У цьому огляді представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу іграшками в Україні. Розглянуто наступне: динаміка продажів товарів для дітей, зростання продажів товарів для дітей в Україні в 2023 році, попит на іграшки перед Різдвом та Новим роком, популярні категорії товарів для дітей, потрібні перед святами, зростання продажів різних категорій товарів для дітей у період з жовтня по листопад 2023 року, популярні бренди іграшок, популярні бренди іграшок, які віддають перевагу клієнтам магазину, перелік популярних брендів (Lego, L.O.L. Surprise!, Barbie, Hot Wheels і Strateg), цілі благодійності.

Стаття надає інформацію про шлях до успіху мережі магазинів мережі продажів іграшок, їх філософії, розвитку та майбутніх планів для зміцнення свого лідерства на ринку дитячих товарів в Україні. Розглянуто таке: історія успіху магазинів, розвиток компанії з розширенням асортименту товарів та відкриттям нових магазинів по всій Україні, приклади відгуків клієнтів, які високо оцінюють якість та асортимент товарів у магазинах та висловлюють довіру компанії, співпрацю зі світовими брендами для надання клієнтам якісних іграшок, спеціальні акції та майбутні плани, розвиток онлайн-торгівлі та успіх сайту компанії у продажу іграшок в Україні.

Цей огляд містить відомості про ціноутворення на шкільне приладдя та канцелярські товари в роздрібних мережах на поточний 2023 рік. Розглядає: зміну вартості підготовки до навчального року порівняно з попереднім 2022 роком, попит на канцелярські товари, інформацію про найнижчі ціни на товари для учнів та які з них можна придбати за найвигіднішими умовами у супермаркетах.

У цій публікації представлено аналітичну інформацію про ринок канцелярських товарів в Україні в сезоні 2022 року. Розглянуто наступні аспекти: поточний стан та тенденції попиту на шкільні товари в Україні, вплив військових конфліктів на ринок шкільних товарів, утримання шкільного кошика на 2022 рік, перелік необхідних товарів та їх ціни, динаміка продажів товарів та техніки у різних категоріях, а також нові тенденції на ринку.

У даному матеріалі представлено аналітичну інформацію про ринок товарів для школи в Україні. Розглядаються такі аспекти: загальний обсяг ринку шкільних товарів з 2019 по 2022 рік, сезонні коливання на ринку, динаміка запитів у категорії канцелярії та шкільної форми, очікування з боку споживачів, коментарі учасників ринку та бюджет, виділений на просування товарів у даному сегменті.

У цьому огляді представлена аналітична інформація про ринок товарів для школи у 2022 році. Розглядаються такі аспекти: поточний стан та тенденції на ринку шкільних товарів у сезоні 2022 року, динаміка ринку, особливості цього сезону, вплив пандемії COVID-19 на ринок та плани споживачів щодо витрат на шкільні товари.

У цьому огляді наведено аналітичну інформацію про ринок товарів для школярів в Україні. Аналізуються наступні аспекти: швидкість скорочення сегменту шкільних товарів на українському ринку з 24 лютого, динаміка продажів 26 та 27 серпня 2022 року, зміни у продажах канцелярських товарів після 1 вересня, тенденції у розвитку ринку шкільних товарів, експертний коментар про стан ринку та короткі висновки.

У цьому огляді наведено аналітичну інформацію про ринок товарів, необхідних для школярів в Україні. Аналізуються такі аспекти: поточний стан та динаміка розвитку ринку шкільних товарів в Україні, структура шкільного кошика товарів за 2022 рік, сезонні коливання попиту на ринку, популярні та менш популярні категорії товарів, продаж освітньої техніки, переваги щодо української продукції, а також нові тенденції на ринку.

У цьому огляді представлено аналітичну інформацію про ринок канцелярських товарів в Україні на сезон 2021 року. Розглядаються такі аспекти: поточний стан та тенденції продажу канцелярських товарів, п'ять ключових категорій товарів та послуг, найбільш тісно пов'язаних з підготовкою учнів до нового навчального року, рейтинг країн за середнім чеком у сегменті товарів для школи та онлайн-освіти, основні джерела продажу в області товарів для школи та онлайн-освіти, а також короткі висновки на цю тему.

