувати інвестиції в канал ритейл-медіа, обсяг прибутку українських новинних онлайн-ЗМІ за допомогою AdTech-реклами за перший рік повномасштабного вторгнення, очікуваний обсяг реклами на 2024 рік, загальносвітовий тренд на рекламному ринку, частка ритейл-медіа від загального обсягу витрат на ЗМІ та потенціал зростання.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами азартних ігор в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: хто відноситься до ліцензіатів КРАЇЛ станом на 23 травня 2024 року, обсяг прибутку телебачення та інтернет-медіа від реклами азартних ігор у 2023 році, обсяг рекламного медіаринку в Україні у 2023 році та очікуваний обсяг на 2024 року, частка немаркованої реклами на користь грального бізнесу в онлайн-медіа за грудень 2023 - березень 2024 рр., доходи лідерів грального бізнесу в Україні за 2023 рік.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами азартних ігор в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка доходів телеканалів від реклами азартних ігор та букмекерських контор в 2021 та 2023 роках, частка "азартного" сегменту від загального хронометражу всіх категорій реклами на ТБ у 2024 році у порівнянні із аналогічними періодами минулих років, частка прихованої реклами на користь грального бізнесу в стрічках новин популярних онлайн-медіа з червня по жовтень 2023 року, щотижневий та щомісячний обсяг програшів українців в онлайн-казино у 2023 році, цільова аудиторія онлайн-казино, фактори впливу на кількість реклами ігор.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку фармацевтичної реклами в Україні. Розглянуто наступне: динаміка обсягів ринку реклами на ТБ із зазначенням внеску категорії фармацевтичних брендів за підсумками 2013–2023 рр., помісячна динаміка закуплених рейтингів EqGRP телевізійної реклами фармбрендів з січня 2022 до грудня 2023 р., поденна динаміка EqGRP телевізійної реклами та обсягів продажу у грошовому вираженні бренду «Х» з січня до кінця грудня 2023 р., топ-10 фармбрендів за показником EqGRP за підсумками 2023 р., топ-10 маркетуючих організацій за показником EqGRP за підсумками 2023 р., кількість показів реклами фармбрендів в інтернеті з січня 2021 до вересня 2023 р., топ-10 фармбрендів за кількістю показів реклами в інтернеті за підсумками 2023 р.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку реклами в Україні. Розглянуто наступне: ринок рекламної індустрії у 2023 році відносно 2022 року, рівень падіння ринку реклами у 2022 році відносно 2021 року, ринок телебачення у 2023 році відносно 2022 року, тренди медіаіндустрії притаманні 2023 року, середні чеки рекламних бюджетів, частка закордонних замовлень від загального обороту у 2022 та 2023 роках.
В матеріалі міститься аналітична інформація по рекламно-комунікаційному ринку України. Розглянуто наступне: об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2023 році по відношенню до 2022 року, підсумки 2022 року стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2022 до 2021 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023 р. стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2023 до 2022 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2024 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, відсоток зміни 2024 до 2023 стосовно ТБ-реклами, реклами в пресі, OOH Media, радіо реклами, Digital (Internet) Media реклами та загального ринку реклами, прогноз 2023, динаміка 23/22, прогноз 2024 та динаміка 24/23 стосовно банерної реклами, оголошеннь в соціальних мережах, rich medіа, цифрових відео, пошуку (платна видача в пошукових системах), включаючи частину GDN, інфлюенсер маркетингу, SMM, SEO, Digital Development-у, іншого диджиталу.