Матеріал надає інформацію про конкретні ритейлери та їх мобільні додатки, а також оцінки користувачів та проблеми, з якими вони стикаються при використанні цих додатків. Розглянуто наступне: аналіз мобільних додатків для рітейлерів в Україні, дослідження ключових функцій та особливостей цих мобільних додатків, у тому числі надання інформації про кількість завантажень та оцінок у магазинах додатків, опис основних характеристик кожної програми, таких як функції лояльності, опції доставки, оплата через мобільний додаток та інші, згадка про проблеми та недоліки, з якими користувачі стикаються при використанні цих додатків, на основі відгуків у магазинах додатків, кількість завантажень та рейтингів додатків у Play Market та App Store, їх популярність та задоволеність користувачів.

В даному тексті розглядаються такі питання: робота мобільних додатків для різних сфер діяльності в Україні, таких як аптеки, автозаправні станції (АЗС), дитячі розважальні центри та кінотеатри, аналіз ключових функцій та особливостей мобільних додатків різних компаній, оцінка задоволеності користувачів та рейтинги додатків у магазинах додатків (Play Market та App Store) на основі відгуків користувачів, основні функціональні можливості (налаштування повідомлень, купівля квитків, отримання бонусів та знижок, а також виявлення недоліків та проблем, на які користувачі найчастіше скаржаться), вказівку на кількість завантажень додатків та їх поширеність серед користувачів, порівняння додатків усередині однієї сфери діяльності.

В даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку CRM-систем в Україні. Розглянуто: новини українського ринку CRM-систем, коментарі учасників ринку, українські та західні CRM-системи, вартість використання систем.

Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор у світі. Розглянуто: статистика глобального ринку гейм-індустрії та користувача, глобальні гравці ринку по регіонах з річними темпами зростання, прогноз по ринку до 2024 року, частки ринку ігор за статтю, структура гравців з лютого 2020 по травень 2021, доход від підписки на консолі з 2019-2024 рр., згідно з прогнозами, використання соціальних платформ, перегляд рекламних заходів Fortnite, Minecraft та Roblox, години переглядів та трансляцій на Twitch і Youtube, спостережуване та очікуване зростання використання хмарних ігор на регіон.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками квітня 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку комп'ютерних ігор України, вплив війни на індустрію, динаміка продажів комп'ютерних ігор порівняно з довоєнним періодом, топ 20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів в українському рітейлі за лютий 2022 року, топ 20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів українському рітейлі за березень 2022 року, топ 20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів в українському рітейлі за квітень 2022 року, короткі висновки.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні на березень 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції індустрії ігор, вплив війни на ринок, Топ-20 найпопулярніших ігор за кількістю продажів в українському рітейлі за березень 2022 р., короткі висновки та прогнози експертів.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками січня 2022 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку комп'ютерних ігор в Україні, рейтинг найбільш ігор, що продаються в українському рітейлі, порівняння з показником продажів комп'ютерних ігор у січні 2021 року, та попередніми періодами.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками грудня 2021 року. Розглянуто: топ-20 найпопулярніших ігор грудня 2021 року, причини падіння продажів у 2021 році порівняно з 2020 рр., динаміка річних продажів ігор в українському рітейлі з 2018-2021 рр., коментарі експертів ринку, рейтинг продажів ігор українських розробників, короткі висновки та очікування щодо ринку.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні. Розглянуто: результати опитування гравців на вибір ігор, найкраща гра серед користувачів та найпопулярніша платформа для ігор, друга за популярністю ігрова платформа серед вітчизняних розробників, найменш популярна ігрова платформа.

У звіті представлена аналітична інформація щодо ринку витрат на мобільні програми у світі за підсумками 2021 року. Розглянуто: статистика витрат на мобільні програми за підсумками року, порівняння показників витрат 2021 року з АППГ, глобальні споживчі витрати на мобільні програми та ігри в 2020 та 2021 рр. (Google Play/Play market), топ касових мобільних додатків у 2021 році, обсяги завантажених додатків у світі у 2020 та 2021 рр., глобальні витрати на ігри по платформах за два останні роки, топ завантажених ігор за 2021 рік, короткі висновки.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку мобільних додатків за підсумками 2021 року. Розглянуто: статистика ринку мобільних програм у 2021 році, динаміка витрат на мобільні ігри у світі у 2021 році до 2020-го у розрізі платформ (Google Play/App Store), топ найбільш прибуткових ігор у світі, топ ігор за кількістю скачувань у 2021 році , короткі висновки.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками листопада 2021 року. Розглянуто: щомісячний рейтинг продажів ігор в Україні на фізичних носіях, топ-20 найпопулярніших консольних ігор з продажу в українському рітейлі у листопаді, зміна в рейтингу порівняно з жовтнем, короткі висновки та прогнози.

В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку комп'ютерної індустрії світу та України. Розглянуто: стан та тенденції розвитку індустрії комп'ютерних ігор, настрої споживачів та ймовірне майбутнє ігрової галузі, характеристика ігрового ринку України.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку комп'ютерних ігор в Україні за підсумками жовтня 2021 року. Розглянуто: стан та тренди ринку комп'ютерних ігор в Україні, рейтинг продажів ігор в Україні на фізичних носіях, продаж дисків з іграми в Україні з 2018-2021 рр., рейтинг продажів консольних ігор в українському рітейлі у жовтні 2021 року.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку мобільних додатків в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: тенденції розвитку індустрії мобільних додатків, топ встановлених додатків, статистика замовлень через сайт та мобільний додаток серед клієнтів Zakaz.ua у 2020-2021 рр., статистика користувачів Android та iOS серед клієнтів Zakaz.ua у 2020-2021 рр., короткі висновки .

У матеріалі представлені ігри, які найчастіше купували і які найбільше грали в Steam в 2021 році. Розглянуто: ігри, які приносили найбільше грошей, найкращі нові релізи, найпопулярніші ігри.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку мобільних додатків в Україні. Розглянуто: динаміка кількості мобільних додатків та завантажень додатків, статистика замовлень клієнтів zakaz.ua через сайт та мобільний додаток, частка користувачів Android та IOS платформами, статистика користувачів Android та iOS серед клієнтів Zakaz.ua у 2020-2021 рр., короткі висновки.

В огляді представлена ​​аналітична інформація щодо ринку мобільних додатків. Розглянуто: питома вага покупок через смартфон, портрет онлайн-споживача, найбільш популярні напрямки в рітейлі серед мобільних додатків, топ-50 додатків IOS за напрямками, топ-50 додатків Android за напрямками, вартість розробки мобільного додатка, функціональний набір додатків, вартість додаткового функціоналу мобільних програм за категоріями, проблеми розробки мобільного додатка, перелік компаній, яким слід розробити мобільний додаток, альтернативи.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку мобільних додатків. Розглянуто: результати дослідження індустрії мобільних додатків в Україні, загальна кількість установок додатків в Україні, кількість установок додатків на Android, на iOS, витрати в додатках, витрати в додатках Android та iOS.

Зв'язатися з нами