В даному матеріалі представлена аналітична інформація про ринок канцелярських товарів для першокласників в Україні та кількох інших країнах світу. Аналізуються такі аспекти: витрати, які несуть батьки учнів першого класу, та їх співвідношення із середньою заробітною платою, середня ціна шкільних портфелів, основних предметів, матеріалів для творчості та навчальної форми, середня вартість базового комплекту для першокласника в Україні, а також порівняння середніх витрат у різних країнах.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку продажу дитячих товарів в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: загальні тренди ринку, частка українців, які купують дитячі товари онлайн/офлайн, середній чек купівлі дитячих товарів (в онлайн-магазинах і традиційних магазинах середній чек майже не відрізняється), трійка найважливіших критеріїв вибору при купівлі дитячих товарів, вплив бренду товару на вибір покупців і імпульсивність здійснення покупок.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку дитячих товарів України. Розглянуто: стан та тенденції ринку дитячих товарів, вплив пандемії Covid-19 на бізнес, обсяг світового ринку дитячих товарів у 2018 році, прогнози щодо ринку до 2026 року, тенденції ринку дитячих товарів в Україні, драйвери зростання ринку.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку роздрібної торгівлі дитячими товарами в Україні. Розглянуто: результати аналізу топ-9 найбільших мереж із рітейлу товарів для дітей, структура ринку дитячих товарів України за гравцями, кількість магазинів найбільших гравців по регіонах України.

У матеріалі представлено аналітичну інформацію про ринок дитячого харчування в Україні за підсумками 2017 року. розглянуто: динаміка продажів дитячого харчування в натуральному вираженні, основні сегменти ринку, що показали найбільшу зміну, тенденції у даних сегментах про інші факти про ринок дитячого харчування в Україні за підсумками 2017 року.

В огляді представлена інформація щодо електронної торгівлі дитячими товарами в Україні, а саме: загальні тенденції розвитку інтернет торгівлі галузевими товарами, темп зростання запитів у пошуку, темп зростання кількості запитів з мобільних пристроїв, динаміка запитів дитячих товарів за видами (дитячий одяг, дитяче взуття, дитячі іграшки), кількість переходів за видами пристроїв, основні гравці-лідери з інтернет-пошуку, основні канали трафіку, динаміка CTR, динаміка вартості переходу по рекламі, глибина переглядів у контекстній рекламі.

У даному матеріалі представлений рейтинг торгових мереж з продажу дитячих товарів України, коротка характеристика проведеного аудиту, інші висновки щодо нього, проблеми торгових мереж.

В огляді представлена ​​аналітична інформація щодо ринку рітейлу товарами для дітей в Україні. Розглянуто: статистика народжуваності в країні, стан та загальні тенденції дитячого рітейлу, коментарі учасників ринку з динаміки продажів, обсяги продажу товарів для дітей за 2015 та початок 2016 рр., споживчі переваги в сегменті дитячих товарів, найбільші ритейлери дитячих товарів в Україні за кількістю торгових точок станом на травень 2016 р., конкуренція на ринку серед гравців, орендні ставки для операторів ринку товарів для дітей на 2 кв. 2016 р., особливості рітейлу в ТРЦ, тренди e-commerce сегменту дитячих товарів.

Огляд розглядає інформацію щодо українського ринку товарів для дітей. А саме: вплив економічних факторів на розвиток ринку, дохід від реалізації взуття та одягу у 2014 році, частки дитячих товарів українського виробництва за видами (дитяче харчування, відеоіграшки та іграшки, одяг, взуття), ситуація на ринку, тенденції світового ринку товарів дитячих товарів , стислі прогнози.

Аналітичний звіт, поданий у цьому огляді, містить дані щодо ритейлу товарів для дітей в Україні. Розглядається таке: основні оператори ринку, обсяги імпорту/експорту дитячих товарів (іграшки, одяг, дитяче харчування) у 2013, 2014 рр., порівняння імпортних та експортних поставок за останні два роки.

Продавці іграшок кидаються між покупцями, які бажають все нових розваг і виставляють непомірні рахунки власниками торгових площ. Прагнення киян побалувати своїх нащадків зіграло на руку продавцям іграшок: за рік їм вдалося на третину збільшити обсяги реалізації. А готовність батьків платити за якість та корисність дитячої розваги дозволило подвоїти суму середнього чека. Але погодившись платити не торгуючись, покупці хочуть отримати максимально широкий асортимент, вмістити який у невеликі магазини все складніше. Розширювати ж торгові площі продавці, побоюючись втратити прибуток, поки що не готові.

Зв'язатися з нами