В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: динаміка індексу самопочуття ритейлу січень 2021-2024 рр., середня вакантність торгових площ в Україні станом на січень 2024 року, очікування щодо вакантності на 2024 рік, як змінилися орендні ставки з січня 2023-го по січень 2024 року, що найбільше впливає на формування орендних ставок в ТЦ, перспективи будівництва та відкриття ТРЦ у 2024 році, найбільші виклики у роботі ТРЦ у 2024 році, 10 областей з найбільшою кількістю повітряних тривог у робочий час у грудні 2023 року, як повітряні тривоги впливають на роботу ТРЦ.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі в Україні. Розглянуто наступне: оборот роздрібної торгівлі України у 2024 році, причини зростання споживання, індекс споживчих настроїв 2000-2023 роки, курс долара, оборот роздрібної торгівлі України за три квартали 2023 року, індекс споживчих цін YoY (зміна за рік) 2021, 2022 та 2023 років, індекс споживчих настроїв українців 2022 та 23 років, динаміка споживчих витрат домогосподарствами.

В матеріалі міститься аналітична інформація стосовно змін в поведінці споживачів в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: порівняння витрат українців та мешканців інших країн на певні категорії товарів та послуг, частка бюджету українців, яку вони витрачають на товари першої потреби у порівнянню із Німеччиною та Польщею, загальні витрати на дозвілля та купівлю електроніки українців за 2023 рік, витрати на перегляд стримінгових платформ та передоплати за телебачення в українців за 2023 рік порівняно із 2022 роком, на яких покупках українці економлять, ТОП-7 категорій товарів та послуг, на яких українці заощаджують, способи економії у стратегії у купівлі продуктів харчування, активність онлайн-шопінгу українців у 2023 році порівняно із 2021 роком, середній чек у традиційному та онлайн магазині, які товари українці найчастіше купують онлайн та офлайн, порівняння середніх чеків на деякі категорії товарів в онлайн та офлайн магазинах.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: виторг всіх найбільших ритейлерів у 2023 році у порівнянні із 2022 роком, прибуток найбільших ритейлерів України за 2023 рік у порівнянні із 2022 роком, збитки ритейлерів за 2023 рік у порівнянні із 2022 роком, роздрібні продажі в супермаркетах і магазинах у січні – червні 2023‐го у порівнянні із 2022 роком, кількість товарів у середньому кошику, фактори, що вплинули на показники роботи ритейлерів, показники сегменту e‐commerce у 2023 році у порівнянні із 2022 роком, частка електронної комерції в українському ритейлі в 2023 році порівняно із 2021 роком.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ритейлу в Україні. Розглянуто наступне: найбільші області за кількістю торгових точок, частка локальних та регіональних операторів від загальної кількості відкритих торгових точок, динаміка покриття і експансії ритейлу за містами і регіонами, найбільша концентрація продуктових супермаркетів, кількість відкритих продуктових магазинів за 10 місяців 2023 року, найбільший food-ритейлер України, лідери ринку косметики в Україні, кількість аптек, що працюють в Україні станом на січень 2024 року.

В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку рітейлу в Україні за підсумками 2023 року. Розглянуто наступне: обсяг інтернет-покупок українців, загальний обсяг інтернет-покупок українців протягом 2023 року, порівняння з показником попереднього року, зміни у поведінці покупців, кількість українців, які здійснили інтернет-покупки у 2023 році, які фактори змінили купівельний патерн українців 2023 року, зміна місця проживання на здійснення покупок, тренди 2023 року в Інтернет-магазині, тренди в інтернет-шопінгу в Україні в 2023 році, категорії товарів, які особливо популярні серед інтернет-покупців, товари, що демонструють найбільше зростання продажів, популярний час та оплата інтернет-замовлень, середні чеки на різних маркетплейсах, динаміка змін у поведінці покупців, перспективи ринку інтернет-торгівлі.

Матеріал охоплюють різні аспекти динаміки ритейлового ринку в Україні, включаючи економічне відновлення, споживчі поведінки, тенденції у роздрібному та онлайн-рітейлі, прогнози на майбутнє та вплив світових трендів. Розглянуто наступне: робота українського рітейлу у 2023 році, зміни, що відбулися у споживчій поведінці, прогнози на 2024 рік для українського рітейлу, світові тренди, які можуть вплинути на рітейл в Україні, основні підсумки-2023: зростання конкуренції, лідерство FMCG, економічне відновлення у першій половині 2023 року, перешкоди для бізнесу, он-лайн-шопінгова активність, категорії товарів, які користуються популярністю в онлайн-продажах, прогнози на 2024 рік і тренди в ритейлі, вплив глобальних трендів на український ритейл, основні тренди на 2024.

Огляд містить аналітичну інформацію про стан ринку роздрібної торгівлі в Україні та динаміку розвитку провідних компаній у цьому секторі. Розглянуто наступне: рейтинг топових компаній, кількість компаній, включених до рейтингу, галузі, представлені серед найбільших приватних компаній, роль роздрібної торгівлі в загальному обсязі виручки українського бізнесу, компанії, які представлені в розділі рітейлу, основні фінансові показники, лідери ринку, результати компаній з роздрібної торгівлі порівняно з попереднім роком, тенденції на ринку рітейлу, вплив воєнних дій на фінансові показники національних рітейлерів, динаміка розвитку, перспективи мережі.

У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо роздрібної торгівлі в Україні. Розглянуто наступне: зміни в купівельній поведінці українців, зміна споживчого кошика українців у 2023 році порівняно з 2021 роком, які продукти стали лідерами продажів за кількістю одиниць та за кількістю витрачених грошей, дослідження купівельної поведінки, зміни в цінах та середньому чеку, наскільки на різні категорії продовольчих товарів у різних регіонах, які продукти виявилися найменшими і менше підвищили ціни, зміни у попиті за категоріями продуктів, які товари зазнали найбільших змін у попиті, якщо порівнювати 2023 рік з 2021 роком, як змінилося співвідношення різних категорій у кошиках споживачів, йогурти та зміни у споживанні, зміни у споживанні алкоголю, безалкогольні напої та їх структура продажів, тенденції у сегменті продуктів харчування.

Матеріал містить аналітичну інформацію щодо різних аспектів стану рітейлу в Україні, його відновлення після війни, зміни у споживчій поведінці, прогнози на майбутнє та вплив глобальних тенденцій на ринок. Розглянуто таке: стан українського рітейлу у 2023 році, відновлення ринку після війни, економічна активність та стабілізація ситуації, споживча поведінка в Україні, зміни у споживчій поведінці, прогноз на 2024 р., основні підсумки-2023 року, зростання конкуренції, лідерство у сегменті FMCG , онлайн-рітейл у 2023 році, поступове відновлення купівельної активності, динаміка онлайн-покупок, прогноз на 2024 рік та тренди, прогноз зростання ВВП та інфляції, очікуване зростання товарообігу у рітейлі, вплив глобальних трендів на український рітейл, перспективи розвитку та тренди у 2024 році році, глобальні тренди в рітейлі, сталий розвиток та екологічна усвідомленість, революція у вторинній реалізації продуктів (Recommerce Revolution), покупки у прямому ефірі, доставка в один день, оплата за QR-кодом, диджиталізація, персоналізація, швидкість та свідоме споживання як основні трендів у 2024 році.

Стаття містить аналітичну інформацію щодо ринку рітейлу в Україні за підсумками Чорної п'ятниці 2023 року в Україні. Розглянуто наступне: характеристики Чорної п'ятниці в Україні, тривалість Чорної п'ятниці в Україні та особливості пікових днів продажів, тенденції покупок під час Чорної п'ятниці у 2023 році, включаючи переваги споживачів, приклади успішних результатів розпродажу окремих рітейлерів, зростання продажу техніки, електроніки та преміум-сегменту , загальні тенденції щодо розпродажів, вплив дати Чорної п'ятниці на купівельну поведінку та зростання продажів у різних категоріях товарів, що повернувся інтерес споживачів до традиційних категорій товарів, у тому числі преміум-сегменту.

Стаття охоплює різні аспекти ситуації на ринку продуктового рітейлу в Європі в 2023 році, включаючи економічні, стратегічні та споживчі аспекти. Розглянуто таке: поступова нормалізація цін та обсягу продажів, ситуація з високою інфляцією та підвищеною чутливістю споживачів до зростання цін у європейському секторі продуктового рітейлу у 2022 році, прогнози щодо поступового відновлення європейської продуктової торгівлі у другій половині 2023 року, збільшення частки СТМ (власних торгових марок ) та дискаунтерів, зміни у перевагах споживачів, а також зростання частки ВТМ та дискаунтерів у ринкових продажах, тиск на маржу та збільшення витрат, фактори, що впливають на зниження маржі європейських продуктових рітейлерів з 2019 по 2022 рік та очікування щодо постійного тиску на маржу та збільшення витрат у найближчі роки, перегони за ефектом масштабу, тенденції споживчої поведінки, фактори впливу на продовольчий ринок у 2023 році.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку рітейлу в Україні. Розглянуто таке: стан та тенденції українського рітейлу в умовах війни, скорочення попиту на продукцію FMCG за час війни (за вересень-серпень 2023 р.) та порівняння з аналогічним періодом минулого року, популярні продукти серед споживачів, тренди розвитку формату магазинів біля будинку, способи економії споживачів у 2021-2023 рр., частка продажу в сегментах (економ, середній, преміальний) за категоріями товарів (морозиво, зубна паста, туалетний папір, пиво, мінеральна вода, слабоалкогольні напої, шоколад), динаміка позицій асортименту, динаміка продажів товарів privat label , конкуренція на ринку, короткі висновки та прогнози з трендів на 2024 рік.

У публікації представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу в ЄС та світі. Розглянуто наступне: тренди рітейлу 2023 ЄС та миру, вплив зростаючих цін та війни на рітейл у 2022 р., головні тренди, що формують індустрію роздрібної торгівлі у 2023 році, напрямки розвитку швидкої комерції, найбільші рітейлери Польщі та Великобританії, Німеччина, рейтинг Франції за часткою ринку, тенденції модного онлайн-рітейлу, інші тренди світового e-commerce.

гляд розглядає ситуацію на ринку private label в Україні, його динаміку, причини популярності, а також можливі впливи на роздрібний ринок та споживачів. Розглянуто наступне: обсяги продажу товарів під власними торговими марками, обсяги продажів мережами товарів під власними торговими марками в Україні в 2023 році, обсяги споживання товарів власних торгових марок в Україні, позиція України на світовому ринку, динаміка ринку private label, частка продажів private label на ринку у серпні 2023 року, зростання частки товарів private label у різних категоріях, зростання частки товарів СТМ у багатьох категоріях товарів, негативний вплив на продовольчий ритейл, причини популярності СТМ, вища мобільність та гнучкість товарів private label за кон'юнктурою ринку, присутність власних брендів українських рітейлерів .

У даній публікації представлено аналітичну інформацію щодо ринку ритейлу в Україні в період Чорної п'ятниці у 2023 році. Розглянуто таке: зміни в уподобаннях покупців у "чорну п'ятницю", динаміка продажів у "чорну п'ятницю" 2023 року, товарні категорії та популярні товари, збільшення обсягу продажів і заробітку продавців, динаміка середнього чека, переважання онлайн-платежів і мобільних каналів продажів.

У матеріалі представлено таке: загальна динаміка Black Friday в Україні, категорії товарів з найбільшим попитом, географія та національні особливості покупок, порівняння українського ринку зі світовими тенденціями, тенденції у зміні споживчої поведінки, популярні товарні категорії, динаміка зміни попиту за категоріями, джерела замовлень та вплив кешбек-сервісів, зростання популярності партнерського маркетингу, підготовка до наступних розпродажів.

У цій статті розглядаються такі питання: поточна ситуація та тенденції в роботі одного з ТРЦ, які показники відстежуються в роботі, які показники очікуються до кінця поточного року і чому, інклюзивність ТРЦ, зручності для різних категорій відвідувачів, включаючи мам з дітьми, людей з обмеженим можливостями, і людей похилого віку, як змінилися маркетингові комунікації у зв'язку з початком війни і як вони відновлювалися, плани щодо посилення орендарів (tenant-mix) у найближчому майбутньому, і які існують плани в цій галузі, СЕС, встановлена на даху ТРЦ, які результати вже досягнуто і які очікуються, спеціальні умови для орендарів на початку війни, такі як знижки на оренду або фіксований курс долара, і чи існують вони досі, приріст нових відвідувачів через велику кількість внутрішньо переміщених осіб у місті.

Зв'язатися з нами